SuperMoto.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #224221
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Siemka wszystkim. Nie znalazlem takiego tematu na tym forum, wiec zaczynam.

    Do ceny 4 tys chciał bym jakieś fajne SuperMoto(sm) .. Mozecie cos doradzic?… Moze byc 50,80,125.. nie jestem wgl obeznany w tym i nie wiem czy jest sm 80.. ale najlepiej jak by było … Wiec czekam na wasze wypowiedzi;)

    #224222
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    125 :
    husqvarna: sms 125, sm 125
    aprilia: mx 125, sx 125
    yamaha: dt 125x, xt 125 (4T)
    mz sm 125 (4T)

    ja znam tylko tyle i wymienialem bez tego ograniczenia 4k bo poprostu bylo latwiej xD

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #224223
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no pns wymienił większość 😉 Jak nie wszystkie (te fabryczne sm)
    A cena to wszystko zależy od stanu …

    #224224
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jeszcze:
    Kreidler 125 SM (4T)
    Derbi 125 SM baja (4T)
    Generic Trigger 125 SM (4T)
    Suzuki DR 125 SM (4T)

    [ Dodano: 14-11-2009, 21:33 ]
    KTM 125 SM

    #224225
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    dr 125 sm to 4t ale kozackie jest 😀 mi się podoba 9 tys nowka wiec tanio wychaczysz używkę ;D

    #224226
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    wyrąbana jest Aprilia SX 50 znajomy ma i tak ją katuje ale ona i tak się zarąbiści trzyma jak gadałem z mechanikiem to mówi że to aż dziwne że ta apa jest taka wytrwała i że nic się z nią nie dzieje jak na takie katowanie :mrgreen:
    I kupa ma super i v-max również

    #224227
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724
    #224228
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To chyba nie SM jeśli moc to 15KM.. SM mają i po 40KM . A raczej chyba nie jest aż tak zdławiona. Do 4 tyś ciężko coś fajnego szybkiego i miłego do oka.

    #224229
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Speedy napisał:

    To chyba nie SM jeśli moc to 15KM

    A czy malucha nie można nazwać samochodem jeśli ma 25KM?

    Czy Chińczyk z TESCO nie jest skuterem jeśli ma 1KM a 2KM po odblokowaniu?

    MOD…

    #224230
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Speedy, wstydź się 😛

    #224231
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Speedy napisał:

    To chyba nie SM jeśli moc to 15KM.. SM mają i po 40KM . A raczej chyba nie jest aż tak zdławiona. Do 4 tyś ciężko coś fajnego szybkiego i miłego do oka.

    No mają, ale chyba nie 4-suwy…

    #224232
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    excent napisał:

    Speedy napisał:

    To chyba nie SM jeśli moc to 15KM.. SM mają i po 40KM . A raczej chyba nie jest aż tak zdławiona. Do 4 tyś ciężko coś fajnego szybkiego i miłego do oka.

    No mają, ale chyba nie 4-suwy…

    Następny co wejdzie raz na tydzień…

    A 600-ty to nie mają po 70-80 koni myśliszł

    #224233
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Kowal napisał:

    A 600-ty to nie mają po 70-80 koni myśliszł

    Mają dużo więcej.

    #224234
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Mówię o niewysilonych Sm-ach.

    #224235
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kumpla 660tka z tego co mi mowil to kolo 60-70 ma ;]

    #224236
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724
    #224237
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No mojw ok bierz go ale tak dla zasady z 2-3stowy starguj:D

    #224238
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ale sportowy wydech i v-max tylko 90km/h? nie zamało trochę?..

    #224239
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kondzio94 napisał:

    Ale sportowy wydech i v-max tylko 90km/h? nie zamało trochę?..

    A czego tyś się spodziewał ;}

    #224240
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No tak, ale czytałem ktos kupil Derbi Sende cos tam race sm to idzie 95 seria..

    #224241
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No licznikowe niby tak 🙂
    Zależy właśnie która prędkość jest podana 🙂
    Najczęściej na aukcjach podają tą wyższą więc jest niski v-max ;D

    #224242
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No wiem ze niska , ale dlaczego az takażxDD 100 km/h powinna byc xD

    #224243
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kondzio94 napisał:

    No wiem ze niska , ale dlaczego az takażxDD 100 km/h powinna byc xD

    Może licznik aż tak mu nie oszukuje i pokazuje prawie że prawdziwą prędkość ❓ 🙄 no i to zależy też od zębatek więc wiesz :mrgreen: 😛

    #224244
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A może po prostu jest przybity i tyle 😛

    #224245
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Kowal napisał:

    excent napisał:

    Speedy napisał:

    To chyba nie SM jeśli moc to 15KM.. SM mają i po 40KM . A raczej chyba nie jest aż tak zdławiona. Do 4 tyś ciężko coś fajnego szybkiego i miłego do oka.

    No mają, ale chyba nie 4-suwy…

    Następny co wejdzie raz na tydzień…

    A 600-ty to nie mają po 70-80 koni myśliszł

    A mowa o 125 chyba była…?

    Co do tematu, to nie lepiej nawet dozbierać i na wiosnę 125 sm, bo taki pierdolot 50ccm to Ci się znudzi szybko.

    #224246
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To jak motocykl ma 15KM to nie ma prawa się nazywać SM?

    A jak masz małego kutaska to nie jesteś facetem? Nie chcę cię obrazić, podaję przykład.

    Chyba się nie zrozumieliśmy 😛 ja nadal nie rozumiem Twojego posta. excent

    #224247
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ja to bym własnie chciał 125 ale w 4t . tak mi się dzwiek podoba Mrr ;*

    #224248
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Yamaha XT 125

    #224249
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    excent napisał:

    Yamaha XT 125

    No właśnie. Ona ma 15KM. Czemu wg. Ciebie nie można jej nazwać SM?

    [ Dodano: 19-11-2009, 19:45 ]
    Sory, pomyliłeś mi się ze Speedym, zresztą co za różnica…

    #224250
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kazde kurwa enduro na szosowych oponach czy ma 1.5KM czy kurwa 215 to Mozna nazwac SM nie moc lecz charakterystyka moto/wyglad klasyfikuje je do danej kategori i moim zdaniem bezsensowny OT

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button