Spadające obroty - Benzer 2T 50

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #149897
    efektywny1
    Użytkownik
    • Postów: 51

    Witam
    W dniu dzisiejszym pojawił się następujący problem , jechałem rano do pracy i zauważyłem ze jak się zatrzymuje to obroty powolutku spadają poniżej 1000 i czułem że mi zaraz zgaśnie , dodawałem gazu i w ten sposób bez problemu dojechałem do domu , na parkingu sprawdziłem to jeszcze raz i skuter po chwili postoju robił to samo , obroty spadały aż w końcu gasł , sprawdziłem tak kilka razy i za kazdym razem tak samo. Wcześniej nie miałem takiego problemu , wczoraj wracając do domu zatankowałem pełny bak 95 a że od stacji mam pięć minut drogi to nie odczułem żeby coś było nie tak. Ogólnie jak już jadę to wszystko jest ok wchodzi na obroty jak trzeba , ale się zatrzymuje i do minuty spadają tak że gaśnie .Czym to może być spowodowane ? Możliwe że benzyna złej jakości i jest taki efekt?? Kiedyś nalałem benzyny na stacji Bliska i miałem taką opcję że nie chciał mi się rozpędzać powyżej 40 km/h , spuściłem paliwo nalałem nowe + troszkę uszlachetniacza i było do tej pory wszystko jak trzeba. Dodam jeszcze ze akumulator już dawno powinienem wymienić , no ale akumulator nie ma chyba nic wspólnego z tym że obroty lecą w dół, ale że jestem laik w tych sprawach to piszę post 🙂
    Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi .
    Ps. Dziwne ze do wczorajszego tankowania było wszystko ok a dzisiaj od rana szwankował

    #149900
    BarnetGP50
    Użytkownik
    • Postów: 71

    Podnieś trochę obroty, mój Benzer miał tez tak samo kiedyś, tylko,że u mnie padło ssanie potem i tak 😀 Ale jak go postawisz na nóżkach,to musisz lekko śrubke od obrotów podkręcić,żeby podszedł Ci do 2 tys obrotów i tyle. Nie będzie Ci schodził wtedy.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #149902
    efektywny1
    Użytkownik
    • Postów: 51

    Dzięki Barnet
    Kurczę tylko żebym ja wiedział gdzie i którą śrubką mam to zrobić :)Zerknę w instrukcję może tam znajdę podpowiedź

    #149903
    BarnetGP50
    Użytkownik
    • Postów: 71

    Będziesz miał 2 takie śrubki,jak te : http://img156.imageshack.us/img156/8184/dscn1594i.jpg . jedna na płaski a druga krzyżak,to ta płaską przekrec i zobacz,czy ci sie obroty mzieniaja,jak tak,to dobra,jak nie,to wroc i sproboj te 2

    #149916
    efektywny1
    Użytkownik
    • Postów: 51

    Jesteś wielki dzięki serdeczne 🙂
    Podbiłem aż specjalnie na parking żeby zlokalizować te śrubki i jest tak jak mówiłeś – tak to jest jak ktoś się nie zna 🙂 Thanks man
    Powiedz mi jak możesz jak tam się spisuje Benzer jestem ciekawy opinii

    #149931
    BarnetGP50
    Użytkownik
    • Postów: 71

    Swoje jeździ, co ma jeździć 😀 Na razie Full seria, ale już 3 tys km i nie wiadomo,jak to będzie po zimie. Teraz do roboty jest dopasowanie hamulca tylnego,bo coś z nim się dzieje, i nie są to starte okładziny a i tak hamuje słabo a podciąganie linki powoduje tylko blokowanie koła+ hamulec nie wraca do swojej pierwotnej pozycji po wciśnięciu. Możliwe, że gdzieś coś z linką sie zadziało i będę musiał to sprawdzić 😀 Chce kupić blokade wariatora i dobrać sie do niego,zdjąć blokadę, jeżeli będzie i zobaczyć wymiary, bo chcę kupić jakiś nowy wario 😀

    #149942
    efektywny1
    Użytkownik
    • Postów: 51

    Ja mam Benzer Quebeck przebieg 3500 km , jestem drugim właścicielem do tej pory nic z nim niepokojącego się nie dzieje , poza tymi obrotami o których pisałem a tak jeździ ok , na poczatku V max miał 69 , a teraz maksymaknie 59 – 60 więcej z niego na prostej nie wycisnę , ale średnio to jeżdzę koło 50 km /h , wczoraj wertując instrukcję zauwazyłem ze na pilocie mam możliwości odpalania go z pilota , i tak dzisiaj pierwszy raz zrobiłem , zapalił pieknie od razu ale podjechałem do pracy chciałem go wyłączyc i zapomnij , kluczyki wyciągniete ze stacyjki a on sobie pracuje i nie chce się wyłączyć ? Czy ty tez masz taką możliwośc odpalania swojego benziego ?? Jesli tak to mam pytanie – czy tam jest jakaś kombinacja żeby go wyłączyć ?? Dobrze ze obroty my spadły i się sam wyłączył 🙂

    #149955
    BarnetGP50
    Użytkownik
    • Postów: 71

    Nie mam tego odpalania z kluczyka, bo to bezsensu jest dla mnie 😀

    #150589
    mercus1
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Jak odpalasz skuter z pilota to i z pilota musisz go zgasić, bo wyjęcie kluczyka nic nie da 😉

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button