Swap na pg

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #131498 Reply
    belebele
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 239
    • Postów: 258

    Hej 🙂
    Planuje zrobić swapa do mojego chińczyka, bo stary silnik odmówił współpracy… Doradźcie mi, czy lepiej szukać jakiegoś 2t na małym setupie, czy 125 w 4t? Jakie mogłoby być spalanie w takim 2t? Jak z osiągami i żywotnością? No i przede wszystkim ile musiałbym mieć kasy na jakiś fajny swap?
    Z góry dzięki 🙂
    Jeśli możecie to podsyłajcie linki do jakichś kompletnych silniczków 🙂

    #131827 Reply
    orzel94
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 33
    • Postów: 37

    Koledze wsadzilismy silnik z piaggio zipa z 96 roku koszt silnika nowego wydechu gaznika z walem I cylka wyszedl niecale 1500zl

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #131881 Reply
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 560
    • Postów: 579

    Nie wiele ci powiem o 2T 125ccm bo go nie miałem i nawet go nie widziałem w akcji, na pewno fajnie lata moc około 20 koni, i lubi wypić, tyle wiem. 4T brał bym tylko AC (chłodzony powietrzem) ze skutera np skipper, mocą furrory nie robi bo ma tylko 11 koni ale w jeden dzień wpakujesz go w skuter a te 11 koni wystarczy żeby wciągnąć nosem 90% motorowerów, spalanie do przyjęcia 3 – 3,5L na sto prędkośc max (rzeczywiste) około 105km/h. Cały silnik z kołem kominem itp kupisz za około 800zł ale lepiej kupić zdrowy silnik bo jak kupisz padlinę to ceny części sa chore, i ten silnik ci może wyjść bokiem, choć ogólnie konstrukcja jest nie do zajechania to nigdy nie ma pewności czy nie kupujesz silnika zużytego do granic możliwości. 4T chłodzony cieczą ma dużo większą moc 120km//h jest osiągalne w sumie bez problemu, ale ten juz z manetka na full wychla 4L na sto, a nawet łagodnie traktowany poniżej 3l na sto nie zejdzie, ale to szczegół w porównaniu z tym że zamontowanie porządnego układu chłodzenia i innych dupereli jest bardzo czasochłonne i zanim zrobisz ten swap w skuterze to będzie juz zima na całego 🙂

    #131890 Reply
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • Postów: 982
    • Postów: 990

    Jeśli szukasz niezawodności poszukaj silnika AC ze Sfery lub innego podobnego skutera na kole 10″ – 12″.

    Chcesz mocy? Szukaj czegoś z Piaggio NRG lub Runnera ale mocniejsze silniki z osprzętem mają zwykle tarcze z tyłu, więcej przerabiania mniej pewności że złożysz poprawnie.

    125 4T będzie palił więcej ale za to doda Ci dużo momentu obrotowego, niestety części są mniej popularne a w związku z tym droższe. Im nowszy silnik tym większy i bardziej skomplikowany – trzeba czegoś starszego poszukać.

    Wkraczasz na trudny temat ale jeśli masz zdolności i chęci to uda Ci się.

    #131915 Reply
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 560
    • Postów: 579

    Aha zapomniałem dodać że patrz na koła, jak degename pisze 10″-12″ , raczej celuj w 12 cali, ja mam 14cali u siebie i niestety takie opony tez nie sa tanie chińska około 250zł za sztukę, firmowa około 350zł za sztukę, jest różnica jak 12″ kosztuje 90-100zł

    #131918 Reply
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 560
    • Postów: 579

    He jeszcze cię pocieszę co do silnika 125 4t, robi bardzo duże przebiegi ale w razie kupienia silnika ze zużytym wałem, koszt wymiany wału to około 2300zł (same części) 🙂 naprawa nie opłacalna i trzeba szukac drugiego silnika z jakiegoś rozbitka czy coś takiego.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Swap na pg
Twoje informacje:




Back to top button