Swap silnika 50 na 125 Zipp Pro 4t

Tagi: 

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #686332 Reply
    SHIV4N
    Uczestnik
    • Postów: 1

    Witam
    Niedawno zakupiłem Silnik Moretti BTS 125 ponieważ mój stary oryginalny silnik 50 (cylinder 80) mi padł i nie opłaca się go remontować. Problem jest taki że cylinder styka się z ramą. https://imgur.com/a/iW6Uadw
    I moje pytanie nasuwa się takie: Co ja mam zrobić w takiej sytuacji?

    #686353 Reply
    LuK444Sz
    Uczestnik
    • Postów: 282

    Zmieniłeś silnik z 139FMB na 154FMI i jesteś zdziwiony, że nie chce wejść w ramę motoroweru? Rozumiem, że ramę, układ hamulcowy oraz zawieszenie odpowiednio do tego przygotowałeś?

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #686357 Reply
    Łukasz
    Gość
    • Postów: 89 725

    Szczerze mówiąc nie jestem jakimś mega specem od tych rzeczy I właśnie tutaj szukam pomocy
    Mógłbyś mnie proszę jakoś nakierować jaki silnik zamówić żeby pasował?

    #687634 Reply
    Pietras
    Uczestnik
    • Postów: 26

    To się trzyma tylko na dwóch łapach? Jeśli tak to możesz zrobić fasolkę i spróbować go trochę bardziej pionowo ustawić żeby zrobić więcej miejsca do ramy

    #687682 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 1 047

    Takich swapów się zazwyczaj nie robi. Konstrukcja samego motoroweru jak i ramy na to nie pozwala. Fasolki ? Poważnie ? To jakaś rzeźba w gównie, wypadałoby przerobić mocowanie silnika u dobrego spawacza do tego zastosować większe hamulce i wzmocnić ramę. Do tego dochodzi prawo, w chwili obecnej jest to motorower, jeżeli wsadzisz 125 ccm wtedy nie jest to ani motorower ani motocykl bo homologowany jest na motorower a po swapie zaczyna być pojazdem SAM a takiego w Polsce nikt nie zarejestruje. Nikt nie da nowej homologacji. Chcesz mieć 125ccm to kup skuter z homologacją 125ccm

    #687741 Reply
    Pietras
    Uczestnik
    • Postów: 26

    Każda przeróbka 50ccm to rzeźba w gównie. A fasolki dlaczego niby nie? Uwierz że jak to porządnie skręcisz to będzie trzymać lepiej niż jak by sam próbował spawać a tego nawet nie warto wieźć do dobrego spawacza bo większość odmówi zrobienia tego żeby sobie nie robić problemów. Ja mówię tylko jak to da się zrobić a gdzie będzie tym jeździć(droga publiczną czy prywatną) czy z przeglądem i Homologacją to mnie już nie interesuje. Trzeba mieć świadomość że wszelkie takie przeróbki robi się na własną odpowiedzialność.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Swap silnika 50 na 125 Zipp Pro 4t
Twoje informacje:




Back to top button