Stan płynu chłodniczego Piaggio

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #668261 Reply
    tomalik
    Uczestnik
    • Postów: 13

    Prośba ,jestem świeżym użytkonikiem ,chciałem sprawdzić sobie stan płynu chłodniczego w Beverly 125 , Nie mogę znaleźć ” okienka ” gdzie jest min i max, Tylko pod klapką znalazłem wlew tego płynu ,wlać tam pod sam korek ?

    #668272 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 050

    nie, nie pod sam korek.
    zaglądasz do środka przez wlew i widzisz wskażniki min i max. min powinien być zalany a max widoczny

    https://www.manualslib.com/manual/1335101/Piaggio-Beverly-300-I-E.html?page=47#manual

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #668275 Reply
    tomalik
    Uczestnik
    • Postów: 13

    Ok. sprawdzę , bardzo dziękuję. w sumie od góry nie patrzyłem na to ,a mam jeszcze pytania ,bo widzę ,że jesteś dobrze zorientowany ,a ja laik ” Po co pod stopkmi dla pasażera są jakieś czujniki ?, czy olej do przekładni ten sam co do silnika (tak gdzieś na innym forum przeczytałem )? , po co jest taki mały jakby odstojnik przy obudowie filtra powietrza ? i czy reguluje się jakoś i po co tylne amortyzatory , bo dostałem jakiś taki klucz w komplecie ,a widzę ,że tam jest jakaś regulacja 🙂 no …to tyle :):):)

    #668282 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 050

    masz wyżej link – 338 stron instrukcji. korzystaj

    #668283 Reply
    tomalik
    Uczestnik
    • Postów: 13

    Rzeczywiście ,zaraz po poście przejrzałem wszystko ,ale nie ma tam nic o tym odstojniku, czujnikach przy stopkach pasażera i o oleju do przekładni (znaczy jest napisane by kontrlować poziom,Man nadzieję ,że jak sie tam przeleje to od sam stan wyreguluje jak w innych skuterach , dolałem ten sam co do silnika :)) . Natomiast o regulacji amortyzatora jest- w każdym razie bardzo dziękuję za pomoc .

    #668285 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 050

    odstojnik jest na wilgoć i syf zbierający sie w obudowie filtra.
    a obok masz instrukcje od wersji 125
    https://www.manualslib.com/manual/935847/Piaggio-Beverly-Tourer-125.html?page=43#manual

    #668289 Reply
    tomalik
    Uczestnik
    • Postów: 13

    Tak , 125 czytałem, kupiłem ten skuter i przeglądałem tak z grubsza wszystko ,na ile umiem , bo długo stał. Tam z filtra powietrza sporo oleju mi wyciekło.ale myślę ,ze właśnie dlatego ,ze stał ,może ktoś go nasączył sporo i on ściekł , Dzięki za pomoc. Jeszcze będę musiał spojrzeć w jakim stanie jest pasek napędowy w wolnej chwili .

    #668291 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 050

    jeżeli dolałes ten sam co do silnika to zrobiłe s błąd.
    Wszystko masz w instrukcji

    Recommended products
    AGIP ROTRA 80W-90 rear oil hub
    SAE 80W/90 Oil that exceeds the requirements of API GL3
    specifications:
    Characteristic
    Transmission oil
    250 cm³
    https://www.manualslib.com/manual/935847/Piaggio-Beverly-Tourer-125.html?page=40#manual

    #668292 Reply
    No to LU
    Uczestnik
    • Postów: 432

    Zara, stop!
    Jak silnikowy do przekładni z tyłu…? Silnikowy masz wopisany 5W40 (strona 21 manuala), a na 20 stronie olej przekładniowy podany – 80W90.
    *
    Srtona 39 – BAGNET do sprawdzania poziomu oleju w PRZEKŁADNI!

    #668294 Reply
    tomalik
    Uczestnik
    • Postów: 13

    hm.. też to doczytałem ,a do silnika wlałem 10w40 motocyklowy (sprzedawcy opisują go jako pasujący do beverly 125 https://allegro.pl/oferta/motul-5100-2l-olej-filtr-piaggio-beverly-gt-125-7817296144 ) , i na forach piszą ,że ten może być też do przekładni ,i nawet chyba zrobiłem już ze 100 km. Ale najwyżej ten w przekładni spuszczę i wymienię .

    #668296 Reply
    No to LU
    Uczestnik
    • Postów: 432

    Ten ma dokładnie takie parametry, jak producent wpisał do instrukcji:
    https://www.petrostar.pl/oleje/oleje-motocyklowe/motul/scooter/motul-scooter-power-4t-5w40#w267159915
    I wychodzi nawet trochę taniej…
    *
    I do skrzyni w poręcznym opakowaniu, żeby nie kupować i trzymać niepotrzebnie litra otwartego nie wiadomo ile czasu 🙂
    https://www.petrostar.pl/oleje/oleje-przekladniowe/motul/scooter/motul-scooter-gear-80w90-#w896442703
    *
    Albo po prostu zalecany:
    https://motor-x.pl/olej-przek%C5%82adniowy-opzwpssmp80w90enirot-2,p.html

    #668298 Reply
    tomalik
    Uczestnik
    • Postów: 13

    Nie wychodzi taniej bo to jest 1 litr, a tam 2, poza tym tyle co wymieniłem łącznie z filtrem , tak wiec to zostawię jak jest -jedynie chyba ten przekładniowy wymienię.:):)

    #668305 Reply
    No to LU
    Uczestnik
    • Postów: 432

    2*39,90 pln + filtr za 20.50 pln, to jednak trochę taniej niż 109 za komplet, ale zaoszczędziłeś na przesyłce 🙂 Niech będzie 😛
    Bhttps://allegro.pl/oferta/filtr-oleju-piaggio-beverly-125-tourer-2008-2010-8301816159?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czescimaszyn_pla_cz%C4%99%C5%9Bci_i_akcesoria_motocyklowe&ev_adgr=Cz%C4%99%C5%9Bci+i+akcesoria+motocyklowe&gclid=CjwKCAjw4NrpBRBsEiwAUcLcDLwr0TdiYN6JTkMKPkJWQCfdbslkYQzAr3s5Tb2p0QYnmF0YUnxkSxoCo5QQAvD_BwE

    #668306 Reply
    tomalik
    Uczestnik
    • Postów: 13

    Ale ja to przesłałem tylko by pokazać ,ze ten olej zalecają do Beverly ,ja kupowałem filtr za 23 i olej lokalnie za 20zł za litr…

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Stan płynu chłodniczego Piaggio
Twoje informacje:




Back to top button