Spadek mocy – Co trzeba zrobić?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Spadek mocy – Co trzeba zrobić?

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe DamianRysiekSr DamianRysiekSr 6 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #116434
    Zdjęcie profilowe DamianRysiekSr
    DamianRysiekSr
    Użytkownik
    • Postów: 323

    Więc tak.
    Dzisiaj w końcu zamontowałem króciec ssący, zamontowałem (wyczyszczony sprężonym powietrzem gaznik; wszystkie dysze przedmuchane, te w komorze pływakowej również) i oczywiście nowy filtr powietrza wraz z wkładem.
    Skuter odpala świetnie, na dotyk do 60-tki rwie, aż miło, pozniej ma jakiś opór i już się nie rozpędza 🙁
    Dodam też, że króciec ssący jest rozblokowany fabrycznie (ucięty nadmiar gumy)
    Mój sprzęt to: Aprilia Sr 50 R z silnikiem Franco Morini 2T LC
    Ja już zrobiłem wszystko co mogłem i dalej ten sam problem, więc może ktoś miał podobny i wie jak go rozwiązać?
    Prosiłbym o jakieś rady, bo sam już nie wiem, co musiałbym zrobić, żeby skuter odzyskał dawną moc…
    z góry dzięki.

    #116531
    Zdjęcie profilowe DamianRysiekSr
    DamianRysiekSr
    Użytkownik
    • Postów: 323

    Temat do zamknięcia, sam sobie poradziłem ;d

    #116540
    Zdjęcie profilowe agentmb
    agentmb
    Użytkownik
    • Postów: 295

    No to może opisz, jak sobie poradziłeś? Może kiedyś komuś się przyda.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Odkryj Stylowe Jeansy Motocyklowe City Nomad

    Polska marka, polska produkcja! Zero kompromisów. Najwyższa jakość i zaawansowane technologie. Wykonane z użyciem włókien 100% DuPont™ Kevlar®. Komplet certyfikowanych protektorów SAS-TEC® z regulacją położenia. Dopasowany krój i nowoczesny design. Poczuj styl, bezpieczeństwo i komfort!
    #116681
    Zdjęcie profilowe DamianRysiekSr
    DamianRysiekSr
    Użytkownik
    • Postów: 323

    Winny był filtr powietrza, zmieniłem nowy na stary. A potem wyregulowałem gaznik (tą dużą pierwszą śrubą, przekręciłem dosłownie do pół obrotu)
    Skuter odzyskał dawną moc, i pracuje bardzo równo na niskich obrotach.
    Po prostu udało mi się trafić w te „dobre obroty” 🙂
    Wymiana króćca ssącego też pomogła, bo tamten był cały poklejony silikonem (prawdopodobnie łapał fałszywe powietrze, i przygasał)
    Mówiąc wprost:
    Dałem mniej powietrza, a mieszankę paliwo-powietrze zostawiłem tak, jak wkręciłem za pierwszym razem (czyli wykręciłem o jakieś 2.25-2 obrotu)
    Pozdrawiam!

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie