Peugept SpeedFight 2 - olej i eksplotacja.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #168659 Reply
    Quantumek
    Użytkownik

Witam. Zakupiłem ostatnio Peugeota Speedfighta 2. Rocznik 2008 i 6.5tys przebiegu. Pierwszy raz w życiu mam skuter 2t. Kupiłem na stacji Orlen Olej MIXOL S (Do silników 2-Suwowych) Za 15zł. Wiem że nie jest to olej najlepszej jakości ale nie znam się na tym. Mam kilka pytan:

– Czy dany rodzaj oleju (Cena, Firma) ma wpływ na osiągu skutera? (Przyśpieszenie, Vmax) ?
    – Czy nic się nie stanie jak przejeżdzę raz na tym oleju (MIXOL S) za 15zł?
    – Jaki olej najlepiej do tego skuterka lać?
    – Mogę jeździć nim na benzynie 98? (Poprzedni właściciel też jeździł i było wszystko ok u niego)

#168660 Reply
    Druid
    Uczestnik

Warto byłoby dowiedzieć się na jakim oleju jeździł poprzedni właściciel…

REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

#168661 Reply
    Quantumek
    Użytkownik

No właśnie nie mam pojęcia. On robił mieszankę, nie lał do dozownika i ja też chce zrobić tak samo. Robić mieszanke. W baku zostało ok. Litr Paliwa. Jak bym wział spóścił to stare paliwo i wlał na nowo tego MIXOLA S + Benzyne 98. Jedni piszą że jeżdzą na tym oleju i nic się nie dzieje, A jedni przed tym przestrzegają.

#168662 Reply
    Druid
    Uczestnik