Spadek mocy po zmianie tlumika na tuningowy

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Spadek mocy po zmianie tlumika na tuningowy

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe No to LU No to LU 1 miesięcy, 1 tygodni temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #663436
    Zdjęcie profilowe ixion
    ixion
    Użytkownik
    • Postów: 249

    Zamówiłem znajomemu tlumik tuningowy stage 6 do poj 50 i 70cc do junaka 806, po wymianie skuter zamiast zyskać na mocy, stracił ją, słabiej rusza z miejsca, slabiej przyspiesza i spadła prędkość maksymalna, wcześniej był wymieniany moduł zapłonowy który dał efekty, jadąc za nim czuje że spaliny mają inny zapach, nie klasycznego 2 suwa tylko smierdzą jak by olejem bardziej, do starego tlumika był podłączony ten zawirowywacz spalin, rurkę która była podłączona do starego tłumika, zatkałem, nowy tłumik niby dedykowany do tego modelu silnika, o co może chodzić?

    #663441
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 188

    do 2T czy 4T?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #663448
    Zdjęcie profilowe ixion
    ixion
    Użytkownik
    • Postów: 249

    2T

    #663449
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 188

    wydech ProReplica jest w zasadzie dedykowany do 10-12KM cylindrów klasy StreetRace70 z wariatorem Sportpro. Dla chińskiej serii może być na wyrost. po prostu trzeba zacząć regulować i napęd i gaźnik po takiej zmianie i może coś sie z tego wykrzesa.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #665230
    Zdjęcie profilowe ixion
    ixion
    Użytkownik
    • Postów: 249

    Ten tłumik ma homologację i mówili w sklepie że coś się z niego wycina, o co konkretnie chodzi? Jak się reguluje napęd? Chodzi o zmianę rolek? I na czym polega regulacja gaźnika, znajomy chce wstawiać już stary tłumik bo przyspieszenie pod górkę to poraszka, muli jak nie wiem co, ja bym z tym jeszcze powalczył bo szkoda tych 600zł, gdyby nie opis tlumika że pasuje do pojemności 50cc to by go nie kupił :/

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #665231
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 188

    skoro ma seryjne 50cm to nich nic z niego nie wycina. a wycina sie kryze z wydechu – najczęściej jest „złapana” na jednego smarka przy wlocie w wydech
    sd
    sdsd
    są pojemności 50 o róznej mocy – w zasadzie im wyższa tym bardziej taki wydech sie sprawdzi (to duże uproszczenie ale mniej więcej tak bedzie)

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #665234
    Zdjęcie profilowe ixion
    ixion
    Użytkownik
    • Postów: 249

    Jak by go oddał do mechanika na regulację to jest duża szansa że coś by wyregulował? Może być jakaś blokada na gaźniku?

    #665236
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 188

    nie ma blokady w gaźniku. inny wydech zmienił dynamikę wymiany gazów w cylindrze i trzeba to wyregulować. a potem ew. napęd do nowej charakterystyki

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #666918
    Zdjęcie profilowe ixion
    ixion
    Użytkownik
    • Postów: 249

    Znajomy oddał junaka do mechanika i tak, wyciągnoł tą kryze z tłumika jak i blokade,zweżenie na filtrze powietrza, dał większą dysze do gaznika, wyciągnoł podkładkę a bardziej jest to dystans, bo była chyba blokada ze pasek nie wchodził do konca na wariator? Zmienił też chyba sprezyny na sprzęgle, teraz trzeba dać duzo gazu zeby pojechac, silnik wyje, wchodzi na obroty i wtedy przekładnia zaciąga i czuć ze przyspiesza, vmax 80km/h, wszystko niby ok, ale kultura pracy silnika jest zerowa, wyje jak cholera, bo trzeba go wkręcić na maxa zeby załapało cvt, wydaje mi się ze ten silnik moze dlugo nie podziałać.

    #666919
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 188

    założyć mieksze sprezynki na sprzęgło i bedzie kulturalniej. I może cięższe roki – to sie napęd ucywilizuje. chyba że teraz kręci prawidłowo tylko ty masz wrażenie że wyje po jeździe 4T

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie