Stunt ZIPP PRO 50

Dodaj nowy temat na forum

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe madi madi 6 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #46893
    Zdjęcie profilowe Lukasyno
    Lukasyno
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Co mam zmienić w fabrycznej PRO 50, aby wyrwać go na koło ? 🙂

    #46896
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    silnik 😀 z takim słabym silnikiem to na koło nie wiem czy pójdzie…

    Router WS 50 2013
     
    Czytaj
    REKLAMA

    SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

    AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!
    #46897
    Zdjęcie profilowe elastyna
    elastyna
    Użytkownik
    • Postów: 244

    Zanim zaczniesz stuntować to dorób sobie crashpady, bo napewno zaliczysz jakąś glebe. A co do rwania na koło to najlepiej jakiś swap z 125

    Cpi Oliver 2t 2005r
    #46925
    Zdjęcie profilowe MichalWujak
    MichalWujak
    Użytkownik
    • Postów: 596

    Najlepiej wymień silnik na 125 i załóż z przodu mniejszą zębatkę a z tyłu mniejszą. Tak nawiasem mówiąc i tak jedynym sposobem żeby wyrwać go na koło jest strzał ze sprzęgła. Jak już chcesz coś próbować to najlepiej zdejmij wszystkie owiewki żeby ich nie połamać. A tak w ogóle to Pro słabo się nadaje do stuntu, bo jest dosyć długi. Prędzej coś wyglądającego jak enduro czy supermoto by się nadawało.

    #46926
    Zdjęcie profilowe a123659
    a123659
    Użytkownik
    • Postów: 2 527

    MichalWujak napisał:

    załóż z przodu mniejszą zębatkę a z tyłu mniejszą

    Chyba jakiś błąd ;P

    o
     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #70384
    Zdjęcie profilowe Domar96
    Domar96
    Użytkownik
    • Postów: 29

    Ale z was znawcy, wszystko da się wyrwać, wystarczy trochę techniki i siły. Jak chcesz znacznie ułatwić sobie gumowanie to daj mniejszą zębatkę z przodu i większą z tyłu. Licz się tylko z utratą prędkości maksymalnej. To wszystko, życzę miłego gumowania. 😉

    #78091
    Zdjęcie profilowe cpi2006
    cpi2006
    Użytkownik
    • Postów: 68

    powiem ci od serca.zdejmi plasiki.podczepiaj kable.odkręć silnik.wyjmij rame i wzmocnij ją porządnymi spawami.bo po nastm opadnięci z impetem koła na asfalt pęknie ci przednia półka i po motorze.żebys nie pisał ze ile kosztować będzie naprawa.

    #78096
    Zdjęcie profilowe TheMiqlaq
    TheMiqlaq
    Użytkownik
    • Postów: 688

    Internetowi znawcy :D. Jak ja Simsona wyrywam na koło ze sprzęgła to Zipp równie dobrze pójdzie. O mało co się raz nie wywaliłem do tyłu ;).

    Jeśli chcesz się w temat mocniej zagłębić to wyposaż się w crash pady i zdejmij plastiki. Potem możesz się nim ślizgać po asfalcie do woli. Cpi słusznie proponuje wzmocnienie ramy gdyż nie jest ona przystosowana do opadania z tylnego koła. Wymień zębatki – większa na przód i mniejsza na tył. Będziesz miał zryw jak sześćseta ale będziesz się wlókł 60 km/h.

    _______________
    W uszach świst,
    Przed oczami mgła,
    Na liczniku 22.

    Tezia :*

    #78105
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    odwrotnie. z przodu mniejszą z tyłu większą. wtedy będzie miał zryw ale mniejszy V-max.

    Router WS 50 2013
Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie