Swap przekładni 1pe40qmb/Minarelli Horizontal długie

Wyświetla 1 wpis z $
  • Autor
    Wpisy
  • #710657
    Szumek811
    Uczestnik
    • 19
    • 1 097Postów:

    Z racji, że w internecie nie znalazłem takiego poradnika to napiszę coś od siebie. Niestety przekładnia w silnikach 1pe40qmb ma tą bolączkę, że wałek sprzęgłowy łożyskowany jest w przekładni i pokrywie przekładni. Znalazłem sposób aby uzyskać łożyskowanie wałka sprzęgłowego tak jak w oryginalnym Minarelli czyli łożyskowaną w całości w przekładni.
    Co nam będzie potrzebne ?
    -Łożysko 6200 c3
    -Łożysko 6203/P6
    -Wałek sprzęgłowy od Ferro 803
    -Uszczelniacz wałka sprzęgła
    Co trzeba zrobić ?
    -Rozbieramy przekładnie
    -Odkręcamy zabezpieczenie łożyska wałka sprzęgła
    -Wybijamy wałek sprzęgła z przekładni
    -Naszym oczom ukaże się jedno wolne gniazdo, w którym nie ma łożyska (W części karteru przekładni, które schodzi z kołem). Rozgrzewamy to gniazdo opalarką i wprasowujemy w to miejsce łożysko 6200 C3.
    -Następnie rozgrzewamy gniazdo łożyska w karterze i wprasowujemy łożysko 6203/P6
    -Rozgrzewamy łożysko i wkładamy nasz nowy wałek do końca
    -Zakładamy nową uszczelkę i składamy przekładnie
    -Zakładamy uszczelniacz wałka sprzęgła
    -Nalewamy nowy olej 80W90 (110ml)
    Cieszymy się nową przekładnią rodem z oryginalnego Minarelli dużo mniej podatną na uszkodzenia łożysk
    ZABRANIA SIĘ WYNOSZENIA NA INNE FORA BEZ ZGODY AUTORA (Prawa Autorskie )

Wyświetla 1 wpis z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button