Strzały z tłumnika

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #258633 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Czy strzały z tłumika mogą powodować zatarcie się cylindra i co może by przyczyną?

    #258634 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jak Ci strzela to albo zapłon źle wyregulowany, albo gaźnik.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #258635 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nie spowoduje to zatarcia 😉

    #258636 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a powiedzcie chopaki co moze byc spowodowane jezeli chodzi o gaźnik… u mnie mam taki cholerny problem ze przy ruszaniu wali mi z tego tłumika jak z karabinu, jak by benzyny nie dostawal i strzelal z wydechu

    czekam na odp.

    #258637 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a powiedzcie chopaki co moze byc spowodowane jezeli chodzi o gaźnik… u mnie mam taki cholerny problem ze przy ruszaniu wali mi z tego tłumika jak z karabinu, jak by benzyny nie dostawal i strzelal z wydechu

    U mnie na zimnym silniku jest to samo. Ma tak większość silników piaggio gilera 😛 gdy są zimne to w pewnym zakresię obrotów strzelają lekko :-?, ale tylko na zimnym silniku. Z reguły wystarcza regulacja gaźnika, ale gwarancji na to, że strzelanie zniknie nie daję.

    #258638 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Strzela wtedy gdy ma zbyt bogatą mieszanke. Jak jest zimny to nie nadąza przepalać i w tłumiku się to pali. Ja mam gilere wyregilowaną i tak nie ma ale jak miałem gaźnik przestawiony to strzelanie się zdarzało

    #258639 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    u mnie panowie jest na odwrot, jak mam mało benzyny to wyjebie z chukiem z tłumika i zgasnie wtedy wiem ze to deficyt benzyny, ale teraz nawet jak mam pelen bak to kicha mi wydech przy ruszaniu, nawet jak juz się zagrzewa, dopiero gdy ruszam powoli to nic się nie dzieje … a do niedawna chodzilo normalnie, nie przeszkadza mi to ale no coz sprzedaje skuter i na pewno klijentowi się nie będzie to podobac jak po pol godzinnej jezdzie będzie z trudem ruszał..

    jeszcze jedno, wkreci się na obroty i przy 60km/h tez kicha z wydechu jak z karabinu, ale to na szczescie jak jest zimny

    #258640 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    JacoPL, Pierwsze odpalanie sqta w sezonie. Stał przez 3 miesiące chyba. Po odpaleniu i rozgrzaniu strzelał z tłumika i miał lekkiego muła. V-max się zmniejszył. Sprawdziłem doslownie wszystko, ale nie było efektów. Na końcu przeczyściłem tłumik kretem. Wyleciało kupe syfu, a po założeniu go spowrotem wszystko wróciło do normy 😯 sprawdź to u siebie.

    #258641 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    tera to juz nie moj problem, skuter poszedl na odstrzal.
    wydech przykrecilem na slowo honoru i pojdzie na pewno za 2 tygodnie, (odpadnie poniewaz gwint na cylindrze poszedl)

    #258642 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Bo jak ja jadę to on traci moc, kilka razy strzeli a potem się wlekę 40-50 i muszę odejmować gaz lub włączać ssanie. To wian zbyt bogatej mieszankiż

    #258643 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jak włączysz ssanie i dobrze idzie to znaczy że mieszanka jest zbyt uboga (za mało benzyny, za dużo powietrza)

    #258644 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    bo kupiłem sobie filtr stożkowy. nie wiem czy zakładać teraz czy na początku wyregulować?…

    #258645 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    załóż filtr stożkowy, wsadź większą dyszę, najlepiej kup zestaw dysz regulacyjnych i wtedy reguluj gaźnik śrubką od obrotów i mieszanki, potem jazda testowa i poprawki w regulacji.

    #258646 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    właśnie mój skuter ma duzą dysze, bo mój skut pochłania ogromne ilości paliwa… oddaje do regulacji po Nowym Roku :mrgreen:

    [ Dodano: 2008-12-28, 20:37 ]
    a to może dlatego ze dostaje za mało oleju?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Strzały z tłumnika
Twoje informacje:




Back to top button