strojenie mieszanki

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #668494 Reply
    Krysiek Danowski
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 5
    • Postów: 8

    Witam, wiem temat juz przerabiany tysiace razy ale dla mnie nie do konca
    pacjent tzr50 2t wszystko odblokowane cylinder 50cc wydech sportowy
    mialem ustawiona mieszanke kolor swiecy kawa z mlekiem ale gdzies znalazlem artykul ze wcale nie musi byc swieca w kolorze kawy z mlekiem silnik ma dobrze pracowac w wszystkich zakresach male regulacja(mniej paliwa w mieszance) i silnik zaczal sie wkrecac pracowac bardzo ladnie i rowno „ciagnac” do 12k obrotow po przejechaniu okolo 20km (na raz) swieca wybielila sie widac biala ceramike w glebi oraz osad kawy z mlekiem dookola elektrody na ceramice silnik nie grzal sie mocniej niz przed zubozeniem mieszanki
    teraz pytanie czy swieca w dobrze wystrojonym silniku musi miec kolor brazowy/rudy/kawy z mlekiem na calej ceramice a osad ja ewidentnie pokrywac

    #668495 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 377
    • Postów: 21 432

    za ubogo masz

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #668496 Reply
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 886
    • Postów: 887

    No to fajnie masz KRYSKU ustawione – ale pozwól opowiem Ci pewną historię :
    Mój znajomy udzielający się kiedyś tu na forum , niejaki IZDEBSKI12 , posiadający wtedy torosa F-16 postanowił w ramach prób (tak wiem młoda gorąca głowa ) tak ustawić mieszankę aby skuterek spalał jak najmniej (aspekt ekonomiczny – rozumiem młodzi pieniędzmi nie srają) i skuterek palił , jeżdził , zapier…. wszystko O.K. Świeca blada , koledzy mówią ubogo ale co wy pier…. jest spoko idzie jak zły . Traf chciał że dosłownie 3-4 tygodnie póżniej tzw. GRUPA MAZOWIECKA (kiedyś na forum coś takiego działało – można poczytać) wybrała się w Bieszczady tak na 5-6 dni , pojechaliśmy w 4 maszyny i zgadnij kto miał problemy z zapieczoną głowicą i zaworami które staneły dęba – po rozebraniu góry silnika w Polańczyku na polu namiotowym ukazał się przykry widok totalnie suchego , białego , zapieczonego silnika – i weż kombinuj skąd tu wytrzasnąć kpl. głowicę z zaworami do 139qmb ???
    Skończyło się happy end-em ale oszczędności na spalaniu oddał mechanikowi w Ustrzykach D. Wiem inna maszyna , inne założenia , inne realia ale motyw zubożonej mieszanki ten sam. Paliwo wpadające do silnika też jest czynnikiem chłodzącym i destrukcja zbyt gorącego silnika powoli , powoli z każdym kilometrem postępuje.

    #668498 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 377
    • Postów: 21 432

    tak żeby uściślić – mieszanka „optymalna” to nie jest mieszanka na której silnik jest najmocniejszy.
    To jest kompromis miedzy osiągami (czyli temperaturą spalania – im wyższa tym lepsze) a bezpieczeństwem/trwałością silnika.

    #668524 Reply
    Krysiek Danowski
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 5
    • Postów: 8

    dziekuje za odpowiedzi czlowiek sie uczy cale zycie a silnik dostanie wiecej paliwa

    #668531 Reply
    No to LU
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 432
    • Postów: 432

    2:0, kolejny człowiek Wam podziękował. Może jednak jest jakaś nadzieja dla narodu… 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: strojenie mieszanki
Twoje informacje:




Back to top button