Słabo pali, znaczny spadek mocy, nie wchodzi na obroty

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #21644 Reply
    darrekn_2008
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 9
    • Postów: 12

    witam,
    mam problem z moim dwusuwem, od października stoi w garażu, ale pomyślałem że czas go naprawić, problem polega na tym, że skuter nie odpali, jeśli nie przytkam filtru powietrza ręką, zachowuje się tak jakby brał za dużo powietrza, gaźnik jest nie do wyregulowania, śruba od mieszanki paliwowo powietrznej jest zakręcona. Ręką zatykam filtr do momentu aż skuter się rozgrzeje, tak z 3-4 minuty, potem już chodzi, na obroty też się jakoś wkręca, ale odczuwalny jest spadek mocy. W momencie gdy przekręcę z 0,5-1 obrót śrubę od mieszanki w gaźniku wtedy już skuter nie wchodzi wogole na obroty, po prostu sie dusi, bierze za dużo powietrza, bo gdy przytkam częściowo filtr, to wtedy wchodzi na obroty. Dodam oczywiście, że gaźnik jest na 100% wyczyszczony, zresztą mam 2 gaźniki i na dwóch zachowuje sie tak samo, filtr jest nowy, połączenia gaźnik-kruciec szczelny. Wydech to LeoVince TT, co jest przyczyną tego że skuter się tak zachowuje? Dodam że była badana kompresja.

    Dane techniczne:
    Motowell Magnet city
    50cc tłok wymieniany na YAMAHY 2T
    Tłumik LeoVince TT
    Rolki 3,5g
    czerwona sprężyna sprzęgła +30%
    Przebieg: 5 tysiecy
    Rocznik: 2006

    #21645 Reply
    MarianMj
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 60
    • Postów: 60

    Może któryś simmering nie trzyma i tam łapie lewe powietrze.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #21655 Reply
    darrekn_2008
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 9
    • Postów: 12

    No byc może, tylko przez który simmering może łapać lewe powietrze? Ten na wale? Pozdrawiam

    #21659 Reply
    Memory
    Użytkownik
    • 10
    • Postów: 36
    • Postów: 46

    On w ogole nie wskakuje na obroty jak jemu manetke przycisniesz , czy tylko na wolnych obrotach sie tak dusi ?

    #21665 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    Łapie lewe powietrze najprawdopodobniej. Simmering – tak na wale…

    #21742 Reply
    darrekn_2008
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 9
    • Postów: 12

    znaczy powiem tak, jak śrubka na gaźniku od mieszanki paliwo-powietrznej jest zakrecona to po rozgrzaniu wchodzi na wyzsze obroty, natomiast jesli powiedzmy odkrece ją z 0,5 obrotu to przy nagłym dodaniu gazu, dusi się…chyba ze przytkam 1/2 otworu filtra powietrza wtedy wejdzie na obroty. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź, w piątek lub w przyszłym tygodniu wymienie simmeringi na wale i dam znać.

    #21744 Reply
    MarianMj
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 60
    • Postów: 60

    Hmm, Sprawdź może jeszcze zawór membranowy 🙄
    Filtr powietrza suchy czy mokry od paliwa?

    #21745 Reply
    darrekn_2008
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 9
    • Postów: 12

    Szczerze mówiąc nie zwróciłem na to uwagi, ale kiedyś wykręciłem filtr powietrza i przykryłem częściowo ręką w gaźniku to tak jakby rzeczywiście paliwo cofało, bo rękę miałem całą z benzyny. Gdzie znajduje się ten zawór membranowy i jak go wymienić?

    EDIT: Ok już znalazłem http://www.sqtery.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=120

    Teraz moje pytanie brzmi, jaki kupić żeby był dobry? Tzn. do mojego skutera pasują podobno wszystkie części z minarelli, czy to oznacza że mogę kupić, np. ten: http://allegro.pl/zawor-membranowy-minarelli-aprila-malaguti-yamaha-i1403811831.html

    #21748 Reply
    MarianMj
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 60
    • Postów: 60

    Zawór znajduję się pomiędzy karterem a króćcem ssącym (przed gaźnikiem}
    Niekoniecznie musi być cały zawór do wymiany,mogą być do wymiany tylko płytki choć niekiedy obrócenie ich pomaga.

    #21751 Reply
    darrekn_2008
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 9
    • Postów: 12

    Aha, no ale mimo wszystko wolałbym kupić nowe, żeby mieć 100% pewność. Czy zawór z powyższego linku z allegro będzie pasował?

    #21759 Reply
    Memory
    Użytkownik
    • 10
    • Postów: 36
    • Postów: 46

    Ja nie wiem , czy przypadkiem nie masz walnietęgo gażnika, to troche dziwne, ze po odkreceniu 0,5 obrotu sruby od regulacji mieszanki paliwowo-powietrznej skuter juz sie dusi… Moj sie dławi dopiero przy 2,5.

    #21760 Reply
    darrekn_2008
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 9
    • Postów: 12

    nie ma takiej opcji.. mam 2 gaźniki, jeden kupowany jeszcze we wrześniu

    #23624 Reply
    marbryl1
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 179
    • Postów: 180

    Powodem m oze byc lewe powietrze nalezy sprawdzic jaki jest kolor swiecy jezeli biala to lewe powietrze, a takze za malo dostaje paliwa podniesc iglice o jeden zabek.

    #23627 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    powodów może być więcej, to taka zgadywanka na odległość

    #23650 Reply
    marbryl1
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 179
    • Postów: 180

    wszystko o czym tu mowimy to sa zagadki trudne do wyjasnienia na odleglosc czesto sa to blache sprawy z ktorymi nie moga sobie poradzic malo doswiadczeni motocyklisci.

    #63773 Reply
    darek39
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 3
    • Postów: 3

    i co kolego darrekn_2008 znalazłeś pszyczynę tego zamulania, bo mam też taki problem.OPZDRAWIAM

    #63885 Reply
    darek39
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 3
    • Postów: 3

    witam ponownie,ja znalazłem pszyczynę tego zamulania wymieniłem dosłownie wszystko i nie było efektu,ale za każdym razem zostawiałem aparat zapłonowy te pod kołem magneto .Ale pożyczyłem drugie od kolegi i bingo trafiony ,skuter wkręca się jak ścigacz już nie zamula ,przerywa.Nowy cylinder 70 tłok pierścienie , nowy wał łożyska uszczelniacze sprzęgło dzwon wariator ,moduł i cewka także nowe 2 gażniki 17mm i 19mm i kilkadziesiąt godzin siedzenia przy wymianie i zamianie próbnych jazd bez skutku. POZDRAWIAM

    #71813 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677

    Sorry że odkopuję ale też mam taki problem że reguluje mieszanke a skuter nie wkręca się i muli ledwo rusza, a jak zakleję mu połowe wlotu powietrza to rwie jak szalony.

    Dodam jeszcze że na zimno żeby odpalić muszę ściągnąć filtr i zatkac otwór bo inaczej trudno załapuje a tak to od razu.

    ://

    #77182 Reply
    Wojtekox
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 4
    • Postów: 4

    ja też przepraszam że odkopuje ale u mnie jest wręcz odwrotnie!!!!! gdy odetkam od wlotu powietrza do gaznika rurke to odrazu nie muli i jedzie jak szlony! więc ja już sam nie wiem chyba trzeba wymienić filtr…

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Słabo pali, znaczny spadek mocy, nie wchodzi na obroty
Twoje informacje:




Back to top button