Śruba - spust oleju.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #167439 Reply
    raidEn
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 3
    • Postów: 6

    Witam, ja już się zdążyłem powiesić więc mnie wyśmiejcie…
    Nie mogłem odkręcić śruby przy wymianie oleju, i ją poprostu „oszlifowałem” kluczem, jeśli wiecie o co chodzi..
    Mógłby mi ktoś poradzić co z tym zrobić? Czy jest na to jakiś domowy sposób, lub czy zrobi mi z tym pierwszy lepszy mechanik? …

    Wiem że forum nie od tego ale to pierwsze co mi przyszło do głowy…

    #167450 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • Postów: 3 020
    • Postów: 3 102

    Pozostaje Ci kluczyk w tym stylu

    albo rozwiercanie i lewy gwint.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #167459 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • Postów: 605
    • Postów: 716

    Przy odkręcaniu jakich kolwiek śrubek trzeba dobrać odpowiedni klucz. Bo zły dobierzesz to poobkręcasz gwint i nic z tego nie będzie. Gratuluje głupoty.

    #167461 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • Postów: 168
    • Postów: 170

    maxell napisał:

    Pozostaje Ci kluczyk w tym stylu

    Lub taki.

    O ile zaokrągliłeś boki, a nie zrobiłeś całości na półkulę, taki klucz pozwala na naprawdę mocny chwyt.
    Z rozwiercaniem i wykrętakiem ostrożnie – jeśli przejdziesz przez śrubę na wylot, nasyfisz opiłkami do oleju i nie będziesz miał gwarancji że wszystko wypłynęło bez płukania.

    #167463 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    albo brzeszczot- naciąć łeb i zrobić pod śrubokręt solidny

    albo smarknąć spawem drut do tego i zrobić sobie rączkę do odkręcania

    wszystko zależy od potrzeb i zaplecza

    #167471 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • Postów: 168
    • Postów: 170

    Brzeszczotem się chłop zacheta, nie wiem jakie tam jest dojście, ale pełnego zakresu ruchu to chyba nie będzie miał. To już w takim wypadku wygodniej byłoby zrobić pojedyncze bzzzy małym diaksem z cienką tarczą – nacięcie pod płaski jak malowanie 😉
    Tak jak napisałeś kwestia zaplecza, ja o spawarce nawet nie pomyślałem, bo nie mam.

    #167472 Reply
    oloj
    Użytkownik
    • 12
    • Postów: 103
    • Postów: 115

    Możesz też spiłować równo pilnikiem. I odkręcać płaskim 😉

    #167473 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 318
    • Postów: 21 373

    ja nie pomyślałem o diaksie bo nie mam 🙂 i w jednorazowych patentach preferuje manualne dłubactwo.

    #167481 Reply
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • Postów: 982
    • Postów: 990

    Albo przyspawać nakrętkę do korka spustowego i odkręcić kluczem.

    Opcji jest wiele, wystarczy pomyśleć.

    #167482 Reply
    specops
    Uczestnik
    • 6
    • Postów: 123
    • Postów: 129

    W 4 t możesz też spuścić olej śrubom pod deklem przekładni .

    #167490 Reply
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • Postów: 1 126
    • Postów: 1 164

    Tak, ale przekładniowy, nie silnikowy:D

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Śruba - spust oleju.
Twoje informacje:




Back to top button