Zipp Vapor 4T 82 ccm - słaby v-max.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #175898 Reply
    Kamil
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 50
    • Postów: 58

    witam, mam vapora rok 2008, kupilem uzywke z przebiegiem 10tys i cylkiem 65, teraz bedzie ok 24

    mialem w nim cylek 72(47mm) z glowica pod to, teraz jest 82 czyli chinskie 90 z głowicą pod 72 bo nie jest ok i nie zmieniałem.

    nie wiem jaka jest prędkość licznikowa bo licznik w kulki leci i zawyża zaj*biście. ale złapałem za gps w telefonie i jest maks 59 a niekiedy i mniej, na 72 było tak samo i na 65 chyba też.

    o co kaman?

    nie które seryjne coliberki lataja po 75-80 czyli pewnie minimum 65 realnie a ja nawet 60 na takim cylku.
    naped seria no ale bez jaj

    otoż po takim przebiegu mialem rolki starte i luz na tuleji ale wzialem wariator od kolegi, rolki są ok (prawdopodobnie seria, nwm ile gram). dokupilem tez nowe slizgi i ten wiatraczek. przyspieszenie lepsze niz na starym wariatorze.

    kupilem tez sprzeglo nowke (seryjne) z dzwonem bo na starym szarpal niekiedy przy ruszaniu.

    teraz nie szarpie ale nie ma super startu jak miał kiedyś ze dalem mu caly gaz i bez zapierania mielił w miejscu nwm czy sie sprzeglo slizga czy co?

    wzialem tez pasek od kolegi ale nie pojedzie szybciej, gaznik tez sprawdzalem i tak samo

    u kolegi dysza 90 i u mnie chyba tez, filtr puszka to powinna byc wystarczajaca

    stal mi kiedys pisal ze przelozenia moga nie puszczac dalej ale mam 11 obrotów dzonu na 1 kola wiec chyba nie sa blokowane?

    z gorki jedzie szybciej i na stopce tez wiecej obrotow kreci to modul chyba nie blokowany

    siedzi w tym pseudo sportowy walek rozrzadu od czasu zalozenia 72 z glowica pod to, walka nie probowalem dawac od znajomego. moglo by to miec cos wspolnego z v maxem?

    pomozcie bo wku***a mnie fakt ze przy takiej pojemnosci to nei chce latac a nie które 50tki latają tyle co moj albo i szybciej

    jezeli cos pominalem to pytajcie a dopisze

    #175901 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 689
    • Postów: 691

    teraz masz przekładnie pierwotną standard 15/51. zmiana na jedną z tych w linkach da większy v-max
    http://shop.mieloch.pl/przekladnia-pierwotna-top-racing-17-51,pZ049545.bhtml
    http://shop.mieloch.pl/przekladnia-pierwotna-top-racing-18-50,pZ049546.bhtml

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #175903 Reply
    Kamil
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 50
    • Postów: 58

    snajper061 napisał:

    teraz masz przekładnie pierwotną standard 15/51. zmiana na jedną z tych w linkach da większy v-max
    http://shop.mieloch.pl/przekladnia-pierwotna-top-racing-17-51,pZ049545.bhtml
    http://shop.mieloch.pl/przekladnia-pierwotna-top-racing-18-50,pZ049546.bhtml

    a ile więcej by mi pojechał na tych przełożeniach ? 🙂

    #175905 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 689
    • Postów: 691

    10 i 20%

    #175907 Reply
    Kamil
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 50
    • Postów: 58

    snajper061 napisał:

    10 i 20%

    hmm… moze bym zainwestowal. ale boje sie ze znow cos kupie wydam 150zl a tu dalej gowno bedzie, ten skuter jest tak pechowy, za cholere nie mozna go stuningowac zeby szybciej jechal

    #175914 Reply
    Kamil
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 50
    • Postów: 58

    snajper061 napisał:

    10 i 20%

    a jest taka opcja ze przyspieszenie by spadlo?

    #175928 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 689
    • Postów: 691
    #175935 Reply
    Kamil
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 50
    • Postów: 58

    snajper061 napisał:

    jak nie zainwestujesz w vario to spadnie.kup multivar mocniejszy docisk gaźnik z króćcem do gy6125 dobry pasek (nie używany od kumpla) to można zaczynać zabawe.
    http://allegro.pl/obudowa-filtr-powietrza-skuter-125-150-motobi-kuna-i4536372767.html
    http://allegro.pl/kolanko-krociec-4t-gy6-125-150cc-skuter-gaznik-i4518945831.html
    http://allegro.pl/gaznik-4t-gy6-125-150-quantum-racing-japan-design-i4539538305.html
    http://allegro.pl/uszczelka-pod-gaznik-krociec-atv-quantum-125-150-i4555678623.html

    ale cos mi sie wydaje ze chyba do takiego gazniczka tez przydalyby sie wieksze kanaly w glowicy bo co z tego ze bedzie wiekszy otwor w gazniku i w króćcu jak w głowicy jest malutki otworek

    #175942 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 689
    • Postów: 691

    to ci ktoś wcisną jakąś lipną szuka ja ludziom montuje te zestawy z linku wlot 20mm nawet gdy reszta seria (dysza 114) to latają bez bulu
    http://allegro.pl/cylinder-glowica-maxtuning-90cm3-chinskie-4suwy-i4569352415.html

    #175943 Reply
    Kamil
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 50
    • Postów: 58

    snajper061 napisał:

    to ci ktoś wcisną jakąś lipną szuka ja ludziom montuje te zestawy z linku wlot 20mm nawet gdy reszta seria (dysza 114) to latają ok 80

    ale co lipną ? głowice?

    kanałow nie mam powiekszonych bo głowica jest od 72 a tam nie które mają takie kanały jak w serii nie które większe. do 82 czy tam 90 to juz wiekszosc ma powiekszone kanaly i zawory

    #175945 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 689
    • Postów: 691

    no to jak taka głowiczka o takim dolocie i malych zaworach ma nakarmić to 82cm?

    #175946 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 689
    • Postów: 691

    no to jak taka głowiczka o takim dolocie i malych zaworach ma nakarmić to 82cm?

    #175950 Reply
    Kamil
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 50
    • Postów: 58

    snajper061 napisał:

    no to jak taka głowiczka o takim dolocie i malych zaworach ma nakarmić to 82cm?

    ale przy 72 cc jechal tak samo, przy 65 tez a na aukcji psize ze mozna nawet z seryjna glowica stosowac wiec cokolwiek to powinno dac

    #175960 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 689
    • Postów: 691

    powiem tak tylko mi na myśl przychodzi przekładnia pierwotna i końcowa skoro na żadnej z poj nie przekracza 60-65 h wie co tam jest seryjnie włożone w tego malca to to samo co coliber i na zestawie jaki ci dałem w linku oraz multivar i taki bąk musi cisnąć bez bólu 80 a w porywach 90

    #175969 Reply
    Kamil
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 50
    • Postów: 58

    czyli w końcu przełożenia go blokują czy nie ? 😀 gdzieś pisało ze jak 11 obrotów to nie sa blokowane a tu taka lipa. no i tak jak mowilem seryjne niekiedy lepiej leca wiec tym bardziej jest cos nie tak

    #175990 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 689
    • Postów: 691

    na logikę biorąc to co innego ?kopa ma na obroty sie do końca wbija napęd sprawdzony została przekładnia możesz jeszcze komin dać przelot ale tak szczerze w 4t to gówno daje 5-10%

    #175992 Reply
    Kamil
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 50
    • Postów: 58

    snajper061 napisał:

    na logikę biorąc to co innego ?kopa ma na obroty sie do końca wbija napęd sprawdzony została przekładnia możesz jeszcze komin dać przelot ale tak szczerze w 4t to gówno daje 5-10%

    a jak by wałek rozrządu w ch**a walił? bo z 72 dostałem jakiś pseudo sportowy. a jak bym od kumpla np wziął jego bo on ma seryjny?

    #176003 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 689
    • Postów: 691

    możesz spróbować huk roboty z tym nie jest luz na zaworach nie jak w serwisówce tylko 0,4 i 0,6 ale spróbuj na takich luzach ten wałek co masz i w jednym który robiłem za h nie chciał więcej niż 55-60 dopiero na rolkach 11g sie przełamał i poszedł 70 ale to wyjątek.ps nie cytuj mnie ciągle bo to irytuje

    #176042 Reply
    Kamil
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 50
    • Postów: 58

    rozumię że na pseudo sportowym nie chciał więcej jechac? a na normalnym jechal normalnie?

    #176063 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 689
    • Postów: 691

    wałek był sportowy tylko mniejsze luzy i ciężkie rolki

    #176206 Reply
    Kamil
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 50
    • Postów: 58

    wałek sprawdzony, na seryjnym od kumpla jedzie tyle samo ale nawet nie wiem czy na moim nie ma z deka lepszego przyspieszenia czyli cosik tam daje ten pesudo sport z allegro.

    czyli pewnie wychodzi na to ze to przelozenia ale nie bede juz tego zmienial bo prawko zdanie i trzeba zrobic przesiadke na cztery kolka chyba ze ktos ma jeszcze jakis pomysl oprocz przelozen

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Zipp Vapor 4T 82 ccm - słaby v-max.
Twoje informacje:




Back to top button