Spada z obrotów, nie jedzie

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Spada z obrotów, nie jedzie

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 7 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #666118

    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 35

    Witam wszystkich czytających. 2/3 miesiące temu dostałem skuter CPI JP 50, jest to skuter dwusuwowy. Skuter na samym początku nie odpalał, jednak stał kilka lat w garażu sprzedającego. Akumulator był do wymiany, kupiłem nowy. Nalałem mu paliwa kilka razy do otworu gdzie znajduje się świeca. Miał niewielkie problemy z odpalaniem, ale wyregulowałem gaźnik i później był jak igła. Na samym początku lałem olej do paliwa, a potem już do osobnego zbiornika na olej. Jeździłem nim 3/4 godziny dziennie przez ok. 2/3 tygodnie. Nalałem mu raz 98 jednak w niemieckiej instrukcji przeczytałem, że paliwo musi być minimum 91 oktanowe, tak więc później nalałem mu 95 i leje aż do dziś. Miał czasem takie dni, że inaczej reagował na otwieranie przepustnicy w sensie po dłuższej jeździe miał kopa jak był nagrzany. Na dzień dzisiejszy jak jest zimny to jeszcze potrafi się rozpędzić tak do 30km/h. Jednakże gdy pojeżdżę nim chwile i się nagrzeje coraz wolniej jeździ i schodzi z obrotów, później jak go troszkę pomęczę to już 2 na godzinę potrafi nie jechać po nierównościach niewielkich. Na tą chwile czyściłem gaźnik, bo myślałem, że się zanieczyścił, ale jednak to nie to. Jest wyregulowany dobrze pomimo, że muszę mieć mieszankę paliwowo powietrzną wkręconą do końca, ponieważ gdy ją odkręcę, a nawet zwiększę obroty to gaśnie. Luz na dzwonie jest, lecz nie wielki. Sprzęgło trochę starte jest jednak mam przebieg 14 tys. ale to przecież jest mało. P.S. Myślę, że się zalewa.

    Chciałbym prosić o pomoc. Dziękuje wszystkim, którzy postarają się pomóc. Pozdrawiam Kacper.

    Mój sprzęt: CPI JP 50
    #666121
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 954

    standardowo w starym 2T: zmierz kompresje.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #666122

    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 35

    Kompresja nie jest zła, ponieważ 9 barów.

    Mój sprzęt: CPI JP 50
    #666123
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 954

    kiedy mierzyłeś?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #666126

    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 35

    Wczoraj gdy sprawdzałem świecę.

    Mój sprzęt: CPI JP 50
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #666136
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 954

    wg mnie zdycha ci cylinder.
    Mój junak tak miał jak sie gar zacierał – 3 min po odpaleniu jeszcze jechał ale potem to już w sumie tylko stał i warczał.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #666220

    Kacper
    Użytkownik
    • Postów: 35

    tez tak myślałem, ale mój dziadek się trochę zna i mówi, że to nie to :/

    Mój sprzęt: CPI JP 50
    #666226
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 954

    skoro dziadek co sie zna tak mówi to nie mam pytań.
    Zwłaszcza jak to Dziadek z Kielc

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie