Sportowy korektor momentu obrotowego

Witam chciałem się dowiedzieć czy ktoś z was miał doczynienia z korektorem momentu obrotowego włoskiej firmy Top performance dodam,że jest to kompletny korektor tzn z częścią ruchomą i częścią stałą i jakie są wasze spostrzeżenia na sportowe korektory. Dodam tylko że skut po tuningu i cylku stage 6 sport pro mk2 wszystko wymienione oprócz wspomnianego korektora

Nie ma to za bardzo sensu. Jak już tak kombinujesz i faktycznie chcesz korektor który coś zmieni to są korektory Overrange (np Malossi MHR) tylko że to kosztuje kupe szmalu.
Chyba że twój korektor już nie jest w stanie przenieść tyle momentu co produkuje silnik - w co wątpie przy tym cylindrze. Ale nawet jeżeli to opędzisz sobie ten problem np korektorem z Yamahy JOG 100 za połowe tej kwoty.

Sensowniejsza by była wymiana przełożeń.

Przełożenia pierwotne są wymienione na top racing 15/50 tylko ten korektor został i nie wiem czy go kupować i czy coś da,a gdzie kupić taki korektor od tej Yamahy jog

ale chcesz wymienić żeby wymienic czy tez slizga ci sie pasek na fabrycznym?

Właśnie mam wrażenie że się ślizga a pasek jest fabryczny jeszcze

to załóż twardszą centralną i/lub zmień pasek na lepszy najpierw

Ok założę twardą medium bo teraz mam soft i pasekteż zmienię ale to dopiero na wiosnę bo nie zabardzo mam teraz warunki

Może się ślizgać sprzęgło, ja u siebie miałem ten kłopot, zdemontowałem sprzęgło zaniosłem do znajomego, który zajmował się naklejaniem okładzin na szczęki hamulcowe do samochodów baaaardzo starych, do których próżno szukać części. Nakleił mi okładziny ze sprzęgła samochodowego, wypiekł w piecu i przestało się ślizgać a i jest niezniszczalne :smiley: do tego czerwone sprężynki sprzęgła i lata już od 20k km :smiley: