Swap sym 50/125 sym orbit, iskrownik

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Swap sym 50/125 sym orbit, iskrownik

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wariat1990 Wariat1990 1 lat, 7 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #639281
    Zdjęcie profilowe Wariat1990
    Wariat1990
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Witam, zrobilem swap w skuterze sym orbit silnika 50 na 125.Wszystko pasuje poza pradem na swiece i ladowaniem. Iskrownik w 50 mial 8 cewek i 3 kable, a teraz w 125 jest 6 cewek i 5 kabli. Jak to pospinac aby dzialalo.

    Wariat1990
    #639293
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 798

    zmienić regulator napięcia na odpowiedni do nowego iskrownika i typu instalacji

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.
    #639296
    Zdjęcie profilowe Wariat1990
    Wariat1990
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Czyli te wszystkie kable ida do regulatora napiecia?

    Wariat1990
    #639297
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 798

    to brałes sie za swap silnika z układem ładowanie nie oglądając wczesniej schematu elektrycznego?
    no to może być dużo niespodzianek przed tobą.
    nie znam tych schematów ale może się okazac że 50cm miało prostą klasykę – czyli prąd stały na akumulator, klakson , kierunki i światło stop a zmienny z osobnej cewki na przednie światła i tylną pozycyjną. W 125 bardzo często jest instalacja stało napięciowa cała. W tych „dużych symach” od 125 w górę gdzie jest silnik SYM a nie chiński klon GY6 tak jest na 100% – wiem bo mam i 125 ma taką samą instalacje jak 220, 250 i 300cm.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #639301
    Zdjęcie profilowe Wariat1990
    Wariat1990
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Wydawało mi się to proste, a tak chyba nie jest. Wcześniej byl orbit 2 50 a silnik wsadziłem z fiddle 2 125. Czyli bedac laikiem w tym temacie nie zrobie za wiele ?

    Wariat1990
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #639304
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 798

    fiddle 2 125 to jest zadaje się w wersji powietrzak jest klon GY6 (coś jak kymco 125) wiec prostsza wersja z drutowaniem instalacji

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #639316
    Zdjęcie profilowe Wariat1990
    Wariat1990
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Naprawde Dzieki za odpowiedźi na moje pytania, lecz nadal nie wiem jak to ruszyc. Szkoda ze nie mozna tu umiescic zdjec w zalaczniku to moze by mnie ktos batdziej nakierowal

    Wariat1990
    #639318
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 798

    postimage.org – i sobie umieszczasz

    ale zdjeć nie umieszczaj bo ci co wiedzą jak wygląda 6-cio i 8-mio cewkowy iskrownik nie musza ich znowu oglądać. Zresztą były takie wątki o przedrutowaniu instalacji po wymianie na 125 w chinolu i można je znaleźć.

    może to ci coś pomoże, wyłap sobie różnice:
    https://s18.postimg.cc/qh7u1rrkp/Schemat_uk_adu_SKUTEREK.png

    https://s18.postimg.cc/kt1jawi3d/schem2.jpg
    https://s18.postimg.cc/57k7qz109/b0919519406da25egen.jpg

    tylko że jeszcze są dwa rodzaje instalacji – z cewkami zmasowanymi w statorze i poza statorem. Tez to znajdziesz w wyszukiwarce

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #639396
    Zdjęcie profilowe Wariat1990
    Wariat1990
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Iskra zlapana, paliwo dochodzi, lecz nadal nie odpala. Czy cos moze go jeszcze blokowac?

    Wariat1990
Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie