Słabe ładowanie i zbyt szybko migajaca strona kierunkowskazu ZK50

Tak jak w temacie,jedna strona kierunkowskazu miga u mnie za szybko mimo,żę żarówki są sprawne.Czasem przekładanie żarówek z tyłu powodowało ze zmieniała się strona która za szybko migała,ale teraz caly czas lewa strona miga ze 2/3razy szybciej :frowning: Jak mogą to naprawić?
Kolejnym problem jest słabe ładowanie.Zaczyna sie przy 5k obrotów i nie przekracza 13v,co moze byc przyczyna w tym wypadku?W tym motorku ładowanie powinno wynosić koło 14v

a nie wsadziłeś sobie LEdów zamiast żarówek? bo to albo pada przerywacz albo am za małe obciążenie
a ładowanie to podstawa to regulator napięcia

Nieee,wsadziłem taką żarówkę jaka była czyli 12v 10w https://sklep.mieloch.pl/files/fotob/Z056035xl_501297.JPG.
Co do napięcia to po prostu kupić regulator napięcia i po wymianie sprawdzić? Tak samo z żarówkami zaczac od przerywacza?

nooo

ale zacznij od przerywacza bo to może tez problem kierunków rozwiązać

Po wymianie kabla masowego ładowanie rzędu 14.60 jest więc jest bardzo dobrze,ale nadal został problem kierunkowskazu :frowning: Po wlozeniu żarówki 20 watowej instalacja zaczyna działac prawidłowo,o co chodzi?

posprawdzaj żarówki, może któraś jest za słaba

Wszystkie żarówki sa takie same :frowning:

z oznaczenia - ale zużycie może być rózne lub jest błąd w oznaczeniu na którejś.
Przerywacz do zwykłych żarówek to proste urządzenie - miga tym szybciej im mniejsze jest obciążenie. To jak w samochodzie z klasycznymi żarówkami - jak ci jedna padnie to kierunek zaczyna migać szybciej.
Wiec albo pada przerywacz albo z którąś żarówką jest coś nie tak (lub co gorsza “bywa” nie tak ale tylko czasami).

...z oznaczenia – ale zużycie może być rózne lub jest błąd w oznaczeniu na którejś...

Dokładnie. Żarówki mogą być źle oznaczone. Jakiś czas temu w samochodzie zapaliła mi się kontrolka [!] że wysiadło światło pozycyjne z przodu. Są tam żarówki 12V/5W. Kupiłem nową 12V/5W, wstawiłem, zapaliła się i… kontrolka jak się przedtem świeciła tak się nadal świeciła. Wymieniłem na drugą - to samo. Dopiero sprawdzenie na stole i okazało się że żarówki są 12V/3W ! Obie w opakowaniu 5W. Kupiłem inne 5W i po problemie - kontrolka zgasła.

Po wymianie przerywacza problem ustąpił :slight_smile: Chciałbym sie was jeszcze zapytac,bo zetka jest przerobiona na 72cc,a do kategorii A2/B brakuje mi jeszcze paru miesięcy.W głowie narodził mi się taki plan,zeby jechac zetką w nocy w okolice warszawy(czyli koło 400km w jedną stronę).Czy taka zetunia da rade jesli ja i moj tyłek wysiedzimy?Co ewentualnie warto sprawdzic i co przygotowac przed takim wyjazdem lub wymienic dla swietego spokoju?Wyjazd byłby planowany na czerwiec/lipiec