suzuki zilion lc 2000r remont kaptalny, kilka pytań

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis suzuki zilion lc 2000r remont kaptalny, kilka pytań

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kingtigervr6 Kingtigervr6 7 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #116394 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kingtigervr6
    Kingtigervr6
    Użytkownik

Witam jestem tu nowy i ogólnie zielony w temtyce skuterów ale los chciał że w moje ręce trafił zaniedbany suzuki zilion lc 2000r z silnikiem morini. Postanowiłem go wyremontować gruntownie żeby „wiedzieć co w trawie piszczy” 🙂 W tym celu zakupiłem u MIelocha w Poznaniu Wał firmy Top Racing, Cylinder Tec HQ 50cm3 i kilka innych części. A teraz do sedna :

Skuter przed remontem miał iskrę ale nie odpalał, po jakimś czasie gdy sie za niego zabrałem okazało się że iskry juz niema, teraz przy skręcaniu silnika zauważyłem że jeden z magnesów Magneta jest pęknięty na pół, czy może to być przyczyna braku iskry?

Po drugie jeśli posiadam stator 8 zwojowy, czy przypasuje w zamian stator 4 zwojowy z magnetem z suzuki katany chłodzonym cieczą?

Po 3 wiem że to głupie pytanie, ale na tłoku jest strzałka, w którą stronę powinna być skierowana po zamontowaniu ? Natomiast na pierścieniach znajduje się literka R więc to samo pytanie w którą stronę literką?

Proszę o wyrozumiałość

#116411 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe WODZU
    WODZU
    Użytkownik

Jestem wyrozumiały ale się poddaje 🙂 Wujek google pewnie też 🙂

Pozdrawiam

Mój profil i moje podróże na Piaggio X8 125ccm – https://www.facebook.com/piotr.bobbe.1
    Moje chobby, mój drugi profil – Motocykle 125ccm – https://www.facebook.com/moto125ccm
    Zapraszam do poluienia i obserwowania.

Czytaj
    REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B