Sworzeń wpadł do karteru z wałem.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #204650
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    witam. Wpadł mi sworzeń tłoka w karter z wałem i nie mogę go wyciągnąć bo nawet go nie widzę. Jest jakaś możliwość żeby go wyjąć bez rozpoławiania ? Czy mogę go tam gdzieś zostawić i dać nowy sworzeń?

    #204651
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    2t czy 4tą? Jak 4t to zostaw masz korek spustu oleju i w nim magnes i do niego poleci zabezpieczenie albo źlej olej i źleci z zabezpieczeniem a jak 2t to nie wiem.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #204652
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nie mozesz zostawić, a jak wyjac? silnik do gory nogami i kombinuj …

    #204653
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Albo kup taki chwytak z magnesem i tym szukaj, aż znajdziesz.

    #204654
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Yy To 4t! Spuściłem olej i za boga go nie widzę ;/ Szukałem śrubokrętem 4 godziny i za ch**a nie mogę go tam znaleźć , nawet jak skuter poszedł na boki ;/ Nawet mały jakiś magnes na sznurku wsadziłem i nic . A jak spuszczałem olej mógł z nim wyleciec? Jest tam miejsce ,żeby sworzeń wyleciał? Bo nie sprawdzałem co tam mam w oleju.

    [ Dodano: 16-08-2011, 21:45 ]

    Wino napisał:

    nie mozesz zostawić, a jak wyjac? silnik do gory nogami i kombinuj …

    jak ja go z ramy nie dam rady wyjąć bo nie mogę śrub odkręcić chyba,że skuter odwrócę .

    #204655
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Musisz spróbować wyjąć z ramy, bądź jeszcze raz poszukaj magnesem i przelej olej przez sito.

    #204656
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no przecież sworzen jest nie taki mały , ile tam miejsca jest.?

    Patrze tam ,ale nic nie ma jak tam wpadł. Gdzie on mógł wpaść kur*a. Pomóżcie

    #204657
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Kartery w środku nie są takie gładkie i mógł się gdzieś tam zaczepić 😛

    #204658
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    pod walem ile tam jest miejsca ?

    [ Dodano: 17-08-2011, 12:26 ]
    będzie jeden kierowca mniej widzę ;/ sworzeń to nie igła więć powinieniem go widzieć a go nie ma. Pod wałem też go nie widzę ;/

    [ Dodano: 17-08-2011, 12:29 ]
    trząsłem nic do przodu tyłu jak głupi i ani się ruszy ten sworzen nie widzę go nigdzie gówno.

    #204659
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nie ma innej opcji, musisz rozpołowić silnik bo tego tam nie można zostawić !
    Albo właśnie kup taki magnes i nim szukaj

    #204660
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    właśnie wyciągnąłem silnik z ramy cały odłączyłem , i czy mogę jakoś go do góry nogami dać czy jak. Poradźcie panowie szanowni.,

    #204661
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jak spuściłeś olej z silnika, to mozesz nim obracać w dowolnym kierunku.

    #204662
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Sworzen chyba jest pod walem bo swieci się tam cos . ale srubokretem go nie czuje. powinien wypasc jak obroce czy coś

    [ Dodano: 17-08-2011, 15:28 ]
    wydobyłem te gówno . dzięki za pomoc ;d a czy nagar mogę papierem ściernym z tłoka zjechać? bo tak zrobiłem ;d

    #204663
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kamilos999 napisał:

    a czy nagar mogę papierem ściernym z tłoka zjechać? bo tak zrobiłem ;d

    To szybko się pytasz …
    Zależy jakim papierem i czy nie zostały jakieś wżery…
    Ale czekaj czekaj … mam nadzieje, że chodzi Ci o denko (góre) tłoka, nie o boki ? 😛

    Jak w końcu wydobyłeś „te gówno” ? 😉

    #204664
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    tak. Próbowałem odpalić ,ale nie odpala ..Jakiś dziwny świst jest jak kręceę rozrusznikiem ;/ i na denku tłoka i po bokach papierem ściernym jechałem i mam ryse jedną na denku tłoka.

