Stożek gąbkowy do 4t

Witam wszystkich, nie znam się za bardzo na tych stożkach, lecz czytałem, że ze stożkami są same problemy.

Czy jeśli stożek ma obudowę , to czy wtedy przepuszcza mniej powietrza ? Chcę kupić stożek, tylko chcę, aby nie przepuszczał za dużo powietrza, bo zależy mi na spalaniu, w końcu mam 4t.

Jeśli różnice spalania nie są za duże, to ok.

I trzeba zmienic dyszę głowną, co znowu wiąże się ze spalaniem...

Więc co sądzicie o stożkach ? podajcie jakieś linki dobrych stożków do 50 zł.

te stożki to wyrzucenie pieniędzy w błoto.

Nie kupuj stożka bo to nie potrzebny wydatek!. Mam 72ccm 4T do tego przelotowy sportowy wydech, sportowy wariator+ lekkie rolki ALE FILTR POWIETRZA FABRYCZNY!!!. I zamknąc licznik to dla niego pikuś... Sam mechanik mi powiedział że stożka się nie opyla kupować, gdy zaleje Ci go woda to klapa, gdy dostanie się do niego brud przechodzi bezpośrednio do cylindra i masz zacierkę gwarantowaną :D. W fabrycznym powiedział że wystarczy wyciągnąć blokadę i ściagnać zabezpieczenia z dolotu powietrza (TO CZYNNOSĆI DLA CYLINDRA 72CCM) ;) POZDRAWIAM!

Co do brudu, to w końcu jest obudowa i mam błotnik nad oponą, tak jak w rowerze;p, i wgl myślę, ze był by w takim miejscu, ze jedynie mogl by sie tylko kurz osadzić. Ale na pewno poprzez zwiększenie dawki powietrza zwiększyło by sie spalanie no i dysza większa...

chyba dam sobie spokoj ze stożkiem, a są jakieś które ograniczają dolot powietrza ? jakieś mniejsze i z obudową ? wiem, ze stożek to niby same problemy, ale gaźnik regulować umiem, a z czyszczeniem gaznika i wymianą dyszy problemu by nie bylo, tylko zalezy mi na niskim spalaniu

jak Ci zależy na niskim spalaniu to zostaw fabryczny filtr powietrza, użycie stożka tego spalania nie zmniejszy. Jeździj ekonomiczniej to skuter będzie mniej palił.

Staram się jeździć ekonomicznie. http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-dodatkowy-filtr-powietrza-naraku-oryginalnej-puszki-p-12135-1.html?sessID=0c3f5bd3358c0d80996d93c9dd3aa293