Swap z silnika 50 2t na 125 4t

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Swap z silnika 50 2t na 125 4t

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe paci paci 4 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #292822 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe sebalagiewniki
    sebalagiewniki
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Witam przymierzam się do wymiany silnika w moim euroboju. w związku że mam zmieniać z 2t na 4t wiem iż czeka mnie zmiana w instalacji elektrycznej czy ktoś wie jaka ? Co muszę zmienić by wszystko działało jak należy.

    #292824 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 807

    raczej tylko moduł nic więcej no chyba że 125 4t ale z zapłonem dc [prąd stały a teraz masz na zmiennym] wcześniej iskra z cewki zasilania w statorze a w dc jest z aku i lub ładowania więc już grubsza robota.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #292870 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe sebalagiewniki
    sebalagiewniki
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Ale jeśli chodzi o rozmieszczenie poszczególnych żył to czy jest takie samo jak w 2t mam zamiar wymienić gniazda do regulatora i modułu bo reszta musi być zgodna. działanie jest takie samo tylko podzespoły są troszkę inne (przynajmniej tak mi się wydaje) jak bym miał schemat instalacji 2t euroboya to bym pokombinował ale nie potrafię znaleźć w sieci.

    #292871 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 807
Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
Odpowiedz do: Swap z silnika 50 2t na 125 4t
Informacje o Tobie: