Stunt ZIPP PRO 50

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #46893
    Lukasyno
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Co mam zmienić w fabrycznej PRO 50, aby wyrwać go na koło ? 🙂

    #46896
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    silnik 😀 z takim słabym silnikiem to na koło nie wiem czy pójdzie…

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #46897
    elastyna
    Użytkownik
    • Postów: 244

    Zanim zaczniesz stuntować to dorób sobie crashpady, bo napewno zaliczysz jakąś glebe. A co do rwania na koło to najlepiej jakiś swap z 125

    #46925
    MichalWujak
    Użytkownik
    • Postów: 596

    Najlepiej wymień silnik na 125 i załóż z przodu mniejszą zębatkę a z tyłu mniejszą. Tak nawiasem mówiąc i tak jedynym sposobem żeby wyrwać go na koło jest strzał ze sprzęgła. Jak już chcesz coś próbować to najlepiej zdejmij wszystkie owiewki żeby ich nie połamać. A tak w ogóle to Pro słabo się nadaje do stuntu, bo jest dosyć długi. Prędzej coś wyglądającego jak enduro czy supermoto by się nadawało.

    #46926
    a123659
    Uczestnik
    • Postów: 2 527

    MichalWujak napisał:

    załóż z przodu mniejszą zębatkę a z tyłu mniejszą

    Chyba jakiś błąd ;P

    #70384
    Domar96
    Użytkownik
    • Postów: 29

    Ale z was znawcy, wszystko da się wyrwać, wystarczy trochę techniki i siły. Jak chcesz znacznie ułatwić sobie gumowanie to daj mniejszą zębatkę z przodu i większą z tyłu. Licz się tylko z utratą prędkości maksymalnej. To wszystko, życzę miłego gumowania. 😉

    #78091
    cpi2006
    Użytkownik
    • Postów: 68

    powiem ci od serca.zdejmi plasiki.podczepiaj kable.odkręć silnik.wyjmij rame i wzmocnij ją porządnymi spawami.bo po nastm opadnięci z impetem koła na asfalt pęknie ci przednia półka i po motorze.żebys nie pisał ze ile kosztować będzie naprawa.

    #78096
    TheMiqlaq
    Użytkownik
    • Postów: 688

    Internetowi znawcy :D. Jak ja Simsona wyrywam na koło ze sprzęgła to Zipp równie dobrze pójdzie. O mało co się raz nie wywaliłem do tyłu ;).

    Jeśli chcesz się w temat mocniej zagłębić to wyposaż się w crash pady i zdejmij plastiki. Potem możesz się nim ślizgać po asfalcie do woli. Cpi słusznie proponuje wzmocnienie ramy gdyż nie jest ona przystosowana do opadania z tylnego koła. Wymień zębatki – większa na przód i mniejsza na tył. Będziesz miał zryw jak sześćseta ale będziesz się wlókł 60 km/h.

    #78105
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    odwrotnie. z przodu mniejszą z tyłu większą. wtedy będzie miał zryw ale mniejszy V-max.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button