Swap z 50 na 70

Witam. Posiadam Bartona Falcon 2t 50 po odblokowaniu. (600km zrobione)
Planuję zrobić swapa z 50 na 70 plus dorzucić sportowy tłumik.
Teraz osiąga maksymalnie 70km/h ale zależy mi najbardziej na odejściu.
Jaka będzie realna różnica w prędkości pi razy oko.

swap to wymiana silnika. Ty planujesz zmiane cylindra.
Realna różnica pi razy oko bedzie majonez. Wszystko zależy od tego ile w to wsadzisz. Jak planujesz cylinder za 90zł i wydech za drugie 90zł to róznica bedzie raczej kosmetyczna. Jeżeli zależy ci na odejściu to reguluj napęd - start przy wyższych obrotach

Tak chodzi o zmianę cylindra.
Ten zestaw:
http://allegro.pl/cylinder-70-tuning-owy-barton-falcon-50-i7243220438.html
tłumika jeszcze szukam.

szału nie bedzie. to taniocha straszna i jeszcze “kevlarowy pasek” - kompletny bezsens

Na tym syfie zrobisz kolejne 600 i sie wszystko rozpi…i :slight_smile: 260 zł. taki zestaw jprd leże i kwiczę. 2 miesiące temu robiłem zmiane na 70 cc Longjia Digita 2t rocznik 2011 przebieg miała 2400 Km/h więc pierwsze co zrobiłem to moduł, cały napęd czyli wariator Stage6 Sport Pro rolki stage6 5g tuleja wariatora przeciwtalerz Motoforce sprężyna centralna stage 6 Strong. Pasek BANDO KEWLAR - dzwon Polini 112 mm sprzęglo RMS plus sprężynki +1500 orb. do tego Opony Continental Twist 3.500x10 tłumik Gianelli Extra V2 i na koniec cylinder z głowica od WM Motor Aluminium na Nicasilu wszystko dotarte na oleju Castrol power Racing 2t full syntetyk. Efekt 90 Km/h na prostej bez wiatrów na gps. Na starcie podnosi koło ruszając ze świateł. Spalanie nie wiem jeszcze dokładnie ale na 60 Km wziął 3,7 litra. Gaxnik seria 16 mm dysza zmieniona z 68 na 75 filt seria wymieniony środek na nowy. to wszystko. Chcesz coś robic używaj firmowych części. Wał Seria i łożyska też czekam aż zdechną wtedy wymienie. Łożysko igiełkowe Polini za 45 zł. a ten wyskakuje z tuningiem za 260 zł hahaha rece opadły.

Jaka wiec bedzie roznica?

Nie będzie za 260 różnica ? zapomnij. Chcesz 70 Km/h i dobre odejście to sobie na razie daj spokój z 70 cc i zamiast kupować syf z allegro kup firmowy tłumik Gianelli Exstra v2 wystarczy ci ja taki mam do 70 cc kosztuje 320-340 zł. Do tego zmień sprężynki sprzęgła +1500 - 2000 obrotów. Twoja obecna seria jest lepszej jakości od tego na co chcesz wymienić. Ja po samej zmianie tłumika miałem v max 76 Km/h

Jaka wiec bedzie roznica?
Ale w jakich wartościach ci tą róznice podać? W różnicogramach? Róznicometrach? To wszystko zalezy od jakości części, regulacji, twojej wagi, wagi sprzętu, jego kondycji..itd. Aletu jest prosta zalezność - im więcej kasy wpompujesz tym bardziej poczujesz. SKoro dobry cylinder kosztuje z 500zł lub wiecej a ty masz cylinder, pasek i wariator za połowe tej ceny to czego się spodziewasz? Będzie CIUT przyjemniej, może nie spuchnie pod górkę. Tyle.

Ok. Roznica jest ale nie moglismy znalezc tlumika do tego modelu. Tylko oryginalne i czuc ze potencial 80ki nie jest do konca wykorzystany. Odnosnie sprzetow ktore kolega proponowal wyzej. Nie zrobie tuni gu za 2000zl w skuterku za 2600

Tutaj masz wszystkie tlumiki ktore pasuja d niego wybierz sobie https://motor-x.pl/uklad-wydechowy,c.html?vModelSlug=falcon-5

to jest twoja sprawa co zrobisz. my ci tylko piszemy jak jest. i silnie nie sądze żeby taki tani cylinder miał “potencjał blokowany wydechem”. dokup mu “sportowy, odblokowany wydech 2T” z allegro i bedziesz miał zestaw.
http://allegro.pl/tlumik-wydech-chinskie-racing-tuning-sport-2t-i7222124937.html
http://allegro.pl/tlumik-tuning-wydech-skuter-2t-yamaha-jog-keeway-i7222120935.html