Suzuki Address 110 vs Kymco Agility City 125

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #303119 Reply
    Jacek Niewęgłowski
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 12
    • Postów: 13

    Witam,

    To mój pierwszy wpis na forum i absolutne początki poruszania się w temacie skuterów, więc z góry proszę o cierpliwość.
    Przymierzam się do zakupu pierwszego w życiu jednośladu (skutera), którym mam zamiar tylko i wyłącznie populać do pracy (pewno z 15-20 km dziennie). Chcę wydać minimum, ale planuję zakup nowego sprzętu.

    Dziś odbyłem testowe jazdy Kymco Agility City 125 oraz Suzuki Address 110. Cena w zasadzie identyczna, więc pozostaje mi rozstrzygnąć walory użytkowe.

    Podstawowe różnice, które widzę ja jako laik są następujące:
    * Suzuki jest na wtrysku – Kymco na gaźniku. W trakcie testu mojego różnica dla mnie polegała na tym, że suzuki zdecydowanie równiej/spokojniej pracował „na luzie”.
    * Suzuki niby nieco mniejsze (mam 195 cm wzrostu), ale wydaje mi się że łatwiej mi się nim poruszało po miescie – jednak mam wrażenie, że w porównaniu do Kymco miałem nieco mniej miejsca na stopy
    * Dynamika podobna, ze wskazaniem na Suzuki
    * W Suzuki nieco pewniej czułem się w zakrętach, ale być może wynika to z tego że poszedł do testów jako drugi i po prostu pewniej już czułem się na skuterze.
    * Kymco mi się wizualnie bardziej podoba. Suzuki jest ….. poprawny.
    * W specyfikacji widzę różnicę w spalaniu (ale powiedzmy że to mnie nie boli), w hamulcach (w suzuki z tyłu jest bęben)
    * Częstotliwość przeglądów: w kymco (300km, 1000km, a potem co 2000 km); w suzuki pierwszy po 1000 km, a potem co 4000 km. (tutaj ewidentna przewaga suzuki)

    Czy ktoś bardziej doświadczony wie o jeszcze jakichś innych istotnych różnicach? Mam olbrzymi problem z tym, który powinienem wybrać i byłbym bardzo zobowiązany za wskazówki, co Waszym zdaniem się lepiej sprawdzi dla mnie na początek.

    Z góry wielkie dzięki za pomoc
    Jacek

    #303122 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Do Agility masz 1000 razy lepszy dostęp do części zamiennych i są tanie jak barszcz z suką tak łatowo ni będzie a napewno tanio gdybym ja mial wybierać to wybór był by oczywisty.zgadnij

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #303124 Reply
    Jacek Niewęgłowski
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 12
    • Postów: 13

    Cenna uwaga paci. Dzięki.
    A jeszcze zapytam czy na co dzień bardzo będę odczuwał, że to gaźnik, a nie wtrysk?

    #303125 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Nie bedziesz odczuwał bo równie dobrze jak zalejesz gowniane paliwo to i gaźnik i wtrysk sie zawali z tym ze pierwszy sam wyczyscisz i odpada ci elektroniczne sterowanie wtrysku (prościej,łatwiej, nnowy gaznik 80 zł jak nie podolasz;D) no i wkymco masz wieksze możliwości tuningu nawet na 180.

    #303128 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4 665
    • Postów: 4 666

    Przeglądy w kymco co 3000km.

    #303134 Reply
    Jacek Niewęgłowski
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 12
    • Postów: 13

    Zulus skąd masz to info? Mi w sprzedawca twierdzi, że co 2 tyś (motohangar Warszawa).

    #303135 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Wie bo [patrz podpis w poście zulusa]

    #303139 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4 665
    • Postów: 4 666

    W instrukcji do KCA125 było napisane: po 300 / po 1000 / przy 3000 (czyli po kolejnych 2000) / i potem co 3000 km (3,6,9,12,15,18…etc)
    Tak samo miałem teraz w SYMie: po 1000, potem przy 5000 (czyli po 4000), ale kolejne co 5000 km (5,10,15…etc).

    #303140 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4 665
    • Postów: 4 666

    Pomyliłem się niestety, sprzedawca ma rację, faktycznie co 2000km. Tu masz instrukcję użytkownika:https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.kymco.com/upload/CTContent/6/644A6FCF-D327-4F9A-8A2D-67168B67ECE6/AGILITY_CITY%252050%2520125.pdf&ved=0ahUKEwj1qdPbvK7MAhUDECwKHSVVB14QFggfMAE&usg=AFQjCNGAM2AqZutGh9C5ClGyrOeVDnHCAg.
    Przepraszam, pamięć figla spłatała.
    *
    O oleju silnikowym na stronie 32.

