Spadek obrotów

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • 47Postów:

Mam problem, dzisiaj wymieniłem rolki w moim Fresco, moduł i iglicę w gaźniku. Wszystko ładnie wyczyściłem, poskładałem, na początku miał trudność z odpaleniem, ale potem odpalał cały czas od razu. Wyregulowałem gaźnik, wyczyściłem filtr powietrza, chciałem się przejechać a tu nagle jadę 20 a tu nagle spadają obroty (nie gaśnie), ale spadają cały czas ile bym nie dał gazu to tak dojadę do max 30 i spadek obrotów i po paru sec znowu wraca i potem znowu spadają. Co to może być ? Proszę o szybką odpowiedź.

Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

jak moduł wymieniłeś to może nie masz masy podpiętej i się dławi

Bane
    Użytkownik
    • 4
    • 47Postów:

A tak prościej, nie znam się na elektryce 😀 ??

Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

Iglice ustaw na środek

Bane
    Użytkownik
    • 4
    • 47Postów:

Iglice też ustawiałem i mam na środek, to tak wygląda jakby się dławił, paliwa nie dostawał coś takiego, ale wszystko czyściłem, cały gaźnik, filtr więc nie mam pojęcia. Pomóżcie 🙂

Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

ale przygasa na ułamki sekundy ? tzn przerywa czy jak?

Bane
    Użytkownik
    • 4
    • 47Postów:

Ruszam, rozpędza się do 30 i nagle obroty spadają w dół nie gaśnie, ale po prostu spadają i zwalnia, po kilku sekundach wskakuje na kilka sec na obroty i za chwilę znowu.

Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

mam takie objawy na zimnym silniku jak dam gazu do dechy to też się rozpędza , do np. 40 po czym nagle spadają obroty jak u ciebie silnika nie słychać(jak bym zgasił) jak zwolni do zera to znów ma kopa i tak przez pierwsze 100 m , nie zawsze ale często tak jest , i jest to wina gaźnika bo jak nim reguluję to może się dławić lub nie. żeby się dławił to zmniejszam mu ilość powietrza tylko że mam dwusuwa a ty ?

Bane
    Użytkownik
    • 4
    • 47Postów: