Stage6 TORQUE CONTROL

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #241655 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    siema
    kupiłem sobie to sprzeglo juz wszystko wykminilem co i jak oprucz tych ciezarkow. do czego one sluzaż

    #241656 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    Do regulacji, a jak myślisz ??

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #241657 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    Im cięższe, a właściwie im więcej, tym większy V-Max, ale słabiej przyśpiesza 😛
    Skoro reszte wiesz to powiedz mi jak jest ze sprężynkami – co zmieniająone i ich naciąg ?

    #241658 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    Im bardziej naciągniesz tym skuter będzie ruszał z wyższych obrotów(to tak jak byś zmieniał ich twardość)

    #241659 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    kdekarz123 dzieki 🙂 masz pomogl
    co do naciagu to się zgadzam zSeboW,

    #241660 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    kdekarz123 napisał:

    Im cięższe, a właściwie im więcej, tym większy V-Max, ale słabiej przyśpiesza 😛
    Skoro reszte wiesz to powiedz mi jak jest ze sprężynkami – co zmieniająone i ich naciąg ?

    Kurwa większej bzdury nie słyszałem od urodzenia. Co mają ciężarki sprzęgła do prędkościę? Masz sprężynki to chyba kumasz do czego są i jak się używa, a do sprzęgieł s6 masz tylko 3 twardości sprężynek i do tego są ciężarki aby dokładnie wyregulować moment chwytania sprzęgła jest to siła przeciwna do siły sprężynek…

    #241661 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    sprzeglo i dzwon nie maja nic do v-max !!!! one tylko przekladaja moment obrotowy na kolo, a dla niedowiarkow co napędza skuter ? cylinder czy sprzeglo ?

    #241662 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    siwy_fact napisał:

    kurczę pieczone większej bzdury nie słyszałem od urodzenia. Co mają ciężarki sprzęgła do prędkościę? Masz sprężynki to chyba kumasz do czego są i jak się używa, a do sprzęgieł s6 masz tylko 3 twardości sprężynek i do tego są ciężarki aby dokładnie wyregulować moment chwytania sprzęgła jest to siła przeciwna do siły sprężynek…

    To co napisałeś jest w 100 % prawdą, ale w tym co słyszałem, że ciężarki mają wpływ na przyśpieszenie i V-Max też jest trochę prawdy, szczególnie jeśli chodzi o przyśpieszenie. Bo czym się różnią sportowe sprzęgła od seryjnych ? Między innymi wagą. Lżejsze sprzegło szybciej się „rozkręci”, a z ciężarkami wolniej, ale będzie miało większą nie wiem jak to nazwać bezwładność ? i wównież w oby dwóch przypadkach będzie w innym momencie łapać dzwon.
    W sumie to mi się to miećsza, ale jakoś tak mi to tłumaczył koleś, który ma swój serwis, zajmuje się też regulacją itd.
    aa pns, skoro teraz bawisz się sprzęgłem wsadź cieżarki i pojedź z nimi, a potem wyjmij i pojedź bez i nic innego nie zmieniaj i napisz jak mozesz co się zmieńiło bo teraz tak rozkminiam, że to mogło się zmieniać tak jak siwy_fact tłumaczył, ale skoro miało też wpływ na v-max (znikomy) i przyśpieszenie to najprościej wytłumaczyć tę regulację własnie tak jak zasłyszałem i napisałem.

    #241663 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    kdekarz123,
    idź do mechanika i go wyśmiećj…
    sportowe sprzęgła są lżejsze aby skuter mógł startować z wyższych obrotów bo ciężkie łopaty sprzęgła szybciej złapią za dzwon i trzeba by było straasznie twardych sprężynek, chyba rozumiesz.
    a przyśpieszenie się poprawia dlatego że w sportowym są dużo lepsze okładziny które lepiej chwytają za dzwon.

    #241664 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    On raczej się zna i to dobrze ;]
    Najprawdopodobniej ja pokręciłem 😕 😕 😕
    Przepraszam za zamieszanie, a jeszcze go zapytam przy najbliżeszej okazji i napiszę jak to dokładnie było.

    #241665 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    sprzęgło ma wpływ do jakiś 20-30km/h z przyśpieszeniem a później to normalnie chociaż u siebie zaobserwowałem że jeśli mniej twarde są sprężynki troszkę większy jest v-max o jakieś 1-2km/h znikome ale tak mi się wydawało… może i to jest prawda a może mi się tylko tak wydawało …

    #241666 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    Na pewno centralna ma wpływ na spadek V-Maxu bo im twardsza, tym jest większy opór i więcej dostarczonej mocy zamienia się na ciepło.

    [ Dodano: 23-05-2009, 12:11 ]
    Ale widoczne i znaczące to moze być na za słabym setupie ze zbyt twardą sprężyna 😛

    #241667 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    Jemu chyba chodziło o sprężynki w sprzęgle xD
    ogólnie to sprzęgło ma wpływ na v-max, jak ja i kolega wsadziliśmy sprzęgła sportowe oczywiście różnych marek ja wraz z dzwonem on na seryjny dzwon to v-max trochę się zmniejszył albo to wina jeszcze nie do końca dobrej regulacji.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Stage6 TORQUE CONTROL
Twoje informacje:




Back to top button