Stożkowy filtr powietrza

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Stożkowy filtr powietrza

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Im_Jurek Im_Jurek 7 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #75229

    Damian
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Witam, czytałem wiele artykułów na ten temat, ale nadal nie wiem co i jak daje taki filtra. Proszę odpowiedzi takie jak co daje, jakie są jego minusy, plusy itp.

    VipeR
    #75230
    Zdjęcie profilowe jajo422
    jajo422
    Użytkownik
    • Postów: 183

    Przyłączam sie do pytania ;]

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #75231

    Damian
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Chciałbym też dodać czy jest potrzebna wymiana dyszy w gaźniku po założeniu filtra.
    @Dodam, że mam zumico gr 200 4t 😉

    VipeR
    #75350
    Zdjęcie profilowe Im_Jurek
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    no to tak mam polini air box i dyszę 90 z NaRAKU

    + lepszy dźwięk
    + lepszy moment obrotowy – do stuntu obowiązkowo ( niekiedy nawet pasek z gates zaczyna się kręcić przy 30 km/h – co jest ładnym wynikiem jak na 4t i niestety potwierdza tezę że nowy wariator by się przydał)

    a teraz
    – trzeba czyścić raz w miesiącu
    -wymagana jest ponowna regulacja gaźnika

    ___________________________
    jeżeli pomogłem – obejrzy galerię
    [url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r9.fodey.com/2227/8bf90065c61545eab2a5b9a9a3f88fc5.0.gif[/img][/url]
    #75351
    Zdjęcie profilowe Im_Jurek
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    no to tak mam polini air box i dyszę 90 z NaRAKU

    + lepszy dźwięk
    + lepszy moment obrotowy – do stuntu obowiązkowo ( niekiedy nawet pasek z gates zaczyna się kręcić przy 30 km/h – co jest ładnym wynikiem jak na 4t i niestety potwierdza tezę że nowy wariator by się przydał)

    a teraz
    – trzeba czyścić raz w miesiącu
    – wymagana jest ponowna regulacja gaźnika

    a tak do tego v-max nie wzrośnie- ale za to silnik zyska ciekawszą specyfikację obrotów

    ___________________________
    jeżeli pomogłem – obejrzy galerię
    [url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r9.fodey.com/2227/8bf90065c61545eab2a5b9a9a3f88fc5.0.gif[/img][/url]
     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie