Swap silnika 50 na 125 Zipp Pro 4t

Witam
Niedawno zakupiłem Silnik Moretti BTS 125 ponieważ mój stary oryginalny silnik 50 (cylinder 80) mi padł i nie opłaca się go remontować. Problem jest taki że cylinder styka się z ramą. https://imgur.com/a/iW6Uadw
I moje pytanie nasuwa się takie: Co ja mam zrobić w takiej sytuacji?

Zmieniłeś silnik z 139FMB na 154FMI i jesteś zdziwiony, że nie chce wejść w ramę motoroweru? Rozumiem, że ramę, układ hamulcowy oraz zawieszenie odpowiednio do tego przygotowałeś?

Szczerze mówiąc nie jestem jakimś mega specem od tych rzeczy I właśnie tutaj szukam pomocy
Mógłbyś mnie proszę jakoś nakierować jaki silnik zamówić żeby pasował?

To się trzyma tylko na dwóch łapach? Jeśli tak to możesz zrobić fasolkę i spróbować go trochę bardziej pionowo ustawić żeby zrobić więcej miejsca do ramy

Takich swapów się zazwyczaj nie robi. Konstrukcja samego motoroweru jak i ramy na to nie pozwala. Fasolki ? Poważnie ? To jakaś rzeźba w gównie, wypadałoby przerobić mocowanie silnika u dobrego spawacza do tego zastosować większe hamulce i wzmocnić ramę. Do tego dochodzi prawo, w chwili obecnej jest to motorower, jeżeli wsadzisz 125 ccm wtedy nie jest to ani motorower ani motocykl bo homologowany jest na motorower a po swapie zaczyna być pojazdem SAM a takiego w Polsce nikt nie zarejestruje. Nikt nie da nowej homologacji. Chcesz mieć 125ccm to kup skuter z homologacją 125ccm

Każda przeróbka 50ccm to rzeźba w gównie. A fasolki dlaczego niby nie? Uwierz że jak to porządnie skręcisz to będzie trzymać lepiej niż jak by sam próbował spawać a tego nawet nie warto wieźć do dobrego spawacza bo większość odmówi zrobienia tego żeby sobie nie robić problemów. Ja mówię tylko jak to da się zrobić a gdzie będzie tym jeździć(droga publiczną czy prywatną) czy z przeglądem i Homologacją to mnie już nie interesuje. Trzeba mieć świadomość że wszelkie takie przeróbki robi się na własną odpowiedzialność.