Swap z 50 na 125 moretti/ problem z obrotami i prądem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Swap z 50 na 125 moretti/ problem z obrotami i prądem

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Patryk Cezary Kałużny 3 miesiące, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #656033

    Patryk Cezary Kałużny
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Witam, zakupiłem motorower ogar 900 racing, oczywiście jazda na takim sprzęcie zaczęła być męcząca i postanowiłem kupić coś mocniejszego i do ramy wszedł silnik 125cm Moretti.
    Pytania są dwa :
    – Po włożeniu silnika i włożeniu nowego gaźnika, który był wraz z silnikiem po odpaleniu zaczął odrazu pracować na bardzo wysokich obrotach i regulacja powietrza i paliwa nic nie pomagała cały czas były wysokie obroty, ale po włożeniu gaźnika z 50 cm pracuje normalnie, ale chcę aby był ten od 125 cm w czym może być problem dysza, czy może lewe powietrze (uszczelki) ? ?
    – Drugie pytanie to już za czasów jak był silnik 50cm chodzi o prąd. Pewnego razu jechałem był podłączony aku i nagle zgasły światłą i cała istalacja przestała działać. Kupiłem nowy regulator napięcia zmieniłem prąd wrócił, ale problem pojawił się gdzieś indziej, akumulator mimo tego że jest podłączony (nowy) nie daje prądu chodzi o to że jak przekręcam stacyjkę nic się nie dzieje, a jak odpalam z kopki wszystko ok, (bezpiecznik dobry) co tu może się dziać jakieś podpowiedzi ? ? ?

    #656034
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    Sprawdź masę aukomulatora,połączenia masy silnika z ramą,co do gaźnika to ustawienie iglicy,i wykręć śrubkę od obr a uszczelke na silikon daj lub zmierz średnicę gaźnika jak nie ma wielkiej różnicy to zostaw od 50 bo 50,80,110,125 często mają taki sam chiński standard.A tak z ciekawostek to te chinolki fmb maja dopiero optymalna moc na gaźnikach 25,26mm i takim też króćcu

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 4 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe paci paci.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 4 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe paci paci.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 4 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe paci paci.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 4 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe paci paci.
    #656050

    Patryk Cezary Kałużny
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Dzięki za podpowiedź sprawdzę i się odezwę ;).

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Junaka. Wygraj zegarek o wartości 2000 PLN

    Chcesz zdobyć wyjątkowy zegarek Davosa z logo Junak? Nakręć film o swoim Junaku i opublikuj na Facebooku.
    #656305

    Patryk Cezary Kałużny
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Jeżeli chodzi o gaźnik okazało się, że linka jest trochę za krótka i nie puszcza iglicy do końca, przez to miał wysokie obroty. Dalej walczę z prądem aku nowy, regulator napięcia nowy, dalej nie daje prądu. Sprawdzałem rozrusznik to przy styku śrub rozrusznik kręci, nie wiem co to może być.

    #656318
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 203

    przekaźnik rozrusznika, połączenie z czujnikiem stopki bocznej lub hamulców..itd

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #656344
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    przekaźnik rozrusznika

    #656597

    Patryk Cezary Kałużny
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Przekaźnik kupiłem nowy i wimienilem dalej to samo….

    #656598

    Patryk Cezary Kałużny
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Robiąc zwarcie na przekaźniku, rozrusznik kręci czyli prąd jest. Regulator napięcia nowy, cewka nowa, Aku nowy. Brak już mam pomysłu, help !

    #656604
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    Załóż zapłon od starego silnika razem z pokrywą

    #656621

    Patryk Cezary Kałużny
    Użytkownik
    • Postów: 8

    W tygodniu wpada szwagier, ma ogarnąć temat, dam znać co było.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie