Suzuki Katana, czyli jak to działa ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #204863
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Na początku mała historia skutera
    1. Wymieniony Cylinder „u najlepszego” mechanika w okolicy- posypał fachowiec pierścionki
    2. Wymieniony Cylinder x2 (obydwie wymiany z powodu braku mocy).

    Skuter jako tako jeździł, ale jak to katana- same problemy. W czasie ostatniej jazdy „zgasł”. Po jakimś czasie odpalił. Następnego dnia już nie chciał.

    Iskra jest- zaskakująco dobra. Paliwo również dochodzi.
    Co najciekawsze ZALEWA ŚWIECÊ, nie wiem, może paliwo jest złej jakości i to jest przyczyną, to też sprawdźę… ale jakie są Wasze propozycje?

    Pływak cały, próbowałem na wielu świecach (jedna była dobra, bo z mojej f15… :P)… totalnie nie wiem o co tej Katanie chodzi… ?

    Wierzycie w przestawienie się zapłonu? Iskra pojawia się, gdy tłok jest na samej „górze” (czyli chyba prawidłowo)… a może klinek ścięty ?

    Czekam na Wasze propozycje.

    Edit:

    Próbowałem ją po prostu rozkręcić (wiertarką napędzałem wał…), od czasu do czasu skuter strzela w tłumik, ale tylko gdy manetka jest na maksa odkręcona.

    #204864
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a ma dozownik , jak ma to pewnie to samo co w moim skuterku , trzeba gaźnik ustawić i filtr powietrza przeczyścić

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #204865
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A co ma dozownik do ustawiania gaźnika i czyszczenia filtra ? o_O

    Na początku najłatwiejsze rzeczy – wyczyść filtr i gaźnik.
    Jak dalej nie zagada to wyczyść świece do sucha i nalej mu pod świece (na tłok) trochę benzyny i spróbuj odpalić. Najprostszy sposób na sprawdzenie czy wina siedzi po stronie dopływu paliwa czy czegoś gorszego

    #204866
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Filtr i gaźnik czyste, najgorsza sprawa, że skuter (po mimo dobrej świecy) nie reaguje na paliwo lane bezpośrednio pod świece. Zalewa go… a iskra wydaje się być ok.

    #204867
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    rafalus26 napisał:

    nie reaguje na paliwo lane bezpośrednio pod świece

    UUuyyy to źle …

    Ale to już nie za bardzo się w tym orientuje niech ktoś inny pisze co teraz :p

    #204868
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kompresja i uszczelki do sprawdźzenia

    #204869
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kompresja powiadasz, nie mam „miernika”, nie chce mi się robić chociaż widziałem poradnik, ale na „nowym” cylindrze jest przejechane jakieś… hmm, 300 km ?

    Szukałem wszędzie, fajka, świeca dobre, nigdzie żadnego przebicia.

    Ale: pod magnetem jest „czujnik” (coś co pełni rolę przerywacza, wyznacza moment w którym ma być iskra) i przewody z tego oto cudeńka leżały na tłumiku -,-. Nie ma przebicia, były w podwójnej izolacji, ta zewnętrzna się stopiła, ale druty nie są na wierzchu (druga je osłania), co prawda są mocno przegrzane. Iskra jest, ale może występują jakieś zakłóceniaż Co sądzicie ?

    #204870
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a sprawdzales te paliwo? Jak dasz jakiegoś pewnego pod swiece to nie odpali

    #204871
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Oczywiście… ale najdziwniejszy jest fakt, że świece pomimo ładnej iskry ZALEWA (nawet dobrym paliwem), jak kręciłem wiertarką i trzymałem gaz, to co jakiś czas strzelał…

    #204872
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Narazie się nie przejmuj, że go zalewa tylko trza go ogarnąć tak, żeby odpalił po zalaniu pod świece paliwa …

    #204873
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no tak, ale jak tego dokonać…?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button