Spadek osiągów i dziwne dźwięki

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #242817 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    W ciągu około 120km osiągi skutera spadły z 80 do 70km/h
    Jadąc do szkoły po przekroczeniu 65km/h z okolic cylka wydobywał się dźiwny dźwięk pssszzz, pssszzz.
    Jadąc ze szkoły ten dźwięk można było usłyszeć już po przekroczeniu 55km/h.
    Co to może być?

    #242818 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    HAHAHA PSZZ 😀
    Jechałem z nim to może to powiem inaczej:

    Po 55/60km/h co pare sekund jest takie krótkie jakby otarcie czegoś o coś innego …
    Coś takiego: mamy 60km/h … otarcie – 3s. normal – otarcie – 2s. normal – otarcie – 4s. normal – otarcie … i tak co chwile 😛
    Podczas otarcia minimalnie czuć jak skutera przymula …

    #242819 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    zobacz pierścienie czy sa ok
    przekładnie
    ew wykręc świece i sprawdź kompresje

    #242820 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    może szpilka się urwał a i popuszcza kompresje

    #242821 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    Niczego podejżanego nie zauważam w moich szpilkach.
    Dzisiaj odkręciłem głowice i okazuje się że jest cała zasyfiona.
    Czy mogę wyczyścić to szmatką nasączoną benzyną? nic się niestanie?


    Jutro odkręce wydech, wyciągne cylinder i zobacze jak tam się ma mój tłok.

    #242822 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    weź to szczotką drucianą albo papierem ściernym przetrzyj.

    #242823 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    Głowice wyczyściłem, chce teraz wyczyścić króciec ponieważ zauważyłem tam niewielkie ilości piasku.
    Problem jest taki że są tam trzy śruby tak jak na zdięciu i normalnie się odkręcają, a te czwarte nie wiem co to jest i jak to wyciągnąć/odkręcić.

    #242824 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    Spiłuj ją na płaski wkrętak.

    #242825 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    Dziwne to jest ja mam tak samo i to wygląda tak jakbym hamulcem lekko przyhamowywal. Myślałem ze to wario bo u mnie nadaje się do wymiany. :573:

    #242826 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    A więc, sprawa nie wygląda najlepiej:
    Czy może tam być taka szparaż




    Co proponujecie,
    jak/czym to wyczyścić?
    Zawór membranowy kupić nowy?
    Mam dziwne wrażenie że tego piachu tam ma nie być 🙂

    #242827 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    Nowe membranki wystarczą

    #242828 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    Tego syfu w w tej komorze nie powinno być!! zdejmij wszystko i przemyj benzyną ekstrakcją!! Najlepiej jakbyś silnik rozpołowił i go dokładnie wyczyścił bo coś czuje że cylinder będzie przytarty i to znacznie!!

    #242829 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    Czyli szykuje się poważniejsza robota.
    A nie trzeba szlifu robić?

    #242830 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    To już musisz zdjąć cylinder i zobaczyć.

    #242831 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    jak już głowice miałęś odkręconą to weź teraz znów odkręć, ściągnij cylinder i zobacz czy są rysy. jak nie masz pewności to zrób dobrej jakości zdjęcie i pokaż.
    tego piasku tam jak w piaskownicy… coś Ty bez filtra powietrza jeździł?

    #242832 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    1. Mówiłem Ci żebyś go ściągnął >_<
    2. Ymn … no pochwal się teraz co to robiłeś 😛

    #242833 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    Głowica dalej jest odkręcona…
    E tam zaraz bez filtra, jejździłem z Rudym po torze crossowym. 🙂

    BUAHAHUAHAHHAHU XD / RudY

    #242834 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    ja tam po torach motocrosowych jeździłem, po piachu itd i w silniku czysto ;p
    musi Ci gdzieś lewe powietrze łapać bez filtracji. może koło gąbki w filtrze nawet przelatuje.

    #242835 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    No właśnie zdaje mi się że ten filtr nie jest najlepszej jakości tak jak i ta gąbka.
    Jak wrzuce gaźnik 17.5 to zaraz wciepne jakiś filtr renomowanej firmy, kupie olej do nasączania i będzie git.

    #242836 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    tylko najpierw sprawdź czy czasem ci się ni zatarł. Jak masz głowice odkręconą to cylinder po prostu zsuń i będziesz widział 🙂

    Zrób dobre zdj o Ci powiemy czy się zatarł 🙂

    #242837 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    Można by powiedzieć że cylinder jak i tłok są w dobrym stanie ale, w cylku istnieje jedno takie mocniej wydarte miejsce a na tłoku dwa takie miejsca.
    Ciężko będzie zrobić te zdięcie cylka, jutro jeszcze spróbuje.
    Zdięcie tłoka jutro będzie na pewno.

    #242838 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    cylek pod światło daj i zrób zdjęcie żeby się światło odbijało mniej więcej tam gdzie jest rysa to będzie ją ładnie widać. ale skoro mówisz że jest mocniej wydarta to pewnie będzie szlif konieczny.

    #242839 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    Po dziesięciu minutowym oglądaniu myślę że sam tłok chyba starczy.

    #242840 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    na cylku wystarczą malusieńkie rysy. ja w seri miałem te rysy ledwo widoczne i coś kompresja 7.5 czyli marniutko. szlif 30zł a tłok ciut większy raczej droższy nie będzie, najwyżej parę groszy.

    #242841 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    A to gdzie dostać taki tłok ciut większy?
    Na mielochu zamiennik kosztuje 94,20.

    #242842 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    bo oprócz kupienia tłoka do używanego cylindra trzeba zwrócić uwagę na pasowanie cylindra z tłokiem idealne to 0.05mm ale w AC dość ryzykowne dlatego 0.07mm dla AC jest optymalne przy takim pasowaniu nowych pierścieniach i nawet delikatnych ryskach sprzężanie nie powinno odbiegać za bardzo od normy

    #242843 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    z tymi ryskami to się nie zgodzę… tam panuje takie ciśnienie że powietrze i paliwo w cylku ucieka każdą możliwą rysą, nawet najmniejszą. a po szlifie to Ci goście powiedzą dokładnie jaki tłok masz kupić jeśli chodzi i wymiary.

    #242844 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    Szympa … to sprawdźimy kompresje to się zobaczy … bo ja też bym musiał oblookać … ale to gdzieś w… w… w… niedziele może albo no czwartek bo wiadomo co pon, wt i śr …

    #242845 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    Dzisiaj mój silnik opuścił swoje miejsce w ramie 🙂
    Gdy nim wyjechałem do słońca okazało się że tłok ma bardzo dużo rys, chciałbym go wyciągnąć ale nie wiem jak 😳

    #242846 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 858Postów:

    musisz wyciągnąć zabezpieczenia sworznia, takie pierścienie to są, siędzą w tłoku w tej dziurze gdzie się wsuwa sworzeń, musisz je podważyć wyciągnąć a potem sworzeń trzeba lekko pchnąć, wyjąć go i tłok schodzi ;p

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Spadek osiągów i dziwne dźwięki
Twoje informacje:




Back to top button