Stuka kierownica na dziorach/kamykach

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #104123
    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 44

    Mam problemos 🙂 jak mi sie najedzie na kamyka jakas dziore to mi stuka kierownica bo cos tam uderza wiem ze jest luz cos niedokrecone bylem na przegladzie na 300 km i gosciu to podkrecil i niestukalo …. 1 dzien :p da sie cos z tym zrobic na stale?

    #104144
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    tak, wystarczy że zrobisz to tak jak trzeba 😉

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #104148
    kalin20
    Użytkownik
    • Postów: 7

    skontroluj łożyska główki ramy.
    Postaw skuter na centalnej stopce i złap za lagi, i ciągnij do siebie. Jesli bedzie luz to znaczy że są wyrobione.

    #104159
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    zgadza sie luzuje sie kontra na lozysku glowki ramy skoryguj to i poprawnie dokrec-sprawdz czy czasem gwint na nakretce kontrujacej jest dobry nie wierze ze zle to zabezpieczyli-skontrowali skoro serwis to skorygowal i na drugi dzien to samo-to cos nie tak,tam jest

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button