! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Spalanie nrg

Ten temat zawiera , ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 12 lata temu.

Oglądasz 10 posty - 1 przez 10 (z 14 łącznie)Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #279711 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam Niedawno założyłem sobie tłumik tecnigas next r, zmieniłem rolki na te które były w zestawie i efekt jest niezły (fajne przyśpieszenie i v-max 85 licznikowe). Niestety jak się potem okazało skuter pali mi 5l/100 przy jeździe 60km/h. Czy to prawidłowe spalanie? Drugi problem jest taki że skuter od 0 do 2km/h powoli się rozpędza, dopiero jak wejdzie na obroty to przyśpiesza. Jednak najbardziej denerwuje mnie to że kiedy próbują zakręcić kołem (nawet na piachu) lub gdy jadę przez pewien czas te 80 to jak zgaszę skuter i ponownie zapalę to ma muła od 0 do 15km/h i nie ma się i dopiero gdy postoi kilka godz. to jest znowu ok. Jeśli chodzi o spalanie to dodam jeszcze że skuter to piaggio nrg mc3(2004) i gdy miał założone blokady (v max 50) to pali mi ponad 3. 1. Czy po założeniu wariatora hebo ng spalanie się zmniejszy i o ile? 2. Dlaczego mam muła od 0 do 15 (czy pomoże zmiana sprężyny centralnej na twardszą) ? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam

    #279712 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Prawdopodobnie masz źle wyregulowany gaźnik. Dostaje za dużo benzyny.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #279713 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    gaźnik sądzę że mam dobrze wyregulowany obroty mam ustawione na takie że prawie gaśnie a powietrze wkręciłem na maxa i potem co pół obrotu wykręcałem i sprawdzałem jaki efekt dodam jeszcze że mam iglicę ustawiona na najniższy dopływ. Czy możliwe że mam jakąś dużą dyszę główną?

    #279714 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    To nie jest wyregulowany gaźnik weź sprawdź jaki masz kolor świecy i nam napisz!!

    #279715 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    hmm… według mnie to ten muł jest za to bo masz złą sprężynę centralną (za miękką) i sprężynki na sprzęgle zmień też na inna powinno się naprawić =p

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #279716 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    sprężyna centralna. Kiedy wymieniłem wario na Hebo NG a sprężynę zostawiłem seryjną też miał muła od 0-20 km/h po wymianie sprężyny na tą z zestawu muł zniknął :]

    #279717 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    przeczysc gaźnik , filtry itd. moze cos pomoże :-> 😉

    #279718 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Gaźnik czyściłem pół miesięca temu razem z filtrem 😆 zdjęcie mojej świecy: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7577e557baa3a36a.html

    #279719 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    musiał był dać więcej paliwa lub zmniejszyć ilość powietrza. Kolor jest troszkę za jasny a jak jedziesz to chce schodzić z obrotów?? Np. jedziesz max i pościsz gaz to jedzie cały czas czy czujesz jak silnik hamuje??

    #279720 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jak jadę na max. i puszczę gaz to czuć jak hamuje i schodzi z obrotów ale to chyba dobrze.

    siwy_fact napisał:

    musiał byś dać więcej paliwa lub zmniejszyć ilość powietrza.

    ale ja miałem przestawioną iglicę na środkowy i i regulowałem ilość powietrza i też pali 5l/100 i muł też nieraz był, teraz mam na najmniejszy dopływ i jak jeździłem to pali tyle samo 😥 dopiero teraz jak jeździ po około 45-50 to już widać jakiś efekt. Czy można sprawdzić jaki jest rozmiar dyszy głównej? Jeśli miałbym np.90 to takie spalanie byłoby normalne prawda? 🙄 A jeśli chodzi o tego muła od 0-15 to ja go nie mam zawsze tylko jak próbują kręcić kołem np. na piachu. I wtedy dopiero on występuje tak jakby się coś przegrzewało albo pasek ślizgał 😕 Jednak mam nadzieję że po zmianie sprężyny centralnej tego już nie będzie. 😆 Jeśli mam tłumik tecnigas next r i kupić sobie wariator hebo ng to jaką mam kupić tą sprężynę : +22% czy +30%?

Oglądasz 10 posty - 1 przez 10 (z 14 łącznie)Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
Odpowiedz do: Spalanie nrg
Informacje o Tobie: