Spadek obrotów

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #107168
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • 47Postów:

    Mam problem, dzisiaj wymieniłem rolki w moim Fresco, moduł i iglicę w gaźniku. Wszystko ładnie wyczyściłem, poskładałem, na początku miał trudność z odpaleniem, ale potem odpalał cały czas od razu. Wyregulowałem gaźnik, wyczyściłem filtr powietrza, chciałem się przejechać a tu nagle jadę 20 a tu nagle spadają obroty (nie gaśnie), ale spadają cały czas ile bym nie dał gazu to tak dojadę do max 30 i spadek obrotów i po paru sec znowu wraca i potem znowu spadają. Co to może być ? Proszę o szybką odpowiedź.

    #107169
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

    jak moduł wymieniłeś to może nie masz masy podpiętej i się dławi

    #107170
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • 47Postów:

    A tak prościej, nie znam się na elektryce 😀 ??

    #107171
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    Iglice ustaw na środek

    #107172
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • 47Postów:

    Iglice też ustawiałem i mam na środek, to tak wygląda jakby się dławił, paliwa nie dostawał coś takiego, ale wszystko czyściłem, cały gaźnik, filtr więc nie mam pojęcia. Pomóżcie 🙂

    #107174
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

    ale przygasa na ułamki sekundy ? tzn przerywa czy jak?

    #107176
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • 47Postów:

    Ruszam, rozpędza się do 30 i nagle obroty spadają w dół nie gaśnie, ale po prostu spadają i zwalnia, po kilku sekundach wskakuje na kilka sec na obroty i za chwilę znowu.

    #107177
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

    mam takie objawy na zimnym silniku jak dam gazu do dechy to też się rozpędza , do np. 40 po czym nagle spadają obroty jak u ciebie silnika nie słychać(jak bym zgasił) jak zwolni do zera to znów ma kopa i tak przez pierwsze 100 m , nie zawsze ale często tak jest , i jest to wina gaźnika bo jak nim reguluję to może się dławić lub nie. żeby się dławił to zmniejszam mu ilość powietrza tylko że mam dwusuwa a ty ?

    #107178
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • 47Postów:

    Ja mam 4t, właśnie nie wiem, regulowałem go dzisiaj kilka razy kombinowałem, zmieniałem na stary moduł, inną świecę zakładałem i nic, nie mam pojęcia co to jest, ale tak jeździć się nie da, nie ważne czy ciepły czy zimno jest ciągle tak samo.

    #107179
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • 1 187Postów:

    to zobacz czy masz masę , najlepiej podłącz jakiś kabelek od silnika do ramy , nie zaszkodzi a może pomóc, 5 min roboty i już będziesz wiedział

    #107180
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • 47Postów:

    A jeżeli nie to, to co jeszcze może być ??

    #107184
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • 47Postów:

    Wie ktoś coś może jeszcze na ten temat ??

    #107186
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • 802Postów:

    A gdy skuter stoi na stopce osiąga pełne obroty i je utrzymuje ?.

    #107187
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • 47Postów:

    Właśnie to jest także dziwne, bo na stopce prawie za każdym razem jest tak samo jak podczas jazdy, ale zdarzyło się kilka razy że normalnie kręcił obroty

    #107193
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • 802Postów:

    Są najwidoczniej problemy z zasilaniem w paliwo.Nie wiem dokładnie jak to wygląda w twoim skuterze,ale domyślam się że jest tam taki kranik podciśnieniowy ?.Powodem może być również zapchany filtr paliwa.Na moje fachowe oko coś jest zapchane i gażnik nie jest zasilany odpowiednią dawką paliwa.Jak sprawdzisz i okaże się że wszystko jest drożne sprawdż raz jeszcze gażnik czy aby na pewno wszystko poskładałeś tak jak powinno być.

    #107197
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • 47Postów:

    No mam taki kranik właśnie, gaźnik jest na pewno ok, rozkładałem i czyściłem go dzisiaj chyba z 3 razy. Przed zimą było wszystko ok, teraz po wymianie tych części nagle stało się takie coś, sprawdzę jutro tą elektrykę, ale naprawdę może ona być odpowiedzialna za przerywanie skutera podczas jazdy ?

