Spory skuter dla 200cm chłopaczka

Witam. Szukam jakiegoś używanego skutera, jestem zielony w tej dziedzinie. Jak napisałem, mam 200cm wzrostu i 75kg wagi. Mam do wydania jakieś 2500zł-3300zł. Pewnie dla mnie jakiś 125cc byłby dobry ale niestety nie mam prawka na motory ale mogłbym jakimś 125 jeździć. Piaggio FLY mi się podoba bo ma spory silnik a wygląda jak zwykły cywilny skuter (inne tez mi się podobają tego typu). Co do doświadczenia to jeździłem jakimś zipp'em vapor (czy jakoś tak) przez ostatnie wakacje ale to nie był mój skuter. Proszę o Pomoc

LISTA SKUTERÓW KTóRA MI SIĘ PODOBA: Czy warto kupić jakiś z tych?
Aprilia Sportcity 50
Yamaha JOG 50 RR
Yamaha Neos 50
Malaguti XSM 50
Peugeot New Vivacity 50
Piaggio FLY 125
Gilera Runner 50
Peugeot Speedfight 2 albo 3
Aprilia SR 50
Piaggio ZIP 50
Keeway Matrix
Suzuki Burgman 125
Peugeot Jetforce Jet Force 50
Kymco Agility
Suzuki Katana.

2 metry powiadasz? Sporawo, mały skuterki odpadają.
Jak jeździło Ci się na Vaporze? Dobrze czy czułeś, że jednak jest za mały?
2. Będziesz podróżował sam czy czasami na pokład kogoś zabierzesz? To też jest ważne przy 2 metrowym chłopie.

Myślę, że piaggio zip odpada, on jest malutki ;p

Największy a co za tym idzie najwygodniejszy Burgman.
Na każdym innym z listy możesz wyglądać...dziwnie :)
A nie myślałeś o nowym typowym chińczyku, które są jednak większe?
Obejrzyj sobie ofertę Junaka.

maxell ma rację. Większość z wymienionych przez Ciebie modeli to małe pojazdy, ZA małe jak na Twoje rozmiary.
Typowałbym: Burgmana, Romet RXL ECO 4T i inne skutery o większych gabarytach. Dzięki temu nie będziesz wyglądał... dziwnie :)

jesli mozesz to by sie przydało wiedziec ile masz lat bo to bardzo wazne zeby sie porywac 125 a reszta to tylko cena i kasa