Swap z silnika 50 2t na 125 4t

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #292822
    sebalagiewniki
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Witam przymierzam się do wymiany silnika w moim euroboju. w związku że mam zmieniać z 2t na 4t wiem iż czeka mnie zmiana w instalacji elektrycznej czy ktoś wie jaka ? Co muszę zmienić by wszystko działało jak należy.

    #292824
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    raczej tylko moduł nic więcej no chyba że 125 4t ale z zapłonem dc [prąd stały a teraz masz na zmiennym] wcześniej iskra z cewki zasilania w statorze a w dc jest z aku i lub ładowania więc już grubsza robota.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #292870
    sebalagiewniki
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Ale jeśli chodzi o rozmieszczenie poszczególnych żył to czy jest takie samo jak w 2t mam zamiar wymienić gniazda do regulatora i modułu bo reszta musi być zgodna. działanie jest takie samo tylko podzespoły są troszkę inne (przynajmniej tak mi się wydaje) jak bym miał schemat instalacji 2t euroboya to bym pokombinował ale nie potrafię znaleźć w sieci.

    #292871
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812
Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button