Świeca zapłonowa w toros f16

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery i Motorowery Toros Świeca zapłonowa w toros f16

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Pietro Pietro 7 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy

Gdzie znajduje się świeca zapłonowa w toros F16?
    W instrukcji mi piszą, że mam ją wymienić po 2 tys km.
    Jakie są objawy, że trzeba „już wymienić” ?
    Na razie skuterek mi ładnie odpala, chodzi i wgl.
    Konieczna jest wymiana tego? Na razie hajsu nie mam.. poszedł na gps’a i gniazdo zapalniczki.
    Co może mi się stać jak nie wymienie tej świecy?

Oczekuje na odp. W sprawach związanych ze „świecą zapłonową” jestem zielony.

Zdjęcie profilowe rkos
    rkos
    Użytkownik

Świeca znajduje się w cylindrze, nałożona na nią jest fajką, którą ściągasz i ukazuje Ci się świeca^^ wykręcasz kluczem do świec i obczjasz 😀

Świeca zużyta to taka z „wyrobionymi” już elektrodami, że np iskra słabsza może dochodzic itd.

[IMG]http://i50.tinypic.com/30s992f.jpg[/IMG]

Czytaj
    REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy

Dobra, rozumiem. A jak poznać, że trzeba wymienić świece? Co się będzie działo, lub nie będzie się działo?

Zdjęcie profilowe mxx_rs
    mxx_rs
    Użytkownik

Jak świeca padnięta to będzie gasł, przerywał, dławił się itp

[URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/48137] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/48137/icon3.png[/IMG][/URL]
    Pisz po Polsku – Masz w pokoju regał czy regała ? Tak samo skuter a nie skutera !
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy