Suzuki FA50 Problem

  • This topic has 6 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 1 year temu by adrian.
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #660572 Reply
    Marecki
    Uczestnik
    • 1
    • 4Postów:

    Witam serdecznie… jestem tu nowy i jeśli popełniłem jakiś błąd to proszę o sprostowanie. W miarę możliwości zapoznałem się z regulaminem.

    Stałem się posiadaczem za jedyne 100zł wspaniałego skutera/motorowera Suzuki FA50 i co dziwo w bardzo dobrym stanie… Jest to po prostu cudo na kółkach. Dźwięk tego silniczka przyprawia o dreszcze. Jest tak cichutki w porównaniu z tym chińskim dziadostwem ,że aż trudno w to uwierzyć. Ale moja radość nie trwała długo bo skuter po pewnym czasie zaczął przerywać a teraz to już w ogóle jest nie do odpalenia. Wcześniej chodził jak marzenie. Paliwo z kranika leci, iskra jest ,że ho ho więc podejrzewam gaźnik. Niestety nikt w okolicy nie chce słyszeć o naprawie skutera a w internecie też próżno szukać informacji na temat tego gaźnika. Nie ma też żadnego używanego a jest to mikuni kogyo. Czy ktoś może mi pomóc od czego zacząć naprawę/sprawdzanie lub czy mogę zastąpić ten gaźnik jakimś innym? pzdr

    #660575 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    gaźnik zastąpisz każdym innym gaźnkiem o zbliżonej średnicy i podobnymi wyściami (paliwe, ew. podciśnienie).
    plus sprawdzenie wszystkiego standardowo – kompresje..itd

    #660579 Reply
    Marecki
    Uczestnik
    • 1
    • 4Postów:

    Jak szukałem po zdjęciach to większość ma wyjście w dolot okrągłe a tutaj jest „jajowate”. Liczę cały czas ,że uda się naprawić ten gaźnik bo szczerze to nie chciał bym montować jakiegoś chińczyka. Kompresja jest,iskra jest, paliwo leci. Jak strzykawką podam na tłok to pali od strzała. Natomiast idąc drogą przez gaźnik świeca jest sucha. Rozbiorę ten gaźnik i go przeczyszczę. Czy jest coś w tym gaźniku na co powinienem zwrócić szczególną uwagę? Chociaż w sumie jego budowa jest tak prosta ,że tam zbytnio nie ma się chyb co popsuć.

    #660580 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    może dolot ci sie rozszczelinił i nie zasysa paliwa.
    no i miedzy stanem że „kompresja jest” a stanem że „jest prawidłowa” jest ogromna róznica

    #660581 Reply
    Marecki
    Uczestnik
    • 1
    • 4Postów:

    Ok jutro go rozbiorę i przeczyszczę. Wymienię uszczelki i zobaczymy. Jak nie pomoże to zwrócę się wtedy o pomoc w wyborze zastępcy. Kompresji nie mierzyłem dokładnie ale zrobiłem nim jakieś 100 km od zakupu i na prawdę czuć moc oczywiście jak na pięćdziesiątkę. Zresztą na samym kopniaku da się wyczuć ,że kompresja tam jest spora. Zresztą do tej pory palił na dotyk. Dzięki za zainteresowanie odezwę się jutro po wykonaniu w/w czynności.

    #660638 Reply
    Marecki
    Uczestnik
    • 1
    • 4Postów:

    Jestem ponownie. Niestety silnik pracuje tylko po podaniu kilkukrotnie paliwa bezpośrednio na świecę. Podejrzewam,że nie działa ssanie. Jest tam taki cylinderek i nie wiem może jest już wyrobiony i nie zaciąga paliwa. Czy ma ktoś jakiegoś speca co się zajmuje regeneracją/naprawą takich gaźników i mógłbym go wysłać do niego?

    #660857 Reply
    Useetr
    Uczestnik
    • 0
    • 0Postów:

    Odpowiedź została zgłoszona za nieprawidłową treść.

    Czesc,z miłą chęcią bym odkupił ten motorek :), też posiadam fa 50, u mnie też występował problem przerywania, nie odpalał. Okazało się że to pierścionki do wymiany, po wymianie pali na dotyk.
    Co do gaźnika, to raczej bym szukał z chin.
    U mnie problem, nie mogę znaleźć felgi do tego potwora… Szprychy puszczają.

    #709206 Reply
    adrian
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    witam tez stalem sie posiadaczem fa50 i mam problem z danymi do przegladu ma moze pan takie info chodZi o nacisk na os i takie tam typowe do pierwszego przegladu

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Suzuki FA50 Problem
Twoje informacje:




Back to top button