Śruba do gaźnika

Tagi: , , ,

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #668551
    Glelin
    Uczestnik
    • Postów: 23

    Witam, posiadam Junaka 123 i mam pewien problem. Niestety śruba od regulacji mieszanki paliwowej się zagubiła i moje pytanie czy można taką śrubę dostać w internecie, niby szukałem, są jakieś śruby pasujące do różnych gaźników, ale ja się za bardzo nie znam na mechanice i oznaczeniach. Gaźnik to PZ26.

    tak poza tematem orientuje się ktoś jak mógłbym zwiększyć moc tego motocykla? Moto ma przewiercony wydech, dyszę w gaźniku zmienioną z oryginalnej 92 na 105 oraz świecę NGK CR9E. Z tym wszystkim moto ma spory problem osiągnąć 90KM/H przy obrotach 7k. Myślałem nad zmianą modułu, bo niewiem co bym jeszcze mógł zrobić. Z tego co czytałem w internecie sporo ludzi pisało, że wymiana dyszy z 92 na 105 daje wyraźnie odczuwalny przyrost mocy o około 1k rpm, natomiast tu po zmianie się niewiele zmieniło, praktycznie nic.

    #668626
    Kiler
    Uczestnik
    • Postów: 252

    Witaj !
    Możesz w swoim rumaku zmienić przełożenia na takie jakie będą ci odpowiadały,porting,większy gaźnik,moduł zapłonowy jeśli masz zablokowany,obniżyć masę pojazdu.Rzeczy jest dość sporo tylko trzeba trochę pomyśleć 😀

    Spróbuję poszukać dla ciebie śrubki jak będę przy komputerze.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #668634
    Glelin
    Uczestnik
    • Postów: 23

    Przełożenia niewiem czy jest sens zmieniać, wydaje mi się, że są one odpowiednie. Przy 90km/h te 7krp raczej jest dobrą wartością, po prostu brakuje mocy. Porting to raczej rzecz z która ciężko będzie sobie samemu poradzić, pozatym pewnie koszt takiej zabawy jest nieopłacalny w przypadku takich chińskich motocykli. Co do gaźnika to wydaje się, że sama wymiana tej dyszy powinna dać efekt którego nie ma. Moduł nie wiem czy jest blokowany, na jałowym się spokojnie kręci do ponad 9krpm. Obniżenie masy w takim motocyklu to chyba trochę się mija z celem :D, bo co tam by miał niby odchudzać.

    Co do śruby, to na chińskich sklepach są zestawy do naprawy tego gaźnika, tyle że nie chcę czekać miesiąca na dostawę, wolałbym już kupić nowy gaźnik, jeżeli nie można dostać tej śruby w Polsce.
    Ta wygląda podobnie:
    https://motor-x.pl/sruba-regulacji-skadu-mieszanki-phbh-phbl-typ-cs-i-cd-2,p.html
    Lecz nie wiem czy będzie pasować do tego gaźnika, a jak mam wydawać 1/3 ceny gaźnika na śrubę która nie pasuje to wolę bez ryzyka cały gaźnik kupić 😀

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button