Sprzedałem skuter i nowy właściciel ma pretensjie

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Sprzedałem skuter i nowy właściciel ma pretensjie

Ten temat zawiera 20 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 9 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 21 łącznie)
  • Autor
    Wpisy

Anonimowy

witam tak jakos na poczatku czerwca sprzedałem chińczyka za smiećszne pieniadze , 1300 zł , skuter miał krzywa kiere , przyjechali go ogladać co prawda na allegro nic nie pisałem ze krzywa , przejechal się na tym koleś (18 lat) no i stwierdził ze kiera krzywa wiec cenę opusciłem no i poszedł skuter do żyda , jeszcze pojechali zatankować i wlali do niego ropy , wiec jako , że jestem człowiekiem pomogłem im się z tym uporać , i pojechali i jakoś tak ostatnio , chłopak informuje mnie ze miał na tym wypadek i widełki się złąmały i straszy mnie policja nie znam się na prawie ale wydaje mi się , ze od dnia kiedy kupił skuter jest on za niego odpowiedzialny przecież skuter został dopuszczony do ruchu ( przeglad 0 ) , przecież nie zmuszałem nikogo aby kupił to padło co prawda około 6 godzin go myłem i wyglądał jak nówka ale każdy tak robi i widziały gały co brały , Czy mogę być za to odpowiedzialny czy mieć jakieś konsekfencie???????? , sory za błedny ale jakoś nie mogę się do nowej klawiatury przyzwyczaić

Anonimowy

Masz spisaną umowę kupna/sprzedaży?

Od momentu spisania takiej umowy odpowiedzialność za pojazd ponosi nabywca 🙂

Anonimowy

A wymówiłeś swoje OC?

Czytaj
    REKLAMA

Poznaj Junaka RSX 125

Nowy RSX to 10.6 KM, agresywnie brzmiący wydech i dwa hamulce tarczowe. Do tego sportowy design, niezawodny silnik zasilany wtryskiem i dwa hamulce tarczowe. Nowy RSX jest świetnym sposobem na wkroczenie do świata prawdziwego motocyklizmu.

Anonimowy

mam umowe z data oc zostawło wypowiedziane po tygodniu bo przy sprzedaży raptem były jeszcze 2 dni oc , wiec nic nie może mi zrobić ?

Anonimowy