Spalanie i zbyt głośny Honda SFX 1996r

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #73599
    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Nabyłem Hondę SFX z 1996r. Mam 2 problemy. 1 Problem : Ostatnio odkręciłem tłumik od cylindra i trochę nim tak pojeździłem. Po 1,5km przykręciłem tłumik i skuter zaczął głośno chodzić ( wcześniej chodził cichutko ).
    2 Problem :
    Pali mi 5l/100km

    POMOCY !!!

    Nie wiem co mam zrobić żeby mało palił i chodził tak jak wcześnie.
    Nie mam żadnych funduszy !!!
    Ma wszystkie blokady i jedzie równiutko 40km/h.

    #73603
    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Nie wiem czy coś w silniku ale czytałem inne opinie to ten skuter z blokadami 60km/h jedzie a mój 40km/h

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #73608
    dami22081996
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Witam przez to ze jezdziles bez wydechu mogłes uszkodizc pierscienie/uszczelki alb głowice a moze nie dokreciłes dobrze tłumika i dlatego tak glosno alb dziurę masz w tłumike i przez to moze tez tak duzo palic ;]

    #73610
    Danio96
    Użytkownik
    • Postów: 76

    Co do spalania to wyreguluj gaznik i przestaw iglice. Jak montowałes tłumik to pewnie nie zamontowałeś uszczelki

    #73615
    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Dodam że tłumika nie mogłem wyciągnąć więc tylko go odkręciłem i tak pojeździłem

    #73621
    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 45

    PONAWIAM !!

    #73625
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Kacper napisał:

    Dodam że tłumika nie mogłem wyciągnąć więc tylko go odkręciłem i tak pojeździłem

    Głupota nie zna granic … chciałeś poszpanować to teraz się martw.

    Edit: z racji że mam dobry dzień to Ci powiem abyś odkręcił jeszcze raz wydech i sprawdził czy masz tam uszczelkę i dobrze ją zamontuj.

    #73626
    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 45

    No odkręcałem i coś tam jest takie grube. Ale tłumika nie odkręcałem tylko nakrętki a tłumik trzymał się na śrubkach.

    #73629
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Kacper napisał:

    No odkręcałem i coś tam jest takie grube. Ale tłumika nie odkręcałem tylko nakrętki a tłumik trzymał się na śrubkach.

    I po co to robiłeś ? Wystarczy że uszczelka gdzieś Ci się trochę przestawiła i już będzie larmo.

    #73647
    TheMiqlaq
    Użytkownik
    • Postów: 688

    Mój kolega ma taką samą hondę tylko troche młodszą bo bodajże 98 i na wszystkich blokadach leci mu 50 na godzine. Pali mu mniej więcej tyle co tobie, a przy takim baku to tragedia :).

    Po co odkręcałeś tłumik? Przecież to nie ma żadnego sensu.

    #73694
    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 45

    A jak ją właściwie ustawić ???????

    #73703
    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Ktoś mi może w końcu pomoże ???????????

    #73722
    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Odświeżam

    #73734
    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Jak on cicho chodził to silnik mniej się grzał. A teraz jak głośno to silnik jest gorący.

    #73748
    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Odświeżam

    #73759
    patyk96
    Użytkownik
    • Postów: 9

    co do tego że jest za głośny to to jet wina tego że zdjąłeś tłumik, mogłeś coś uszkodzić, nie wiem czym jest chłodzony ale mogłeś coś uszkodzić np. jakiś przewód od płynu chłodniczego, co do spalania nie wiem :), możliwe mogłeś uszkodzić (przy zakładaniu i ściąganiu tłumika) przewód paliwowy tak samo od płynu chłodniczego, sprawdź tez ciśnienie w oponach, nie ma to dużego znaczenia do spalania ale jednak ma.

    #73762
    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Jest chłodzony powietrzem. Tłumika nie zdejmowałem tylko odkręciłem nakrętki. Na pewno nic nie uszkodziłem bo u mnie gaźnik jest po przeciwnej stronie od tłumika. A powietrza w kołach mam mało.
    Czytałem opinie to ten motor z blokadami jedzie 50-60 a mój tylko 40.
    O co tu chodzi

    #73763
    bassist
    Użytkownik
    • Postów: 49

    Na bank źle dokręciłeś tłumik lub/i zgubiłeś podkładkę – popraw łączenie. Jeśli chodzi o spalanie to opcje są dwie: Jeśli jeździsz bardzo dynamicznie z odkręconą ciągle manetką na max to 5 litrów będzie łykał, jeśli jeździsz delikatniej a pali Ci dużo to wyreguluj gaźnik (oddaj do regulacji)
    Pzdr

    #73765
    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Pierwsze się rozpędzam do 40km/h czyli mój max a potem ledwo daje gazu żeby utrzymać prędkość. A jak można źle dokręcić tłumik. Bo ja tylko odkręciłem nakrętki i tak pojeździłem a potem przykręciłem. Tłumik cały czas był nałożony tylko odkręcony.

    #73767
    bassist
    Użytkownik
    • Postów: 49

    O ile się nie mylę to tam jest taki pierścień uszczelniający – mógł wypaść…
    Wykręć świecę zapłonową i sprawdź, jaki kolor ma elektroda – może uda nam się ocenić co jest nie tak…

    .. i najważniejsze – wyczyść filtr powietrza

    #73768
    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 45

    jaka elektroda ??????????? ISKRA ?

    #73771
    bassist
    Użytkownik
    • Postów: 49

    Kolego – jednak jedź do serwisu…. Przez forum nikt Ci nie pomoże… Ja nie dam rady…

    #73841
    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Wszystkiemu była winna uszczelka na tłumiku. Była cała w kawałkach jak ją wyjąłem. Teraz mam nową i wszystko w porządku.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button