Spuszczanie oleju.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #665996
    brak
    Uczestnik
    • Postów: 3

    Witam
    Trafił mi się duży niefart,przy poprzedniej wymianie oleju w zwykłym chińczyku 4t zbyt mocno dokręciłem korek wlewu oleju no i teraz nie da rady go odkręcić..Stąd moje pytanie czy aby nie da rady spuścic oleju jakąś inną śrubką? Bo nie dysponuje żadnym sprzętem aby samodzielnie wykręcić to badziewie.
    Pozdro.

    #666003
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 977

    korek WLEWU czy korek SPUSTOWY? bo tak jakby o dwu rzeczach piszesz.
    jeżeli chodzi ci o spustowy to klucz nasadowy, przedłużka i delikatnie ale stanowczo modląc se żeby coś nie strzelilo

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #666030
    Kiler
    Uczestnik
    • Postów: 252

    W tych chińskich 139QMB 4t są 2 śruby do zlewu oleju a ty na 99% spuszczałeś tą gdzie jest filtr siatkowy co jest błędne bo nie wypadają wszystkie zanieczyszczenia z silnika.Olej spuszczamy śrubą z drugiej strony silnika pod deklem obudowy paska.Najpierw odkręcamy tą śrubę https://www9.zippyshare.com/v/k5Qz46yx/file.html a później śrubę w której znajduję się filtr i sprężyna.

    #666032
    brak
    Uczestnik
    • Postów: 3

    Ale jeżeli spuszczę olej tylko tą śrubą pod deklem przekładni to też będzie spoko? Bo ta z filtrem tak mi się wyrobila że bez spawu czy cięcia nie da rady.

    #666033
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 977

    to teraz piszesz o trzeciej srubie.
    Z przekładni to spuszczasz z przekładni. Z tyłu. To inny olej i ze 100ml.
    A z silnika spuszczasz pod wariatorem – prawie litr.

    #666037
    brak
    Uczestnik
    • Postów: 3

    Chodziło mi o tą drugą śrubę właśnie pod wariatorem
    Czyli mogę wykorzystać tą alternatywę i ze skuterkiem będzie wszystko spoko?
    A i jeszcze jedno pytanko czy jeżeli producent zaleca wlanie ok 700ml oleju to mogę wlać 500ml na pierwsze 300km docierania nowego cylindra i głowicy?

    #666038
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 977

    możesz wlac nawet 400 ale nie dziaduj tylko wlej ile trzeba

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button