    #204665
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kamilos999 napisał:

    po bokach papierem ściernym jechałem

    Po bokach tłoka tak ?

    http://www.allegro.pl <- masz link, poszukaj sobie nowego o_O

    #204666
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    tak po bokach

    [ Dodano: 17-08-2011, 20:46 ]
    a dlaczego

    #204667
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Dlaczego ? Bo to wszystko ma być szczelne, a teraz pewnie kompresja ucieka ci bokami i tyle …

    Pokaż no tego tłoka chce widzieć to co narobiłeś 😉

    #204668
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    LoL już dawno nie było agenta, żeby taki numer odwalić 😆

    Gratuluje inteligencji, a raczej jej braku 😛 W 4t zabieg szlifowania tłoka papierem ściernym, to zabójstwo 😛 Kupuj nowy tłok.

    #204669
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Bedzie dobrze. I tak głównie pierścienie odpowiadają za trzymanie kompresji, taż

    #204670
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    hahah to ładnie ;/ muszę kupić nowy tłok widocznie bo z 15 min było szlifowania jest gładki ,, ;/ haha. A to przez to nie pali i tak świszczy jak kręce rozrusznikiem? A i magnet jak obracam to ciężko chodzi i nie odbija.

    #204671
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Sam rozrusznik świszczy czy rozrusznik łapie ale potem świszczy ?

    #204672
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A czemu z kopniaka go nie zapaliszł

    #204673
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jak jade rozrusznikiem to dziwnie świszczy ,jeszcze tak nigdy nie robił ;/ a kopniakiem wale to nie pali też. W ogóle jakoś magneto dzwinie cięzko chodzi ;/ Nie odbija nic ;/

    [ Dodano: 18-08-2011, 11:18 ]
    rozrusznik kręci tłokiem,ale świszczy jakos dziwnie, nie pali na rozruch ii na kopniaka . Nalałem paliwa pod swiece i ani drgnie. Chyba przez ten tłok ., albo przez cylinder bo zjechałem progi papierem ściernym tak gdzie nagar był. Jaka faza. 🙄

    [ Dodano: 18-08-2011, 12:46 ]
    od czego tak świszczy?

    [ Dodano: 18-08-2011, 12:58 ]
    Aż się boje go odpalać

    #204674
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Na początek: Ja pierdole! :573:

    kamilos999 napisał:

    W ogóle jakoś magneto dzwinie cięzko chodzi ;/

    wina twojego szlifowania tłoka.

    kamilos999 napisał:

    albo przez cylinder bo zjechałem progi papierem ściernym tak gdzie nagar był.

    jak masz fuksa to będzie ok, a jak nie to i nowy cylinder szykuj.

    Zrób zdjęcia tego cyla i tłoka i pokaż nam to. Jak można szlifować tłok i cyl papierem? 😆
    i nie próbuj go odpalać już…

    #204675
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    w przyszłym tyg kupuje nowy tłok i cyl. Jak rozbiorę to wam pokażę.

    #204676
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Kurdę, zmierz kompresję teraz, a nie zaraz nowy cyl. Trochę pomyślunku. Pierścienie odpowiadają w sumie za zgarnianie oleju.

    #204677
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    tłok zjechałem papierem cholera po bokach to do kosza a cyl te czarne progi papierem zeby nagar zeszedł to też do koszaż czy sam tłok mogę tylko wymienić?

    [ Dodano: 19-08-2011, 01:00 ]
    a pro po to wole pisać w jednym temacie o stracie mocy. ten do zamkniecia bo sworzen mam ;d

    #204678
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ale po co to robiłeś do ujaż? Sie pytam?? Taki nagar jak ty masz po takim przebiegu to jest nic… Jezu…. Ludzie w ogóle nie myślą już chyba na tym świecie. A jak nie wiesz jak się zabierać do tego to taniej cie będzie wychodzić oddawanie go do mechanika…

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button