Sportowy modul zaplonowy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #277481
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Chciałbym się dowiedziec co zrobi,co zmieni w Skuterze 4T Sportowy modul Zaplonowy ?

    #277482
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nic.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #277483
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Zalezy jaki to skuter i czy seryjny?

    #277484
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Postrach napisał:

    Nic.

    OMG … JAk to nic ??? Zmieni bo seryjny moduł jest zablokowany !! A sportowy nie , co za tym idzie skuter może mieć większe obroty i lepsze osiągi !! Nie dużo ale trochę !!

    #277485
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A jak się motuje taki Modul zaplonowy wystarczy odpiac kabelki ze starego i podlaczyc tak jak tamte byly ?…….?

    #277486
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Tak odpinasz kable ze starego , i podpinasz te same kable pod nowy … proste prawda ?? 😀 😀 😀 😯 😯

    #277487
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Taa tylko ze kazdy modul powinien byc zablokowany bo jak np cztero suwuwemu sqterkowi pozwoli krecic do 12000 obrotów to przy 9tys się wału kreci 😛

    #277488
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    chyba, że masz już mocniejszzy wał, sportowy clinder itd to wtedy jest to nawet wskazane, żeby wykorzystać całą moc silnika

    #277489
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    wino napisał:

    Taa tylko ze kazdy modul powinien byc zablokowany bo jak np cztero suwuwemu sqterkowi pozwoli krecic do 12000 obrotów to przy 9tys się wału kreci 😛

    Skąd masz taką informacje że przy 9tys się wału kręci ?? To jest nie prawda w skuterze znajomego przy polerowaniu tylnych rantów silnik pracował przez 20 min na takich obrotach i nic wałowi się nie stało ..

    #277490
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    może podał przykładowo, ale to chodzi o ten sam rezultat- wał korbowy i kilka innych części nie wytrzyma takich przeciążeń

    #277491
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724
    #277492
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Te wasze 4 suwy nie wykręcą nawet 9 tys zapomnij. 4T w tej pojemności to gówno nic więcej niż max 60-70km/h realne nie wyciągniesz większe prędkości to tylko wasze przekłamania liczników. Więc stfu. Jeżeli ci jedzie skuter te 70km/h licznikowe to gówno ci da moduł sportowy. Takie rzeczy to tylko w wersji MOFA, i blokadach seryjnych modułów. Może zaraz napiszecie że macie co kręcą po 12 tyś obrotów chińskie pozdro. @Danielo kup sobie taki moduł i tak ci gwarantuje że czy kupisz za 60zł czy z 300zł nie będzie ładnej widocznej reakcji… to nie jest jakiś tuning high end gdzie trzeba cały zapłon

    #277493
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    @Postrach był zobaczyć to byś się zdziwił.

    #277494
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    oj jiuz nie pier***cie glupot, TAKI MODUL NIC NIE DA!!! chyba ze masz seryjnie zablokowany ze zamiasty tych 7000 czy 7500 kreci 4000

    #277495
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    tak jak wino napisać ja mialem seryjnie blokowany do 4,5 tys. oddalem do serwisu odblokowali i maks ciągnie 7,5 tys obrotów wiec troszku te gadki o 12 tysiach mnie dziwia ale ja się na tym nie znam i poprostu oddaje skuter w czyjes rece zeby mi sam według siebie cos wykminić wkoncu mechanik i serwisuje te maszynki

    #277496
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    @Postrach byś zobaczył to byś się zdziwił.

    O czym ty do mnie rozmawiasz? Wiem widziałem , miałem. 12 tyś obrotów to 2 suwy kręcą. Kartingi do prawie 20 tyś czy tam 21 tyś jak F1 kręcą … A gdzie chinczyk 4T …

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button