Spadek mocy po zmianie tlumika na tuningowy

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Spadek mocy po zmianie tlumika na tuningowy

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe No to LU No to LU 1 tygodni, 2 dni temu.

Oglądasz 3 posty - 11 przez 13 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #667053
    Zdjęcie profilowe ixion
    ixion
    Użytkownik
    • Postów: 218

    Słychać że te obroty są za duże jak na ten silnik, czy się chce jechać 40km/h czy 80km/h to i tak obroty są maksymalne, trzeba zmienić te sprężyny i nie wiem czy nie lepiej było by zostawić starą dysze od gaźnika, bo te za duże obroty to pewnie jej sprawa.

    #667072
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 840

    nie. nie jej – tylko rolek.
    ale skoro jedzie 80km/h to raczej rolki sa ok

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

    AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!
    #667078
    Zdjęcie profilowe No to LU
    No to LU
    Użytkownik
    • Postów: 362

    Identyczny objaw (słuchowy) miałem w swoim po zmianie wario z oryginalnego na JCostę.
    Szybko wchodził wysoko na obroty przy każdej prędkości, spokojnie kręcił się do czerwonego, dźwięk też mi się nie podobał, ale skuter tak jeździł i robił to dobrze – bardzo dobrze przyśpieszał i uzyskiwał swoją prędkość maksymalną (około 135 GPS / 155 licznikowo w zakresie do 8.000 rpm). Mnie też nie pasował ten dźwięk, ani to, że potrafił mieć bardzo wysokie obroty przy 60 km/h jak i przy rozpędzaniu do prędkości maksymalnej. Co poradzić, tak to było zestrojone.

    no i na co to komu…?
Oglądasz 3 posty - 11 przez 13 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie