Suzuki Katana AY 70 ccm Malossi Sport gaśnie po wymianie tłoka Dlaczego?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Suzuki Katana AY 70 ccm Malossi Sport gaśnie po wymianie tłoka Dlaczego?

Ten temat zawiera 25 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kisiu1981 Kisiu1981 5 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 26 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #146491

    Mirosław Grzegorz Pędziwiatr
    Użytkownik
    • Postów: 22

    Witam , nabyłem jakis tydzien temu Suzuki katane z 2001r troszke podtuningowaną , 4 miesiące temu miała wymieniony zestaw malossi 70 , czyli cylinder , głowica , tłok . w dzien który nabyłem skuter mi zgasł podczas jazdy okazało sie ze stracił kompresje , wziołem sie za naprawe okazało sie ze jest dzióra w tłoku cylinder nienaruszony głowica tez . na tym tłoku było zrobione z 1000km nie wiecej nawet troszke mniej . mechanik powiedział mi ze to raczej od mocnej swiecy ” iskra jest bardzo mocna ” miałem kiedys skutera 4t i iskra w tym skuterku jest pare razy mocniejsza swieca NGK . no i zamówiłem włoski tłok meteor pod culindry malossi polini minerelli i inne , ładnie pasował , płaciłem 130zł . złozyłem wszystko w całosc i odpalił bezproblemowo . zagrzałem skuter i ruszyłem sie przejechac , przy duzych obrotach nagle zgasł tak jak by odcieło zapłon , odpaliłem od kopki za pierwszym razem odpalił . jade 40 nie gasnie a jak 60-70 skuter gasnie tak jak by odcinało zapłon . tłok raczej nie puchnie poniewaz bym go odrazu z kopa nie odpalił . co poradzicie sprawdzic ? moze za mało paliwa dostaje ? ale raczej by go muliło jak by mało paliwa dostawał a nie tak odrazu gasł ;/

    #146498
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    130 za Meteora? Przepłaciłeś trochę…

    Dysza była zmieniana? Powiększona dawka powietrza do obudowy filtra?

    #146542

    Mirosław Grzegorz Pędziwiatr
    Użytkownik
    • Postów: 22

    dysza 80 , filtr stożkowy wiec nie wiem czy podwójna dawka powietrza ;/

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Junaka. Wygraj zegarek o wartości 2000 PLN

    Chcesz zdobyć wyjątkowy zegarek Davosa z logo Junak? Nakręć film o swoim Junaku i opublikuj na Facebooku.
    #146543

    Mirosław Grzegorz Pędziwiatr
    Użytkownik
    • Postów: 22

    dysza 80 , filtr stożkowy wiec nie wiem czy podwójna dawka powietrza ;/

    #146571
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Jaka dysza była oryginalnie? Regulacja 70 to nie taka prosta sprawa… Trzeba regulować też ilosć powietrza i patrzec na kolor świecy.

    #146615

    Mirosław Grzegorz Pędziwiatr
    Użytkownik
    • Postów: 22

    nie wiem jaka była wczesniej dysza ale sprawdziłem teraz iskre na 3 swiecach i jednej mało uzywanej z kosiarki . na tej co jezdze kolor fioletowy , na swiecy z innego moto na której jezdziłem kiedys a teraz lezy tez kolor fioletowy , a na tej mało uzywanej kolor biały ? wypada zmienic swiece ?

    #146638
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Świecę wymienia się po jakimśtam przebiegu – po 10000 km przewaznie. Dla świętego spokoju możesz zmienić ale jak jest na tamtych iskra to może nic nie dać.

    #146642

    Mirosław Grzegorz Pędziwiatr
    Użytkownik
    • Postów: 22

    iskra jest na kazdej swiecy ale na tych uzywanych jest fioletowa a powinna byc niebiesko biała , nie mam pojecia co moze byc nie tak jezdze tak do 50 i moge chulac tak nom stop , a jak wcisne manetke do konca rozpędzi sie i nagle tak jak by odcieło zapłon . moze dysza za mała i nie dostaje paliwa wystarczająco ?

    #146650
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Tak, raczej to ostatnie. Ten cylinder wymaga dużo większej ilości paliwa niż seryjny. Powietrza też może być za mało.

    #147311

    Mirosław Grzegorz Pędziwiatr
    Użytkownik
    • Postów: 22

    nie wiem co jest grane ;./ do 60km szło normalnie jezdzic ;/ skuter stanoł i nie umiałem go juz odpalic kopałem chyba z tysiąc razy mysiałem go scholowac ;/ . kompresja jest ale jak nacicne na starter i wciskam w gół to tak jak by powietrze gdzies uciekało ;/ co moge jeszcze zrobic ? moze wał zle ustawiony albo zapłon ?

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 26 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie