! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Stracił moc….

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #242078

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Otoz tak jezdziłem z kumplami jak co piatek i nagle skuter zaczał przerywac i jak stanołem to juz nie miał siły ruszyc tylko przerywał…pomyslałem, ze to gaźnik i zaczałem go regulowac lecz to dało tylko to, zemiał siłe się zbierac, ale juz nie schodził sam na niskie obroty ;/- nie dało się go wyregulować ja chciałem zrobić tak, aby obroty spadały to na wolnych mi gasła. Dopiero co wrociłem z garazu i wyczysciłem gaźnik, teraz cos nie chce odpalic… Czego to moze byc winaż??

    #242079

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Przewód od modułu do cewki się obluzował? Zawory do regulacji

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #242080

    Anonimowy
    • Postów: 0

    gof, on ma aprilię sr, to jest 2T ten typ silnika nie ma zaworów do regulacji…
    sprawdź też fajkę czy tam w środku taka blaszka nie wyleciała czy coś.

    #242081

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a zalewa ci świece ❓
    sprawdź membranki

    #242082

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mafioz napisał:

    gof, on ma aprilię sr, to jest 2T ten typ silnika nie ma zaworów do regulacji…

    No nie napisał że chodzi o 2T 😉

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #242083

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mafioz napisał:

    gof, on ma aprilię sr, to jest 2T ten typ silnika nie ma zaworów do regulacji…
    sprawdź też fajkę czy tam w środku taka blaszka nie wyleciała czy coś.

    dokładnie mi kiedy kumple zrobili dowcip i ściągnęli fajkę tylko tylko tak przyłożona zostawili i normalnie odpalał tylko jak mu gazu dawałem to się dławił i zdychał , i druga rzecz to filtr powietrza wyczyść

    #242084

    Anonimowy
    • Postów: 0

    filtr wyczyszczony tez był, gaźnik wyczyszczony, iskra jest wiec co innego? jeszcze go wyreguluje, bo własnie myslałem, ze się rozregulował i wino tez tak mysli, dobra ide działac, ciekawe co z tego wyjdzie….

    gof napisał:

    No nie napisał że chodzi o 2T 😉

    A widziałes kiedys sr’ke 4T???bo ja nie

    [ Dodano: 16-05-2009, 15:06 ]
    no i odpaliłem i nie mogę go wyregulować ;/ ciagle sam łapie wysokie obroty, albo sa takie małe, ze gasnie. Udało mi się wyregulować tak aby nie brał wysokich obrotów to znowu jak pusciłem gaz to zgasł takie miał niskie obroty ;/ Co to moze byc?

    [ Dodano: 16-05-2009, 17:04 ]
    Wie ktos moze jak się zmniejsza dawke oleju w sr??? bo krece tymi srobkami i jest ciagle to samo ;/ moze tam przy dozowniku???

    [ Dodano: 17-05-2009, 20:38 ]
    wiec tak odpalic odpalił jak go wyregulowałem i musiałem z 15 minut krecic rozrusznikiem, ale i tak przerywał. Iskra jest i to bardzo dobra, paliwo dochodzi bo mi stara swiece zalało jak przełozyłem wiec co to moze byc??? Dodam, ze teraz juz nie chce odpalic. I wyciagnałem silnik, sprawdźiłem tłok, pierdziecie i jest god wiec czemu on nadal nie chce zapalic??? Ja mysle, ze to moduł, co wy na to???

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie