Suzuki katana 50 nie odpala, pomocy pilne !!!

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #81058
    fre34k
    Użytkownik
    • 3
    • 8Postów:

    A wiec odpalilem moja katane po 2 miesiacach przerwy i cudem odpaliła wyjechałem nią na ulice i jechałem 60 po wjezdzie do garazu sama zgasla czyscilem filtr powietrza i nic i do tego jeszcze rozrusznik nie dziala ( nie kreci ) z kopki proboje caly czas i nic zauwazylem ze jak dlugo kopie to zaczyna strzelac z rury :< do gaznika sie dostalem i nie moge odkrecic pokrywki pomozcie mi co mam zrobic ?!! czy to moze byc wina gaznika ? :<

    #81059
    cpi2006
    Użytkownik
    • 8
    • 68Postów:

    sprawdz świece czy jest np mokra jak mokra to spr.iskre jak jest to regulacia gaźnika

    #81061
    fre34k
    Użytkownik
    • 3
    • 8Postów:

    nie ze swieca jest wszystko ok :<

    #81067
    cpi2006
    Użytkownik
    • 8
    • 68Postów:

    ok? nie zalewa ?

    #81073
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    a sprawdź jak zapłon masz ustawiony.

    #81076
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • 677Postów:

    zatarłeś dając w piz** od razu po odpaleniu 😀

    #81113
    fre34k
    Użytkownik
    • 3
    • 8Postów:

    to nie byla na full manetka ! ale jak probowalem wiecej gazu dodac to mi sie mulil

    #81114
    fre34k
    Użytkownik
    • 3
    • 8Postów:

    a jak sprawdzić czy mam zapłon dobrze ustawiony ?

    #81136
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • 2 689Postów:

    Sprawdź jak się ma akumulator i czy jest naładowany skoro rozrusznik nie kręci.

    #81186
    fre34k
    Użytkownik
    • 3
    • 8Postów:

    naladowalem dzisiaj i jak probowalem go odpalic to z kabelkow kolo akumulatora lecial jakis dym i teraz jak proboje go odpalic to sie zadna kontrolka nie swieci a wtedy byly ;<

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button