SYM Mio 50. Nowy zakup. Potrzebna regulacja.

Cześć. Jestem nowy na forum:-) Na imię mi Tomek i jestem muzykiem. Dziś kupiłem pierwszy mój skuter. Małe i zwinne retro - SYM Mio 50 z 2011r i przebiegiem 6100km:-) Kask który posiadam to LS2 ROCKET II. Zrobiłem nim dziś jakieś 50km. Skuter był zablokowany i jechał max 45km/h. Miałem też kłopoty z uruchomieniem go na zimno ale jakoś dałem radę. Podczas jazdy spotkałem gościa na takim samym skuterze i polecił mi wycieczkę do SebBike i ściągnięcie blokad. Pojechałem tam i mechanik zdjął mi ring z wariatora, oczyścił filtr powietrza i lekko podkręcił wolne obroty i zainkasował 100zł. Jest teraz trochę lepiej. Wracając z serwisu, na moście północnym udało mi się rozbujać malucha do 55km/h... Niestety nadal zdarza się że zgaśnie mi na światłach. Poza tym przy 30km/h pojawia się jakiś taki rezonans w okolicy motoru, który znika przed osiągnięciem 40stki. Mam też wrażenie, że teraz motor przymula się w "średnich" obrotach. Olej jest wymieniony. Myślę jednak że Mio potrzebuje jakiejś regulacji. Możecie polecić jakiś serwis w Warszawie w okolicy Bemowa, gdzie ktoś w rozsądnych pieniądzach wyregulowałby mój nowy nabytek?

po zdjęciu blokad 55km/h? lekka kpina

miałem okazje pojeżdzić trochę MIO 50 i z autopsji wiem że odblokowany bez żadnych przeróbek SYM-ek te licznikowe 65 km/h pojedzie - to raz .
dwa - rocznik 2011 z przebiegiem 6100 km . czyli 1220 km rocznie- hmmmmmm ??? - ktoś bardzo , bardzo mało jeżdził ?
trzy - znam p.Sebastiana z SebBike i wiem że w pewnych kwestiach jest zasadniczy - trzeba było odblokować to odblokował ale nic ponad to - jak klient (zapłaci) zażyczy sobie oględziny zakupionego używanego sprzętu to zrobi taki przegląd , podpowie co trzeba wymienić , wymieni.
cztery - myślę że potrzebna jest prędzej w wymiana pewnych części np. napędu (pasek ,rolki ślizgi itp.) żeby zlikwidować - "Mam też wrażenie, że teraz motor przymula się w "średnich" obrotach." a nie jakaś regulacja.