SWAP

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #259247
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam, mam zamiar zrobić swapa, w moim yaroxie. Włożyłbym do niego kartery od yamahy neos.
    I tutaj pytanie do was ! Co by było potrzebne razem z karterami żeby to jeździło ? (czyli co bym musiał jeszcze dokupić )
    I czy wał, z mojego skuterka będzie pasował do tych karterów.
    Czekam na odpowiedzi.
    Pzdr

    #259248
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Po co zmieniać kartery z minarelli na kartery z minarelliż

    Te silniki różnią się w zasadzie wałami i tym co na tych wałach osadzone.

    Jak już chcesz robić swap, to kup cały kompletny silnik od aeroxa.
    Kompletny czyli z cylkiem, wałem, magneto, pompą wody, chłodnicą, gaźnikiem, wariatorem, sprzęgłem, przełożeniami, kołem i hamulcem tarczowym wraz z zaciskiem.

    Taki swap miałby sens. To co Ty kombinujesz, sensu nie ma.

    #259249
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Roznia się tez przelozeniami 😉

    #259250
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jak swap to tylko na większy silnik XD Takie moje zdanie

    #259251
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Moze byc i 50cc na 50cc ale coś dobrego. Ja bym nie radził od neosa bo neosy to chyba powietrzaki są same;/ Najlepiej cały silnik kupić, ja opchnąłem za 240silnik od f12 z cylkiem wałem wariem sprzegłem magnetem itd

    #259252
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No dobra ale co do tematu. Da rade włożyć wał (itp czyli wszytko co nawale) z mojego yaroxa do karterów z neosa. Chodzi mi ogolnie o to zeby przelozyc wszytkie części z mojego yaroxa, do karterow z neosa i zamontować spowrotem do ramy yaroxa.
    Pomoże ktoś ?

    #259253
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    teoretycznie by szło 🙂
    Ale to nic ci nie da 🙂

    #259254
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    satysfakcje ze nie mam juz chińczyka :PP

    #259255
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    lepiej zmień rame i zawieszene bo to jest najbardziej awaryjne w chinolach 🙂

    #259256
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    EE, wole silnik. To powiedz mi, czy jak bym kupił kartery, to wszystkie rzeczy z yaroxa pasowało by do tych karterów, i jakbym złożył w całość to by wszytko chodziło tak jak trzeba ??

    #259257
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ale to jak kartery to lepiej silnik kup. Bo co ci da sama „obudowa” jak wnętrzosci chińskie będą ?

    #259258
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    To w swoim czasie. Na razie pytam o to :

    [u:96a0fb8e5f]To powiedz mi, czy jak bym kupił kartery, to wszystkie rzeczy z yaroxa pasowało by do tych karterów, i jakbym złożył w całość to by wszytko chodziło tak jak trzeba ??[/u:96a0fb8e5f]

    #259259
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    sousik napisał:

    To powiedz mi, czy jak bym kupił kartery, to wszystkie rzeczy z yaroxa pasowało by do tych karterów, i jakbym złożył w całość to by wszytko chodziło tak jak trzeba ??

    Tak.

    #259260
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A nie bo przełożenia przekładni głównej nie będą pasować ( sam na swoim keeway’u to sprawdźiłem)!!!!

    #259261
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    lepiej kup to zawieszenie przednie bo ci się powygina.

    Ale jak się uparłeś na wymianę karterów to kup je z przełożeniami i wszystko będzie pasować 🙂

    #259262
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ale ja kupiłbym kartery z przełożeniami minarelli. Chodzi mi tylko czy wał wejdzie w te kartery, i rzeczy na ten wał z yaroxa.

    [ Dodano: 2008-12-07, 11:15 ]
    http://www.allegro.pl/item493649652_wszystkie_czesci_yamaha_neos_mbk_ovetto_polecam.html

    Che kupić to z pierwszego zdjęcia. Dostane: felge, kartery, pokrywe przekładni, wal, magneto + iskrownik, sprzeglo + dxzwon, przelozenia.

    #259263
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Wejdzie ci wał !!! Ale koleś skumaj ten temat i przestań się spierać 👿 co z tego ze to kupisz ? eee ? tłok nie wlezie ci na sforzeń i już jesteś w dupie musisz nowy tłok kupować, jednak że wkładając wał z yaroxa nie wejdzie ci magneto i co dalej ? a druga sprawa nigdy nie wiesz ile stał ten silnik bez cylindra i czy łożyska na tym wale nie umarły 5lat temu, nie kupuje się silnika z jakieś paści tym bardziej takiego co wyglądaj jak by go się wrzucilo w bloto .. o co ja widzę tam ? bez gaźnika jeszcze lepiej więcej syfu tam naleci.

    Najpierw sprawdź typ instalacji żeby ci elektryka podeszła a dopiero później szukaj kompetnego silnika a nie rozbrojonego już w 350 kawałków na sam koniec podejmując się składania co poskutkuje rozpadnięciem się tego silnika w 1sze 2 miesiące.

    a na sam koniec zagnie cie pewnie to co teraz napisze poniewaz tacy ludzie tego nigdy nie zrozumią

    >>wyjdzie taniej kupno kompletnego silnika niż wszystkich części z osobna

    Pozdrawiam Cię i miłego swapowania

    #259264
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Aha, może i macie racje. Na razie wstrzymam się z tym pomysłem. Dzięki za odpowiedzi. Siwy-fact i jacopl = pomógł. PZDR

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button