Spalanie nrg

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #279711
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam Niedawno założyłem sobie tłumik tecnigas next r, zmieniłem rolki na te które były w zestawie i efekt jest niezły (fajne przyśpieszenie i v-max 85 licznikowe). Niestety jak się potem okazało skuter pali mi 5l/100 przy jeździe 60km/h. Czy to prawidłowe spalanie? Drugi problem jest taki że skuter od 0 do 2km/h powoli się rozpędza, dopiero jak wejdzie na obroty to przyśpiesza. Jednak najbardziej denerwuje mnie to że kiedy próbują zakręcić kołem (nawet na piachu) lub gdy jadę przez pewien czas te 80 to jak zgaszę skuter i ponownie zapalę to ma muła od 0 do 15km/h i nie ma się i dopiero gdy postoi kilka godz. to jest znowu ok. Jeśli chodzi o spalanie to dodam jeszcze że skuter to piaggio nrg mc3(2004) i gdy miał założone blokady (v max 50) to pali mi ponad 3. 1. Czy po założeniu wariatora hebo ng spalanie się zmniejszy i o ile? 2. Dlaczego mam muła od 0 do 15 (czy pomoże zmiana sprężyny centralnej na twardszą) ? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam

    #279712
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Prawdopodobnie masz źle wyregulowany gaźnik. Dostaje za dużo benzyny.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #279713
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    gaźnik sądzę że mam dobrze wyregulowany obroty mam ustawione na takie że prawie gaśnie a powietrze wkręciłem na maxa i potem co pół obrotu wykręcałem i sprawdzałem jaki efekt dodam jeszcze że mam iglicę ustawiona na najniższy dopływ. Czy możliwe że mam jakąś dużą dyszę główną?

    #279714
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To nie jest wyregulowany gaźnik weź sprawdź jaki masz kolor świecy i nam napisz!!

    #279715
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    hmm… według mnie to ten muł jest za to bo masz złą sprężynę centralną (za miękką) i sprężynki na sprzęgle zmień też na inna powinno się naprawić =p

    #279716
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    sprężyna centralna. Kiedy wymieniłem wario na Hebo NG a sprężynę zostawiłem seryjną też miał muła od 0-20 km/h po wymianie sprężyny na tą z zestawu muł zniknął :]

    #279717
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    przeczysc gaźnik , filtry itd. moze cos pomoże :-> 😉

    #279718
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Gaźnik czyściłem pół miesięca temu razem z filtrem 😆 zdjęcie mojej świecy: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7577e557baa3a36a.html

    #279719
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    musiał był dać więcej paliwa lub zmniejszyć ilość powietrza. Kolor jest troszkę za jasny a jak jedziesz to chce schodzić z obrotów?? Np. jedziesz max i pościsz gaz to jedzie cały czas czy czujesz jak silnik hamuje??

    #279720
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jak jadę na max. i puszczę gaz to czuć jak hamuje i schodzi z obrotów ale to chyba dobrze.

    siwy_fact napisał:

    musiał byś dać więcej paliwa lub zmniejszyć ilość powietrza.

    ale ja miałem przestawioną iglicę na środkowy i i regulowałem ilość powietrza i też pali 5l/100 i muł też nieraz był, teraz mam na najmniejszy dopływ i jak jeździłem to pali tyle samo 😥 dopiero teraz jak jeździ po około 45-50 to już widać jakiś efekt. Czy można sprawdzić jaki jest rozmiar dyszy głównej? Jeśli miałbym np.90 to takie spalanie byłoby normalne prawda? 🙄 A jeśli chodzi o tego muła od 0-15 to ja go nie mam zawsze tylko jak próbują kręcić kołem np. na piachu. I wtedy dopiero on występuje tak jakby się coś przegrzewało albo pasek ślizgał 😕 Jednak mam nadzieję że po zmianie sprężyny centralnej tego już nie będzie. 😆 Jeśli mam tłumik tecnigas next r i kupić sobie wariator hebo ng to jaką mam kupić tą sprężynę : +22% czy +30%?

    #279721
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Może masz dzwon do wymiany? Musisz ściągnąć gaźnik dysza jest na samym dole i powinno być wybite na niej rozmiar.

    #279722
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Aby zlikwidowac muła polecam zastosowac docisk na poziomie sport +15% i to powino wystarczyc, a spalanie hmmmmmmm 4-5L. to standard 🙂

    #279723
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    baton napisał:

    Aby zlikwidowac muła polecam zastosowac docisk na poziomie sport +15%

    tylko że ja mam zieloną sprężynę czyli chyba +15% ponieważ ja mam piaggio nrg mc3 sport series chyba (tak pisze na licznikach :mrgreen: ) Dzisiaj sprawdzę dzwon sprzęgła i zobaczymy 😎 Sprawdziłem dzwon i jest w porządku nie ma Ładnych przebarwień? 😕

    #279724
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    W zestawie hebo masz sprężynę centralną 50% i proponowałbym ją pierw założyć ( jeśli masz zamiar kupić wariator 🙂 ) a zamiast kupować sprzezyny centralne proponowałbym wymienić sprężynki na sprzęgle ( myślę że 30 % bo trochę się naslyszalem ze 15% nic nie daja a 50 to dla trochę mocniejszych maszyn 😉 ) powinny zmienić moment obrotowy na starcie na większy.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button