    #303142 Reply
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 2 317
    • Postów: 2 328
    #303145 Reply
    Jacek Niewęgłowski
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 12
    • Postów: 13

    Zulus dzięki za instrukcję.
    Eadem – oglądałem te też, ale chcę przeznaczyć minimum – jak mi się spodoba to kiedyś zainwestuje sobie w coś droższego.

    Jak czytałem opinie o Kymco przed jazdą próbną to parę osób pisało o wyprofilowaniu siedziska i zsuwaniu się z kanapy i faktycznie na początku testu miałem takie wrażenie, a potem było nieco lepiej i tak myślę że to kwestia przyzwyczajenia.

    Poza tym przy moim 195 cm wzrostu na Suzuki wyglądam trochę jakbym na małym psie jechał 😉

    Nie mniej jednak po Waszych wpisach skłaniam się ku Kymco. Zastanawia mnie też czemu w necie tak mało opinii jest o tym suzuki.

    Wszystkim Wam bardzo dziękuje za pomoc. Jakby jeszcze Wam przyszło do głowy jakieś „za” i „przeciw” to chętnie poczytam. Dałem sobie czas do końca tygodnia na zastanowienie się co wybrać.

    Pozdrawiam
    Jacek

    P.S. Rozważałem jeszcze przez chwilę Rometa Maxi 125 – ale jak poczytałem opinie to się trochę wystraszyłem jakości i nawet nie odbyłem jazdy próbnej,

    #303150 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4 665
    • Postów: 4 666

    A na Agility City jest ci wygodnie przy takim wzroście? Ja też go wybrałem że względu na wielkość (żebym nie wyglądał jak na psie), ale mam tylko 170cm.

    #303151 Reply
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 2 317
    • Postów: 2 328

    W takim razie KAC będzie najlepszym wyborem w twojej sytuacji. Minimum kosztów i da ci wszystko czego potrzebujesz na start.

    #303152 Reply
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 2 317
    • Postów: 2 328

    Zulus napisał:

    A na Agility City jest ci wygodnie przy takim wzroście? Ja też go wybrałem że względu na wielkość (żebym nie wyglądał jak na psie), ale mam tylko 170cm.

    W klasie cenowej/pojemnościowej którą rozważa, nie ma innych gabarytów (jeśli mowa o nowym skuterze).

    #303155 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Tu nie ma za i przeciw tu jest budrzet ograniczony na taki luksus:D
    za kymco ci napisalem a za suka sam sobie odp,malo opini bo nikt nie lubi ryzykować,dam ci dwa link jak dla laikai to ogarniesz o co mi kaman;
    http://allegro.pl/listing/listing.php?bmatch=base-relevance-popul-aut-1-3-0408&search_scope=category-156&string=Kymco%20Agility%20125
    do kymco 6 stron
    http://allegro.pl/listing/listing.php?bmatch=base-relevance-popul-aut-1-3-0408&search_scope=category-156&string=Suzuki%20Address%20110%20
    do suki filtr oleju,klocki i mocowanie szyby i tu masz odp na pytanie czu jeden a nie drugi ktory jedynie serwis ci zrobi i hapnie za graty 5 razy tyle.

    #303158 Reply
    Jacek Niewęgłowski
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 12
    • Postów: 13

    paci: dzięki 🙂 Rzeczywiście wiele mówią te dwa linki 🙂

    W takim razie wszystko wskazuje na to, że wezmę Kymco 🙂

    eadam: W tej cenie jest jeszcze wspomniany przeze mnie Romet Maxi 125 – ale boje się jakości

    #303183 Reply
    Rysio_Misio
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 492
    • Postów: 492

    Kymco z CVT jest mocno przereklamowane. Ale plastiki podobno nic nie trzeszczą. Na długiej prostej. ;D
    B&W jest już całkiem oki, a SYM-y… podobno same już jeżdżą. Yamahamy podobno nawet… latają. Bokami. ;-)))
    *
    Jak posiedzisz dłużej na tym forum, wiele prawd zrozumiesz. Zakup twój jest słaby, jak kupujesz sobie cokolwiek mechanicznego, ale już… ^na wiosnę^ roku następnego. Takich osób jest sporo i ten obecny system tak działa, bo tak działa. Niektórzy na tym nawet zarabiają. Ty tracisz.
    Kosi się tych bez wiedzy, albo tych, co właśnie… poznali swoje nowe prawa. I jest jak jest. Żyjemy sobie z tym dalej. A co tam. ;D

    Mocny tysiak w plecy (zagwarantowane jakąś tam ustawą, a tą, ku nowym driverom od wypasionych 125-tek), to obecnie jest absolutne minimum. Zwyżki oczywiście. Zwyżki kosztów również. Cokolwiek to dziś znaczy. ;/

    #303185 Reply
    Jacek Niewęgłowski
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 12
    • Postów: 13

    Rysiek: Co masz na myśli pisząc „Tysiak w plecy” i że wybór czegokolwiek mechanicznego to błąd? Co zatem sugerujesz?

    #303188 Reply
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 2 317
    • Postów: 2 328

    Jacek Niewę… napisał:

    Rysiek: Co masz na myśli pisząc „Tysiak w plecy” i że wybór czegokolwiek mechanicznego to błąd? Co zatem sugerujesz?

    Miej oczy i uszy czujne, bo Rysiu to lektura nie dla każdego ;]

    #303216 Reply
    pawelecm
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 358
    • Postów: 358

    Jeśli znów stałbym przed wyborem skutera 125 na dużych kołach na dojazdy do pracy to na 100% wybrałbym Syma Symphony sr:
    http://sym.pl/modele/symphony-sr-125
    Ten model wciąga nosem zarówno KAC-a jak i Addressa.
    Tu test porównawczy:
    http://www.moto125.cc/f125cc/pruebas/item/572-comparativa-rueda-alta-low-cost
    a tu coś ciekawego:
    http://www.forum.burgmania.net/topic/22521-sym-symphony-sr-125-czy-kymco-agility-city-125/page__hl__%2Bagility+%2Bcity
    Jeździłem KAC-em i było ok, ale po tuningu, bo seryjny był strasznie mułowaty.
    Przejedź się sym-em to nie będziesz chciał innego.

    #303217 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4 665
    • Postów: 4 666

    ^Przejedź się sym-em to nie będziesz chciał innego.^
    I nie napisałem tego ani ja, ani Wombat :-)))

    #303219 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 2 876
    • Postów: 2 876

    Ja też nie… 😉

    #303228 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4 665
    • Postów: 4 666

    Na Ciebie korporacja Sanyang Motor Co, Ltd nie ma co liczyć…

    #303230 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 382
    • Postów: 21 437

    taaa… innowierce spod znaka makarona niedoceniajo…
    😀

    #303232 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4 665
    • Postów: 4 666

    Rozleci się taka włoszczyzna po byle pacnięciu, i to z czym…? Ze Smartem! A Druid jak zaczarowany leci kupić identyczną…
    To zboczenie :-)))

    #303237 Reply
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 2 317
    • Postów: 2 328

    A może inaczej – maszyna skasowana a on bez uszczerbku. Czy trzeba lepszej rekomendacji? ;]

    #303241 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4 665
    • Postów: 4 666

    Ale to świadczy tylko o tym, że Druid faktycznie umie latać 🙂 A na 100℅ lądować.

    #303249 Reply
    pawelecm
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 358
    • Postów: 358

    Tu coś z naszego podwórka:
    https://www.youtube.com/watch?v=P1IpBNpKGNY
    Jak dla mnie sym jest od Kymco:
    -ładniejszy
    -zrywniejszy
    -lżejszy
    -mocniejszy
    -szybszy
    oraz ma:
    -większy bagażnik(wchodzi pod tyłek pełnowymiarowy kask)
    -ładniejsze zegary
    -wygodniejszą kanapę
    -ceramiczne gładzie cylindra.

    Być może dla niektórych wadą jest filigranowość tego skutera, ale do miasta to raczej zaleta.
    Osobiście bardzo żałuję, że kiedy kupowałem mój pierwszy maxiskuter nie było tego sym-a w ofercie.

    #303251 Reply
    Jacek Niewęgłowski
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 12
    • Postów: 13

    pawelecm: dzięki – w takim razie przyjrzę się jeszcze temu SYMowi. A napisz mi proszę jeszcze czy moje gabaryty (195 cm wzrotu) nie wykluczają czasem tego SYM-a? Na zdjęciach wygląda na mały.

    #303264 Reply
    pawelecm
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 358
    • Postów: 358

    Oba skutery to waga piórkowa jak na 125, a jeśli chodzi o ilość miejsca na kanapie, to powinieneś bez problemu zmieścić się na jednym i drugim.
    Musisz go obadać sam, ale jak się zmieściłeś na addressie i na kac-u to i na sym-ie się powinieneś zmieścić.
    Do twoich gabarytów bardziej pasuje kymco people gt125i, ale to inna kasa i inna technologia(wtrysk, chłodzenie cieczą, 15KM).

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Suzuki Address 110 vs Kymco Agility City 125
Twoje informacje:




Back to top button