Stan płynu chłodniczego Piaggio

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle 125 Stan płynu chłodniczego Piaggio

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe tomalik tomalik 1 lat, 3 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #668261 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe tomalik
    tomalik
    Użytkownik
    • Postów: 13

    Prośba ,jestem świeżym użytkonikiem ,chciałem sprawdzić sobie stan płynu chłodniczego w Beverly 125 , Nie mogę znaleźć ” okienka ” gdzie jest min i max, Tylko pod klapką znalazłem wlew tego płynu ,wlać tam pod sam korek ?

    #668272 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 526

    nie, nie pod sam korek.
    zaglądasz do środka przez wlew i widzisz wskażniki min i max. min powinien być zalany a max widoczny

    https://www.manualslib.com/manual/1335101/Piaggio-Beverly-300-I-E.html?page=47#manual

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #668275 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe tomalik
    tomalik
    Użytkownik
    • Postów: 13

    Ok. sprawdzę , bardzo dziękuję. w sumie od góry nie patrzyłem na to ,a mam jeszcze pytania ,bo widzę ,że jesteś dobrze zorientowany ,a ja laik ” Po co pod stopkmi dla pasażera są jakieś czujniki ?, czy olej do przekładni ten sam co do silnika (tak gdzieś na innym forum przeczytałem )? , po co jest taki mały jakby odstojnik przy obudowie filtra powietrza ? i czy reguluje się jakoś i po co tylne amortyzatory , bo dostałem jakiś taki klucz w komplecie ,a widzę ,że tam jest jakaś regulacja 🙂 no …to tyle :):):)

    #668282 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 526

    masz wyżej link – 338 stron instrukcji. korzystaj

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #668283 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe tomalik
    tomalik
    Użytkownik
    • Postów: 13

    Rzeczywiście ,zaraz po poście przejrzałem wszystko ,ale nie ma tam nic o tym odstojniku, czujnikach przy stopkach pasażera i o oleju do przekładni (znaczy jest napisane by kontrlować poziom,Man nadzieję ,że jak sie tam przeleje to od sam stan wyreguluje jak w innych skuterach , dolałem ten sam co do silnika :)) . Natomiast o regulacji amortyzatora jest- w każdym razie bardzo dziękuję za pomoc .

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #668285 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 526

    odstojnik jest na wilgoć i syf zbierający sie w obudowie filtra.
    a obok masz instrukcje od wersji 125
    https://www.manualslib.com/manual/935847/Piaggio-Beverly-Tourer-125.html?page=43#manual

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #668289 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe tomalik
    tomalik
    Użytkownik
    • Postów: 13

    Tak , 125 czytałem, kupiłem ten skuter i przeglądałem tak z grubsza wszystko ,na ile umiem , bo długo stał. Tam z filtra powietrza sporo oleju mi wyciekło.ale myślę ,ze właśnie dlatego ,ze stał ,może ktoś go nasączył sporo i on ściekł , Dzięki za pomoc. Jeszcze będę musiał spojrzeć w jakim stanie jest pasek napędowy w wolnej chwili .

    #668291 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 526

    jeżeli dolałes ten sam co do silnika to zrobiłe s błąd.
    Wszystko masz w instrukcji

    Recommended products
    AGIP ROTRA 80W-90 rear oil hub
    SAE 80W/90 Oil that exceeds the requirements of API GL3
    specifications:
    Characteristic
    Transmission oil
    250 cm³
    https://www.manualslib.com/manual/935847/Piaggio-Beverly-Tourer-125.html?page=40#manual

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #668292 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe No to LU
    No to LU
    Użytkownik
    • Postów: 432

    Zara, stop!
    Jak silnikowy do przekładni z tyłu…? Silnikowy masz wopisany 5W40 (strona 21 manuala), a na 20 stronie olej przekładniowy podany – 80W90.
    *
    Srtona 39 – BAGNET do sprawdzania poziomu oleju w PRZEKŁADNI!

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat, 3 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe No to LU No to LU.
    no i na co to komu…?
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat, 3 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe No to LU No to LU.
    #668294 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe tomalik
    tomalik
    Użytkownik
    • Postów: 13

    hm.. też to doczytałem ,a do silnika wlałem 10w40 motocyklowy (sprzedawcy opisują go jako pasujący do beverly 125 https://allegro.pl/oferta/motul-5100-2l-olej-filtr-piaggio-beverly-gt-125-7817296144 ) , i na forach piszą ,że ten może być też do przekładni ,i nawet chyba zrobiłem już ze 100 km. Ale najwyżej ten w przekładni spuszczę i wymienię .

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
Odpowiedz do: Stan płynu chłodniczego Piaggio
Informacje o Tobie: