Sprężyna główna - efekty.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #279302
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Słuchajcie co prawda jestem zielony raczej w tych sprawach z skuterami. Ale mam pytanie. Co dają skuterówi te „sprężyny”?? I jaki kolor jest najlepszy?

    I jaki kolor jest najlepszy?

    – Kolorowy oczywiście :mrgreen: Temacik, literówki – Marchles[/hide]

    #279303
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Zależy jaka fitma Top rancing ma 30% i jest niebieska. Im sprężyna ma więcej % tym jest twardsza od seryjnej seryjna ma 22% to 30% twardsza a 15% mieksza. Spreżyna centralna np. Twardsza tzyma pasek dłużej u góry wiec skuter ma lepszego speeda a jeżeli mieksza to to pasek szybko wpada na duł. Twardość sprezyny zależy jaki masz rodzaj tunningu czasem jest lepsza twardsza a czasem mieksza.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #279304
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jeśli chce mieć wiekszego v-max to jaki kolor sprezyny proponujesz? Czy oslabi mi ona przyspieszenie? A pomiędzy biala a niebieska ktora byscie wybrali??

    #279305
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jak wiekszy v-max to lżejsza ale starcisz na przyspieszeniu jak niemasz tuningu albo skuter chodzi dobrze lepiej nie ruszać. Zalezy jaka Firma sprezyny jedna firma ma biało 10% 2 moze mieć 90% kazda firma ma swoje kolory i oznaczenia. jezeli chcesz zyskać v-max to radze cięższe rolki a nie dławić się ze sprezynami

    #279306
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Acha, rozumiem, dzieki. A jeśli chciałbym lepsze przyspieszenie to muszę założyć sprezyne, ktora ma więcej % poprostu?

    #279307
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    tak.. ale to lepiej się ustawia rolkami jezeli masz serie:/

    #279308
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Sama sprężyna nie nadaje się raczej jako podstawa tuningu. Przy twardszej będzie ci się pasek szybciej zużywać. A jak masz seryjny skuter to nie ma sensu dawać twardszej sprężyny gdyż nie jest ona konieczna ze względu na moc

    #279309
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Powiedz lepiej tak, jeśli jest twardsza sprężyna to przenoszona jest większa moc na koło! Pasek przy większej ilości obrotów bardziej zostaje zaciskany – mniej ulega poślizgowi.

    #279310
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To samo napisałem 😛 ale prostrzymi słowami

    #279311
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Moja wypowiedź jest bardziej książkowa niż teoretyczna. Temat zakończony. Zamykam.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button