Swap z 50 na 70
- This topic has 10 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 5 years, 12 months temu by Wombat.
- AutorWpisy
- 19 marca 2018 dnia 21:27 #637564
Witam. Posiadam Bartona Falcon 2t 50 po odblokowaniu. (600km zrobione)
Planuję zrobić swapa z 50 na 70 plus dorzucić sportowy tłumik.
Teraz osiąga maksymalnie 70km/h ale zależy mi najbardziej na odejściu.
Jaka będzie realna różnica w prędkości pi razy oko.19 marca 2018 dnia 21:51 #637568swap to wymiana silnika. Ty planujesz zmiane cylindra.
Realna różnica pi razy oko bedzie majonez. Wszystko zależy od tego ile w to wsadzisz. Jak planujesz cylinder za 90zł i wydech za drugie 90zł to róznica bedzie raczej kosmetyczna. Jeżeli zależy ci na odejściu to reguluj napęd – start przy wyższych obrotach19 marca 2018 dnia 21:55 #637569Tak chodzi o zmianę cylindra.
Ten zestaw:
http://allegro.pl/cylinder-70-tuning-owy-barton-falcon-50-i7243220438.html
tłumika jeszcze szukam.19 marca 2018 dnia 22:18 #637570szału nie bedzie. to taniocha straszna i jeszcze “kevlarowy pasek” – kompletny bezsens
19 marca 2018 dnia 23:14 #637572Na tym syfie zrobisz kolejne 600 i sie wszystko rozpi….i 🙂 260 zł. taki zestaw jprd leże i kwiczę. 2 miesiące temu robiłem zmiane na 70 cc Longjia Digita 2t rocznik 2011 przebieg miała 2400 Km/h więc pierwsze co zrobiłem to moduł, cały napęd czyli wariator Stage6 Sport Pro rolki stage6 5g tuleja wariatora przeciwtalerz Motoforce sprężyna centralna stage 6 Strong. Pasek BANDO KEWLAR – dzwon Polini 112 mm sprzęglo RMS plus sprężynki +1500 orb. do tego Opony Continental Twist 3.500×10 tłumik Gianelli Extra V2 i na koniec cylinder z głowica od WM Motor Aluminium na Nicasilu wszystko dotarte na oleju Castrol power Racing 2t full syntetyk. Efekt 90 Km/h na prostej bez wiatrów na gps. Na starcie podnosi koło ruszając ze świateł. Spalanie nie wiem jeszcze dokładnie ale na 60 Km wziął 3,7 litra. Gaxnik seria 16 mm dysza zmieniona z 68 na 75 filt seria wymieniony środek na nowy. to wszystko. Chcesz coś robic używaj firmowych części. Wał Seria i łożyska też czekam aż zdechną wtedy wymienie. Łożysko igiełkowe Polini za 45 zł. a ten wyskakuje z tuningiem za 260 zł hahaha rece opadły.
20 marca 2018 dnia 14:16 #637598Jaka wiec bedzie roznica?
20 marca 2018 dnia 16:30 #637605Nie będzie za 260 różnica ? zapomnij. Chcesz 70 Km/h i dobre odejście to sobie na razie daj spokój z 70 cc i zamiast kupować syf z allegro kup firmowy tłumik Gianelli Exstra v2 wystarczy ci ja taki mam do 70 cc kosztuje 320-340 zł. Do tego zmień sprężynki sprzęgła +1500 – 2000 obrotów. Twoja obecna seria jest lepszej jakości od tego na co chcesz wymienić. Ja po samej zmianie tłumika miałem v max 76 Km/h
20 marca 2018 dnia 17:12 #637608Jaka wiec bedzie roznica?
Ale w jakich wartościach ci tą róznice podać? W różnicogramach? Róznicometrach?
To wszystko zalezy od jakości części, regulacji, twojej wagi, wagi sprzętu, jego kondycji..itd. Aletu jest prosta zalezność – im więcej kasy wpompujesz tym bardziej poczujesz. SKoro dobry cylinder kosztuje z 500zł lub wiecej a ty masz cylinder, pasek i wariator za połowe tej ceny to czego się spodziewasz?
Będzie CIUT przyjemniej, może nie spuchnie pod górkę. Tyle.25 marca 2018 dnia 19:53 #637844Ok. Roznica jest ale nie moglismy znalezc tlumika do tego modelu. Tylko oryginalne i czuc ze potencial 80ki nie jest do konca wykorzystany. Odnosnie sprzetow ktore kolega proponowal wyzej. Nie zrobie tuni gu za 2000zl w skuterku za 2600
25 marca 2018 dnia 20:32 #637845Tutaj masz wszystkie tlumiki ktore pasuja d niego wybierz sobie https://motor-x.pl/uklad-wydechowy,c.html?vModelSlug=falcon-5
25 marca 2018 dnia 20:34 #637847to jest twoja sprawa co zrobisz. my ci tylko piszemy jak jest. i silnie nie sądze żeby taki tani cylinder miał “potencjał blokowany wydechem”. dokup mu “sportowy, odblokowany wydech 2T” z allegro i bedziesz miał zestaw.
http://allegro.pl/tlumik-wydech-chinskie-racing-tuning-sport-2t-i7222124937.html
http://allegro.pl/tlumik-tuning-wydech-skuter-2t-yamaha-jog-keeway-i7222120935.html - AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.