    #107200
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • 802Postów:

    Przeczyść wpierw ten podciśnieniowy kranik i wymień filtr paliwa.Gdy to nie pomoże to potem sprawdż elektrykę.Mi to wygląda na problemy z paliwem,po prostu komora pływakowa nie jest odpowiednio szybko napełniana paliwem i dlatego silnik nie ma mocy i obroty spadają.

    #107214
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • 47Postów:

    Ok byłem to sprawdzić, akurat nie skręcałem skutera wcześniej to szybko poszło. Z kranikiem i tym filtrem wszystko ok, wygląda normalnie, paliwo normalnie leci. Co to może jeszcze być ?

    #107223
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • 802Postów:

    A jak sprawdziłeś ten kranik podciśnieniowy ?

    #107226
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • 47Postów:

    No wykręciłem go, dmuchnąłem sprężarką we wlot i wylot paliwa, tak mi się zdaje że jest ok, nie widziałem niczego żeby był zepsuty. A może coś być z cewką zapłonową ?? Jak to sprawdzić ?

    #107227
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • 716Postów:

    Mam pytanie: Jechałeś już powyżej 50?
    Jak tak to powyżej 50 też ci obroty gwałtownie wzrastają?

    #107229
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • 47Postów:

    Nie nie jechałem, teraz jak mi się to dzieje, bo nawet nie idzie się rozpędzić jak tak obroty co chwile spadają.

    #107234
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • 802Postów:

    Bane napisał:

    No wykręciłem go, dmuchnąłem sprężarką we wlot i wylot paliwa, tak mi się zdaje że jest ok, nie widziałem niczego żeby był zepsuty. A może coś być z cewką zapłonową ?? Jak to sprawdzić ?

    Widzę że nie do końca wiesz w jaki sposób sprawdzić ten kranik.Musisz najlepiej ustami pociągnąć-zassać (wytworzyć podciśnienie)ten przewód który jest podłączony do kranika.Przewód z paliwa natomiast musisz wyjąć z gażnika.Jak zassiesz ten przewód to paliwo powinno zacząć lecieć z przewodu całą dziurą i bez przerwy.

    #107236
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • 47Postów:

    Ok to zrobię to jutro, jeszcze sprawdzę tą elektrykę, ale sam już nie wiem, czytałem na innych forach, że to może mieć mnóstwo przyczyn, pewne jest to że gaźnik jest czyściutki, nie zależy to od świecy bo sprawdzałem na 2, na starym i na nowym module było tak samo, podnosiłem i opuszczałem iglice także tak samo, regulowałem kilka razy, iskra jest normalnie to chyba nie cewka (ale nie wiem dokładnie), filtr jest ok też czyściłem. Czyli kranik sprawdzić jeszcze raz i za co jeszcze się zabrać tak dokładnie ??

    #107264
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • 844Postów:

    tylko wymieniales iglice czy tez membrane i rozbierales gaznik ?
    rozbierajac gaznik nie zachaczyles o plywak ?
    w ten sposob mogles zmiejszyc poziom paliwa w komorze i to moze byc przyczyna takowych objawow lub nieszczelna membrana moze powodowac takie objawy sprawdz ja czy nie ma pekniecia dziurki lub czy jest dobrze zalozona prawidlowo siedzi w rowku i dekiel ja dobrze rowno dociska lezy na calosci okregu tak samo

    #107271
    Bane
    Użytkownik
    • 4
    • 47Postów:

    Wymieniłem tylko iglicę, membranę oglądałem całą i jest ok, gaźnik otwierałem i czyściłem, pływak też sprawdzałem czy chodzi dobrze, po tym jak zaczęło mi się tak dziać z obrotami robiłem to kilka razy dla pewności.

    #107289
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • 844Postów:

    sprobuj bez dekla odpalic i recznie dzwigac przepustnice membramowa z iglica -czy bedzie to samo?

    #107393
    statorable
    Uczestnik
    • 17
    • 226Postów:

    A czy czasem nie włożyłeś za ciężkich rolek?
    Miałem podobny objaw, gdy włożyłem na próbę 8 gramów…
    tak tylko podsuwam pomysły….

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button